Karikatür 1  

Posted by Asuman Yelen




Sevgili dostlar,

Yarın sabahtan itibaren 1 haftaya yakın bir süre İstanbul dışındayım.

Beni unutmamanız için size ev ödevi veriyorum.

Babamdan kalan bu karikatürlerin yazılarını bulamadık.

Bu örnekte mesela, kadın yahut erkek belki ardarda her ikisi de bir şeyler söylemiş. Ama ne?

Ben de düşüneceğim. Lütfen bunu düşünün. Gerçi yine kırklı yıllara ait çizgiler ama belki bizi

güldürebilecek bir şeyler bulabiliriz diye düşünüyor ve umuyorum

Peşin teşekkürler. ( Ben teşekkürü peşin edeyim ki yazmamazlık etmeyin. Yoksa üstünüzde

kalır.)

Herkese iyi hafta sonları ve sevgiler...

This entry was posted on 16.10.2010 at Cumartesi, Ekim 16, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

15 yorum

Asucum nedense yazının bir kısmı hiiiç görünmüyor bende:))

Sana iyi gezmeler:))

16 Ekim 2010 03:45

Adam der ki:
"Hadi hadi, çamaşırı çabuk bitir, bak buraya kadar zahmet edip getirdim sen mutfağa yorulma diye, hazırla şu patlıcanları. Karnım çok acıktı."
Gerçi kadın çok pis bakıyor, mutlaka bir cevabı vardır ama bulmadım:)
Bu arada nereye, Antalya?
İyi yolculuklaaar...

16 Ekim 2010 11:08

''Ört şu bacaklarını kadın! Yoksa senide oyarım bu patlıcanlar gibi''

:))))

16 Ekim 2010 14:03

Valla tam cümleye dökemedim ama bende bıraktığı izlenim şöyle oldu. Sanki kadın çamaşır yıkarken adamın kendisine bir çamaşır makinesi almamasından şikayet ediyor olabilir. Hanımın dekolteli faullu çamaşır yıkama şekline göre de adam " ama makine alsam bu kadar keyif vermezdi bana " diyor olabilir.

Tabii adamın ayağındaki takunyalar belki de önemli bir faktördür, ama onu bir mantığa oturtamadım.

17 Ekim 2010 18:16

Güle güle git güle güle gel arkadaşım, iyi tatiller.

18 Ekim 2010 02:29

Sünter' cim çok teşekkür ederim. Teknik bir durum herhalde.
Çok öptüm...

22 Ekim 2010 19:16

Leylakçım, babamların o tarihlerde Lalelide konaktan buzma büyük bir ahşap evde 5-6 aile yaşadığını biliyorum. Bir avlusu olduğunu da. Ama yemek ve çamaşır işlerinin bu şekilde olmadığını tahmin ediyorum. Babam ne düşündü de bu karikatürü çizdi bilemiyorum.
Çok sağol hoş katkın için.

22 Ekim 2010 19:21

Newbahar. Çok uygun. Çok güldüm.
Çok teşekkürler canım.

22 Ekim 2010 19:22

Tam senlik bir yorum olmuş Sis. Takunyalar adamın komik durumunu tamamlayıcı bir unsur sanki.
Katılımın içiin sana da çok teşekkür ederim.

22 Ekim 2010 19:25

Sevgili NUr, ÇOk teşekkür ederim arkadaşım. Umarım moralin biraz düzelmiştir.
Sevgiler...

22 Ekim 2010 19:27

Bir yorum da benden olsun. Adam:
"Ah be kadın, alt tarafı bi temiz gömlek istedik senden. Şu halime bak çoluğa çocuğa maymun ettin benim gibi bıçkın adamı.Bi daha kendi gömleğimi kendim yıkıycam."

22 Ekim 2010 19:30

"Şu çoraplarımı çabuk yıka be hatun! Beni de bu halimle gören takunyalılardan sanacak."

23 Ekim 2010 13:21

Sufi,çok teşekkür ederim.
çok hoş bir katkı da senden geldi.

Sevgiler...

23 Ekim 2010 14:21

Bir yorum da benden olsun mu Nino'm:
Sabahtan beri iki parça çamaşırla oyalanıp duruyorsun. Amacın bana yemek yaptırmak. Öyle cingöz cingöz bakma valla karnıyarığın kıyması sen olursun. Çoluk çocuğa malamat ettin zaten beni.

23 Ekim 2010 23:21

Komik bi öbük kelime de senden geldi.
sağolaseen, varolaseen annem.

24 Ekim 2010 01:53

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin