Bir Minik Parantez  

Posted by Asuman Yelen



Yine bir küçük seyahat ve bir parça nefes.

Çok ihtiyacım vardı. Tam zamanıydı yine.

Umarım tüm sıkıntılarımı ve ağrılarımı bırakır dönerim.

Bu kez biraz hasta çıkıyorum yola. Tam iyileşmemiş bir griple.

Tek korkum, başladı mı bitmek bilmeyen öksürük nöbetlerim.

Tabii bir de aniden bastırıp bütün vücudu buza kestiren ter

nöbetleri var. Otobüste -ki ne severim otobüs seyahatlerini-

biraz zorlanabilirim. Bunu göze alıyorum. Yerine bilet tarihini

değiştirmek imkânı varken. Varın anlayın ne kadar nefessiz

kaldığımı buralarda.

Sevgiyle, huzurla ve sağlıcakla kalın efendim.

Dönüşümde görüşmek umuduyla....

This entry was posted on 5.06.2012 at Salı, Haziran 05, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

27 yorum

Gülegüle git ve gel Asuman'cığım. Ruhun ve bedenin yenilenmiş olarak...

5 Haziran 2012 00:46

Nereye a caanım? Keyifli tatillerin ve geçmiş olsun...

5 Haziran 2012 01:01

Geçmiş olsun arkadaşım,
yaa sorma öyle zor geçiyorki, kolla kendini yol ve hava değişikliğinden.
Ve güle güle, iyi dinlen,nefesini al, tatilini yap. Darısı başıma.

Ben yorumların cevapları için zaman bulup dönüp okuyamıyorum, şimdi okudum da yeni hasta olduğunu öğrendim canım yaa,
yoksa gelir sana bakardım:)
Çok öperim, güzel yolculuklar...

5 Haziran 2012 01:06

Mihribancım,bu küçük seyahatler bana her zaman iyi gelir.
Görüşmek üzere...

5 Haziran 2012 02:16

Aslında Antalya planlanmıştı ama Güre ön plana çıktı.Sağol Leylak' cım.

5 Haziran 2012 02:20

Havalar malum Nur' cum.Sert bir grip geçırdim. Aslında tam da geçirmiş sayılmam ama buna da şükür bu yaşta.Bu ara ben de bloglarla pek ilgilenemediğim için kimseye söyleyecek sözüm yok:)
Bunlar önemli de değil zaten. Kalpler bir olsun. Öptüm canım...

5 Haziran 2012 02:27

iyi yolculuklar diliyorum ;) doyasıya çıkar tatilin keyfini tüm sıkıntılar hastalıklar orada kalsın . sevgilr

5 Haziran 2012 08:24

Çok geçmiş olsun Asuman abla :( Gönlünce bir tatil geçirirsin inşallah. Ayrıca Güre'nin havası çok iyidir eminim sana iyi gelecektir :)

Sevgiler..

5 Haziran 2012 09:11

iyi yolculuklar. hasta gönderiyoruz, sağlıklı dönüşünüzü bekliyor olacağız.
sevgiyle kalın

5 Haziran 2012 10:49

Nesrin, teşekkürler. Sizlere de geçmiş olsun. İnşallah o kadarla kalır. Ama sizin oralarda olur böyle ara sıra.

5 Haziran 2012 10:54

İlknur, sağol canım.Gelecektir eminim. Balküpü' nü öp benim için.

5 Haziran 2012 10:57

Asortik, çok teşekkürler güzel dilekler için. Zımba gibi dönerim
inşallah. Fiziken ve ruhen.

5 Haziran 2012 11:01

Geçmiş olsun Asuman Hanımcım. İnşallah iyileşmiş ve dinç olarak gelirsiniz. Ne kadar Tatil düşünüyorsunuz. Yani ne zaman döneceksiniz? Özleyeceğiz sizi.

5 Haziran 2012 15:39

Canım, bu gece çıkıyorum, haftaya buradayım. Köpeğim daha fazlasına izin vermiyor. Çok teşekkür ederim dostça temennileriniz için.
Sevgiler...

5 Haziran 2012 19:19

güle güle gidip gelin...

5 Haziran 2012 21:21

Çok teşekkürler Mehtap' cım:)
Sevgiler...

5 Haziran 2012 21:33

çok teşekkür ederim evet oluyorduda hiç bu kadar çok sallantı yaşamamıştık aşşaha şükür geçti.

5 Haziran 2012 22:30

iyi tatillerrrrr .
Ve iyileş hemen. ( emir kipi gibi oldu :S)

6 Haziran 2012 00:59

Sen istersin de ben nasıl iyileşmem Sis'cim.Başladım bile. Şimdi denize karşı kahvelerimizi yudumlamaktayız arkadaşımla:)

6 Haziran 2012 11:38

Keyifle Asumancım... İyi tatiller

6 Haziran 2012 17:30

Güle güle gidip, ruhen ve fiziken dinlenmiş olarak tekrar aramıza dönmeniz dileklerime iyi yolculuklar diliyorum.

Esen kalın.

6 Haziran 2012 18:18

Hayirlisi ile gule gule gidin, gule gule, saglikla, nese ile, harika fotograflarla donun. sevgiler.

6 Haziran 2012 23:27

Lale' cim, teşekkürler.

7 Haziran 2012 02:27

Memmet Bey, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

7 Haziran 2012 02:29

İnşallah Güngör' cüm.Benim de dileğim bu. Sevgiler, selamlar.

7 Haziran 2012 02:31

Bitti mi tatil bitti mi:)
İmza bencil Sis.

Biliyorum da tatil sonrası ne gözlere şenlik postlar çıkacak ortaya :)

13 Haziran 2012 02:40

Canım, son kahvemizi içmekteyiz arkadaşımla.Bu gün onun doğum günü kutlanacak. Yemek pasta.Yarın sabah biniyorum.Paçoz yemiş bitirmiş kendini. Posta gelince, üç yıldır Güre' ye geliyorum. Hep aynı yerleri geziyoruz. Bir karikatür sergisi var farklı olarak.Bakıciiz görüciiz.
Öptüm seni hakikatli şey:))

13 Haziran 2012 12:10

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin