Sadakat  

Posted by Asuman Yelen in

Sadakat;



Evime kapıdan her girişimde sallanan

bu tüy yığınında...










Senelerdir, ben su vermesem de, ilgilenmesem de yaşamaktan hiç vazgeçmeyen Sardunyamın ışıldayan renklerinde...















Çok eski bir melodinin tınılarında...















Tazeliğini hiç yitirmeyen anılarım ve rüyalarımda....














Sonsuza kadar içimizde yeşerteceğimiz umutlarımızda...







Hep sevgiyle kalalım.....





Öykü atölyesi için hazırlanmıştır.

This entry was posted on 29.10.2009 at Perşembe, Ekim 29, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Sadık olma hali..''Sadakat''.. Kalpleri doğrulukla, iyilikle güzellikle dopdolu olan insanların bu durumlarının davranışlarına da aksetmesi hali..Nankörlük bilmemek..Çıkarsız, hesapsız, karşılık beklemeden sevmek,bağlanmak..
Anlam olarak bunları kapsıyor sanırım..

Burada tarafından bir sardunyanın bile sadık bulunması çok hoş..
Bunların hepsi gönül gözüyle görebilmenden kaynaklanıyor sevgili Asucuğum.
Kısa ama öz ne güzel bir duyguyu anlattın ve yaşattın..
Öpüyorum ..
İyi geceler..

29 Ekim 2009 21:40

Zeugma' cığım,

Sadakat ve insanoğlu...
Çok ta bağdaştıkları söylenemez.
Yarım asırı geçkin ömrüm sık sık bunu başıma vura vura anlatıyor.
Ama artık ben de çok fazla önemsememeye çalışıyorum bu durumu.
Hiç kimsenin bu kavramlarla uğraşacak hali vakti keyfi yok.
Sevgiler...

29 Ekim 2009 22:26

Bir sakız sardunyam bile yok bana sadık olan :))

30 Ekim 2009 00:10

Gülün gülün bakalım. :)))
Biz de gençtik bir zamanlar :((
Acıklı Türk filmleri seyrederken öyle çok gülerdik ki yaşlı teyzeler dönüp azarlarlardı.
Köpek besleyen, hele bir de kızım oğlum diye kucaklayıp bankaya getiren emekli ablalarla çok gırgır geçtim.
Liste uzar gider...
Kesinlikle sitem etmiyorum.Azıcık gırgır yapmak istedim sadece.

Aksine bu tavrınızı farklı buluyor ve seviyorum. Yemin ederim beni rahatlatıyorsunuz.
Sevgiler, iyi geceler...

30 Ekim 2009 00:34

Ne kadar güzel bir duygudur sadık olmak doğrudan dürüstten yana bulunmak herkesi olduğu gibi kötülük ve menfaat gözetmeden sevmek en önemliside sadık olmak ve sadık kalmak... bunlara sahip olduğun için şanslısın arkadaşım

30 Ekim 2009 13:04

Şirinem,

Çok teşekkür ederim. Sadakat zor elde edilen bir şey. Hepimiz bu konuda yanlışlar yapabiliyoruz. Hırs, gurur, ego insanoğlunda ne ararsan var. Ama örneğin köpeklerde yok. Onlar karşılık beklemeden severler. Yaygın yanlış kanının aksine, yemek vermesen de, arada yalnız bıraksan da, kabına su koymayı unutsan da severler ve sana hiç sırtlarını dönmezler.
Gerçek sadakat da budur.

Sevgiler canım...

30 Ekim 2009 13:16

O tüylüyü doya doya sever- öper sarar sarmalarım ben..
sadakatın en güzel TEK örneğidirler ...
ne güzel bir post sevgiki Asuman.
hayranım sayfana.. fikirlerine.
HİSLERİNE !

31 Ekim 2009 09:52

Bir Dut Masalı,

Çok naziksin, teşekkürler...

31 Ekim 2009 12:24

Asuman'cım,
Çok güzeldi, okurken sadakatin tüm ince güzelliğine vardım.
Evinde olan ve içinde barındırdığın sadakatlar en gerçek sadakatlardır.
Ellerine sağlık canım.
Ufak bir kaçamak yaptığımdan buralarda yoktum, geç yorumum ondandır.
Sevgiler

1 Kasım 2009 15:12

Nur' cum hoşgeldin.
Sadakat konusunda insanlarla ilgili yorumum tabii ki genel kapsamda kötüye giden "insanoğlu" kavramı ile ilgilidir. Tabii ki dostlarım bunun dışında.
Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.
Sevgiyle kal...

1 Kasım 2009 15:26

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin