1970 lerden bu yana dinlediklerim  

Posted by Asuman Yelen in ,

1970 lerden bu yana dinlediklerim  

Posted by Asuman Yelen in ,

1970 lerden bu yana dinlediklerim  

Posted by Asuman Yelen in ,

1970 lerden bu yana dinlediklerim  

Posted by Asuman Yelen in ,

1970 lerden bu yana dinlediklerim  

Posted by Asuman Yelen in ,

Yine o şarkı...  

Posted by Asuman Yelen in ,


Çok güzel bir bayram günü geçirdim aslında. Üç yeğenim bir de gelin adayı, yedik, içtik,

geçmişten gelecekten keyifli bol kahkahalı sohbetler yaptık. Bu yeni katılım bayramımıza anlam

katmıştı doğrusu. Açıkçası bu kadarını görmeyi beklemiyordum bile. Onları uğurladıktan sonra

daha sonraki bayramlarda daha da kalabalık grupların gelme ihtimalinin keyifle hayalini

kurdum. Çok hoştu. İnsana yaşama dört elle sarılmayı istetecek kadar hoştu.


Artık unutmuş olmam gerekirdi aslında ama Gripin' in o şarkısı çıktı yine ortaya ya da

son birkaç gündür hep oradaydı da yalnız kalmamı bekliyordu, beynimdeki köşesindeki

yerleştiği yerde kendini yeniden hatırlatmak için. Her neyse son bir kaç gündür hep aynı

dizeler, bir şarkının ilk kısmı hep benimleydi. Bayramımı zehir etmek için adeta.

Son zamanlarda, siyasette, sporda, müzikte, orada burada her yerde kanıksadığımız

ayak kaydırma, bam telinden vurma, yıpratma, yaralama kampanyalarının sonucu

olsa gerek.


Diyorlar ki yenilmişiz

Senin, benim gibiler

Söyleyenler yazanlar


Canımızdan bezdirenler

Kin tutmuşlar, ruhsuz olmuşlar

Sevmeyi sevilmeyi unutmuşlar.

Yenildiysek, belden aşağı vurmadık asla

Acıtmadık...



Nerden takıldı aklıma. Ne alaka. Bayram bayram...

Başka şarkı mı yok.

Umarım, yarın uyandığımda unutmuş olurum...



Kurban Bayramı 2011  

Posted by Asuman Yelen in , , ,



Birlik, beraberlik, sevgi, dostluk, kardeşlik ve barışın hüküm sürdüğü

nice bayramlara
...


Tüm blogger dostlarımın, Kurban Bayramı' nı sağlık, huzur ve

mutlulukla geçirmelerini diliyor,


herkesi sevgiyle kucaklıyorum...

5' er beşer  

Posted by Asuman Yelen in ,


Son zamanlarda ardarda gelen büyük üzüntü ve sıkıntılar, benim kişisel güncel ufak- tefek

sorunlarım, temizlik, yorgunluk, yaklaşan bayramın (yok saymaya çalışsam da ) beraberinde

getireceğini bildiğim stres, hüzün, ziyaretler için hazırlık, telaşe ve son bir kaç gündür sebepsiz

zamansız göz yaşları, umutsuzluk, karamsarlık hali derken hızır gibi yetişti Ali Sunal ve ekibi.

Başından beri çok geç vakitte de olsa zaten beğenerek izliyordum. Bu akşam çılgınlar gibi

güldüm. Tepemdeki kara bulutları dağıttıkları için onlara minnet duydum.

Farklı konsepti, sergilenen mükemmel oyunculuklar ve müthiş enerjisiyle izlenmeye

değer diyorum... Bir de jenerik müziği.

Kaldırılacak diye de korkuıyorum doğrusu...



Sanatınıza, yüreğinize, emeğinize, enerjinize sağlık ...

Bunu yazarkan Ali Sunal' ın bitiş cümlesini duydum. Kapak olsun diye ilave ediyorum.

"Bir insanı sevmekle başlayacak her şey.. der sait Faik... "

Blog Widget by LinkWithin