Ve Son Gün....  

Posted by Asuman Yelen

Çok güzeldi...

Kilometrelerce yürüdüm. Bol bol fasıl dinledim. Bir kitap bitirdim. Dostlarla buluştum,

sohbet ettim. Kendimi dinledim. Evimi düzenledim.

Güneş de güzeldi. Yağmur da...

Sabah da güzeldi akşam da...

Her güzel şey gibi bitti.

Seneye...İnşallah.

Bu sefer İlkbahar da içinde olacak. Ve Pupa da benimle birlikte olacak.

Bir de, daha çok dost ağırlayacağım...

Son bir kaç kare...









İstanbul' dan görüşmek üzere...


Sevgiler....

This entry was posted on 27.10.2013 at Pazar, Ekim 27, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Ne iyi yaptınız Akçay'da bulunmakla ve Akçay'da bir mekan edinmekle.. İstanbul'a da yakın..Kazdağları'nın bol oksijenli havası, iyonizerli deniz ve orman kokusu, doğal güzellikleri, organik zenginlikleri size çok yarayacak.. hatta yaramış bile.. Yaptığınız yürüyüşlerin etkisi fotoğraflarınıza yansımış..

Sevdiklerinizle birlikte keyifli nice güzel günleriniz olsun Asuman ablacığım..

İnsan kuş misali.. yollar ve yolculuklar artık gözde büyümüyor hiç. Tam tersine gezginci ruhlar için keyifli bile.)Hayırlı yolculuklarınız olsun..Güle güle gidin İstanbul'a ve seneye yeniden kavuşuncaya kadar Akçay'daki yuvanıza güle güle gelin, hoş-kalın...Sevgilerimle..

27 Ekim 2013 23:25

Kaz Dağlarına yakın bulunmak ve bu havayı yapabildiğimce solumak çok istediğim bir şeydi gerçekten Esin' cim. Bana iyi geleceğini biliyordum. Fiziksel ve de ruhsal açıdan. Yanılmamışım.

Yolculukları da çocukluğumdan beri çok severim. Sevdiklerimle, yalnız hiç fark etmez. Hele beni sevdiğim yerlere, kimselere kavuşturacaksa.

Çok teşekkür ederim tatlı sözlerin, güzel dileklerin için.

Benden de sana kucak dolusu sevgiler...

28 Ekim 2013 00:00

Keyfin bol, yeni sezonun daha da keyifli olsun Asucum. Sevgiler...

28 Ekim 2013 08:28

Manzaralar bir harika siz de öyle.
Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun.

29 Ekim 2013 14:29

SSağol Leylak' cım. Cümlemizin...

29 Ekim 2013 14:50

Sevginin Ruhu, teşekkürler, iyi bayramlar...

29 Ekim 2013 14:51

Asumancım,nasıl da tazelenmişsindir. Oralar insanı bambaşka yapıyor. Kızkardeşim iki yılda bambaşka oldu...

Ama İstanbul'u da özlemişsindir sen.

31 Ekim 2013 00:28

Aynen dediğin gibi döndüm Lale' cim.

Tabii İstanbul' un yeri başka. Anatoprak benim için. Doğduğum, çocukluğum hariç kesintisiz içinde yaşadığım yer...

31 Ekim 2013 08:39

Dinlenmiş ve yenilenmiş dopingle eve, yeni sezona hoş geldiniz. Akçay'ın güzel fotoğraflarından hala yaz havası yansıyor... Sevgiler

31 Ekim 2013 16:29

Evet Mehmet Bey, Akçay' da yazı bıraktım, İstanbul' da Sonbahar' ı buldum. Her mevsim kabulümüz, yeter ki huzurlu olalım.

Çok teşekkürler, sevgiler...

31 Ekim 2013 17:40

evinize hoşgeldiniz asuman abla :) arzuya bağlı sizi mimledim.
sevgiyle.

2 Kasım 2013 21:59

Tolga' cım, çok teşekkürler.
Burada sık sık tekrarladığım gibi, mimleri severim ama hayaller deyince şöyle bir kalakaldım doğrusu.
Aramızdaki muazzam nesil farkını yok sayarak, hayallerim konusunda (hatırladığım kadarıyla ve hâlâ kaldıysa) bir şeyler yazmaya çalışacağım.
Sevgiler...

2 Kasım 2013 23:06

Keyfiniz bol olsun; hep mutlu kalın, sevgiler :)

7 Kasım 2013 19:21

Özlem' cim çok teşekkürler canım.

7 Kasım 2013 20:22

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin