Bir sarkısın sen etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Kutlu-yorum  

Posted by Asuman Yelen in , , ,


Biz de en güzelini yapar mışız meğer



"Bir Şarkısın Sen" çocuklarını ve arkasındakileri hayranlıkla, zevkle izliyorum. Severek, gururla, umutla kaçırmadan izliyorum.
Özellikle şimdi izlediğim "Avaramu" gösterileriyle bana hissettirdikleri tarif edilemez...
Arayıp da tek bir kusur bulamadığım-ız yüz akı bir program.
Herkesi yürekten kutluyorum...

Blog Widget by LinkWithin