on line alışveriş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Çok güldüm  

Posted by Asuman Yelen in ,


Aylar önce yeğenim Can' ın bir arkadaşı, sadece ürünlerini görebilmek amacıyla fazla da üstünde durmadan "Markafoni" isimli alışveriş sitesine üye olmuş. Öylesine. Adını soyadını da gırgır olsun diye B.k ve Püsür olarak kaydettirmiş. Bir kaç hafta önce oradan bir t-shirt beğenmiş. Bedeli elli TL.sını kredi kartıyla ödemiş. Bir gün evine döndüğünde kapıya sıkıştırılmış bir kargo notunu okuyunca ateş başına fırlamış. "Sayın B.k Püsür, evde bulunmadığınız için veremediğimiz kargonuzu falanca şubemizden gelin alın" mealinde bir yazı. Derhal atlayıp belirtilen merkeze gitmiş. Görevli, son derece asık suratlı bir genç kızmış. Dediğim dedik türünden. Hüviyet istemiş. Delikanlı hüviyetini göstermiş. Görevli, "biz bu ürünü ancak B.k Püsür' e teslim edebiliriz" demiş de başka bir şey dememiş. Çocuk "aman etmeyin eylemeyin bari paramı verin" dediyse de yetkiliye durumu bir daha anlattıysa da sonuç alamamış.

Biraz önce ciddi ciddi tercüme yetiştirmeye çalışırken birdenbire böğürmeye başlayan Can' ın yanına "n'ooluyorsun" diye koşturduğumda, koltuğunda hoplaya hoplaya gözlerinden şakır şakır yaşlar gele gele güldüğünü gördüm. O anlattı ben güldüm.

Şimdi delikanlı yeterince utandıktan, kaybolan parasına yandıktan sonra, işin mizah boyutuna geçmiş eşine dostuna telefon açıp durumu anlatıyor, hep birlikte gülüyorlar.

Şu gençlik de bir başka güzel...

Blog Widget by LinkWithin