ikram etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Aşure  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Afiyet olsun...




Lütfen buyrun herkes bir tane alsın. Küçükler benim gibi hızla kilo alanlar için...







Bunlar eve gelenlere ikram etmek için...

(Keşke net görünselerdi)













Bir de tepeden bakalım...
Fena görünmüyorlar değil mi...

(Aslında hiç görünmüyorlar çünkü resimler çok kötü. Şarjsız telefonla çekildiler.)
















Bunlar da dağıttıklarıma iki örnek...

Bu sene ben de modaya uydum hazır kaplar kullandım.
Bu seneye kadar direttim ama gerçekten böyle daha pratik. Bulaşık derdi yok.

(Keşke makinemin kartı olsaydı. Akşama bitmeden, hepsini dağıtıp bitirmeden çekeyim dedim.)








Herkese afiyet olsun....

Blog Widget by LinkWithin