kış etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

2011 Kış ve Bahar kreasyonları  

Posted by Asuman Yelen in , ,

ORTAYA KARIŞIK




























































































































































KIş ortasında bahar  

Posted by Asuman Yelen in , , ,




"Ağlama yüreğim yar gelmez


Gelse de artık fark etmez

Ha döndü dönecek ömür bitiyor

Kış ortasında bahar gelmez."


Yar filan beklemeyi otuz yıl öncesinde bıraktım :(((


Benim takıldığım kış ortasındaki bahar keyfiyeti.

İşin duygusal yanının biraz karışık olduğunu söyleyebilirim.

Biraz eğlenceli, biraz hüzünlü.

En çok da komik.


Gençler ve çocuklar benimle yaşıt gibiler. Onlarla iyi anlaşıyorum.

Onlarla, hayvandan, havadan, sudan konuşuyorum.

Benim yaşımdakiler çok yaşlı sanki.

Hepsinden daha cahil, daha aptal, daha beceriksiz gibiyim.


Ne tuhaf.


15-16 yaşlarımdayken, yaşlılarla iyi anlaşırdım.

Onlarla yaşamdan, şiirden, müzikten konuşurdum.

Benim yaşımdakiler çok çocuktu sanki.

Benden daha cahil, daha aptal, daha beceriksiz gibiydiler.


Bir de işin başka boyutu var.


Bu hepsinden komik ama bir o kadar da acıklı :) :(

Şubat ortasında bu bahar havası, ruhumu coştururken

bedenimi allak bullak ediyor.

Eklem yerlerim, belim, sırtım ağrılar içinde, şaşkın.

Metabolizmam dumura uğramış vaziyette.

Boynum başımı , bacaklarım vücudumu taşıyamamanın aczi içinde.

Midem, barsaklarım karnımın içinde düet yapmaktalar.

Söyledikleri şarkı;

"Neler oluyor sana, bana neler oluyor dostum,

neler oluyor bize, bize neler oluyooor?"



Eveet ne diyordu şarkı???


"Kış ortasında bahar gelmeeez.

Gelse de artık kâr etmeeez."





Görüşmek üzere...

Biraz umut...  

Posted by Asuman Yelen in , , ,



Biraz umut kırgın gönüllere, biraz ışık fersiz gözlere, biraz teselli yaslı ailelere, biraz güç yorgun vücutlara, biraz neşe gülmeyi unutan çocuklara, biraz sabır hasret çekenlere, biraz huzur yalnız yaşayanlara, biraz sevgi kararan yüreklere, biraz insaf kırıp yıkıp geçenlere...

Bu yıl ilk defa bahar dalı içimde umut yerine korku uyandırdı. Açmakta acele ettiği için belki.

Üzerine yağacak daha nice karların altında öylece donup kalma ihtimalinden, esecek nice fırtınalarla savrulup gitme ve ve bir daha hiç dönmeme ihtimalinden korktum.

Bugün, kurumuş dalların arasından karanlık gökyüzüne süzülüveren pembe, naif tomurcuklar beni şenlendirmediler. Şenlendiremediler. Yapaydılar, iğretiydiler sanki...

Bu gün şarkı söylemek gelmedi içimden onları gördüğümde.

Sanki bahar hiç gelmeyecekmiş hissine kapıldım aksine...

Güneş hiç açmayacakmış hissine...




İkinci bir kar denemesi  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Elimde eldivenlerle, çekiştiren Paçoz' un sevk ipine hakim olmaya, bastonumla etrafımıza üşüşen azgın köpekleri kovalamaya çalışırken, bir yandan da cep telefonumla çektiğim bu berbat resimleri, sırf bunu da göremeyen özellikle İstanbul' da oturduğu halde göremeyen blogger dostlarıma nispet olsun diye basıyorum. Ne kötüyüm ama....






Paçoz' un etrafında gördüğünüz o beyaz şeylerin adı kar. Unutanlara hatırlatılır.


















Aaaa gülün etrafı karla dolu...
















Burada da var, hayret...













Zeynep de muhtemelen ilk defa görüyor karı. İki yaşında bile değil çünkü...







Hadi kıskanmayın. Önümüzdeki hafta bol bol sizlerin de olacak. Hep birlikte bıkacağız kar görmekten.

Kar Geliyor...  

Posted by Asuman Yelen in , ,




Sabah kalktığımda bizin buralar böyle olacak...
























Ve daha sonra da böyle...























Kambersiz düğün Paçoz' suz post olmaz...




















Herkese bol keyifler...






Benim mevsimlerim  

Posted by Asuman Yelen in , , , ,

Hiç anlamadım nasıl geçtiler





Ama, karmakarışıktılar







ilkbahar












yaz















sonbahar
















kış

















yine de güzeldiler.







*Fotoğraflar bana aittir.

Blog Widget by LinkWithin