Bir yıldız daha  

Posted by Asuman Yelen in , ,


rüzgar ıslak, gözler sisli
gölgelerin sessizliği
ve ben yalnız yürüyorum
umutları arıyorum
aydınlanan ufuklardan
seninle ben

unutulan sokaklara
gülümseyen yapraklara
sevgi dolu bakıyorum
yine seni anıyorum
aydınlanan ufuklardan
senle

geceler aydınlık
güneş solgun
ve ben yalnız
yürüyorum

ve ben yalnız
yürüyorum

unutulan sokaklara
gülümseyen yapraklara
sevgi dolu bakıyorum
yine seni anıyorum
aydınlanan ufuklardan
senle

geceler aydınlık
güneş solgun
ve ben yalnız
yürüyorum

ve ben yalnız
yürüyorum


Yaşamımızın en önemli bestecilerinden biriydi. Benim neslimin, Türk Hafif Müziği bu kadar yozlaşmadan önceki beyefendi ve üretken müzik adamıydı.

O da gitti.

Nurlar içinde yatsın...

This entry was posted on 19.07.2010 at Pazartesi, Temmuz 19, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Gönül Turgut, ondan da önce Sevinç Tevs söylerdi galiba.
Anılarımız birer birer gidiyor Asucum, elden gelen birşey yok, biz sağolalım...

19 Temmuz 2010 12:34

Aynen öyle Leylak' cım.
Doğanın kanunu. Ne mutlu ki geride bir şeyler bırakarak gidiyorlar.
Herkese nasip olmayacak bir güzellik bu.

19 Temmuz 2010 13:48

Güle güle gidip tez dönsünler dileriz.Biz bu arada bıraktıkları eserlerle avunuruz.

19 Temmuz 2010 17:18

Haklısın sevgili Sufi. Zaten onlar tam gitmiş de olmuyorlar. Hoş sedaları ile hep aramızdalar öyle değil mi.

19 Temmuz 2010 17:37

Bizim dönemimizin şarkılara daha anlamlı ve duygusaldı, çünkü Selmi Andak gibi sanatçılarımız vardı. Ticari kazanımlar endişeleri olmadan, severek, yürekten üretirlerdi, ne yazık ki tek tek aramızdan ayrılıyorlar geride muhteşem eserlerini bizlere bırakarak. Artık eserleri ile yaşayacak. Nur içinde yatsın...

20 Temmuz 2010 22:56

Sevgili Banuca, Hoşgeldiniz.
O dönemi yaşayan bizler, kaybın büyüklüğünü görebiliyoruz. Fark da apaçık ortada. "Allah belanı versin" ve benzeri yığınla şarkının 30 yıl sonraya hoş bir sada olarak kalması mümkün olabilir miydi?

21 Temmuz 2010 00:40

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin