Benim Minik Şirin Tatilim  

Posted by Asuman Yelen




Herkese merhaba. Göz açıp kapayana kadar döndüm gördüğünüz gibi.

Tatilim kısaydı ama yine çok güzeldi.








Her sabah bu kahvaltıya uyandım.Püfür püfür bir balkonda, zeytin ağaçlarına karşı.
















Ve bir sergi... Küçükkuyu' da.







Kamil Masaracı' nın karikatür sergisi.

Kendisini orada görmekmiş nasip:)




 Ve birkaç örnek.





























Sergi bahçede. Güleli ailesinin Küçükkuyu Belediyesi' ne verdiği

eski bir sabun fabrika binası'nın bir diğer giriş kapısı.

İçeride bir yandan da çocuklara karikatür dersleri verilmekte.












Ve benim Olmazsa olmaz uğrak yerim, Altınoluk' taki meşhuur derem.

 Ağaçlar iyice azalmış, tek bir ördek bile kalmamış. Bol bol resim çektim.

Seneye bu gidişle orada hiç bir şey kalmayacak.

O da benim gibi her sene biraz daha uzaklaşıyor birşeylerden, biryerlerden.









Ve ben elim çenemde üzgün bu yokoluşu

izliyorum.

Hadi canım kimi kandırıyorsun, sen bal gibi

objektife poz veriyorsun. Tombik tombik.

(İç sesimdi)










Ve son gün, beni evinde ağırlayan kadim dostumun doğum günü kutlaması.

1970 lerin ortalarından üç arkadaş. İş Bankası' nın ilk yıllarından, Nural,

Ülfet ve bendeniz.

Güzel beraberlik, kötü fotoğrafın tüm olumsuzluğunu silip süpürüyor.






Nural' cığıma bir de buradan mutlu yıllar diliyorum.



Seneye aynı yerlerden yeni postlara diyelim. Sağlıkla...


Herkese sevgiler...



This entry was posted on 15.06.2012 at Cuma, Haziran 15, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Ne kadar güzel, şahane ne iyi yapmışsınız. Hoş geldiniz Asuman Hanım, sevgiler :)

15 Haziran 2012 21:23

Asumancım hoş geldin. Ne güzel bir tatil olmuş. tatilin bir an önce gelmiş olmasını istedim bize de... Balkondaki kahvaltıda kaldı gözüm, açmıyım ne:)

15 Haziran 2012 21:24

Hoşgeldin Asumancım. Çok özledik seni ve yazılarını. Hoş bir tatil olduğu belli. Sevgiler...

15 Haziran 2012 21:40

Çok sağol Özlem'cim. Gerçe4kten güzeldi. Bu bir hafta bana hep iyi gelmiştir. Darısı başına.

15 Haziran 2012 21:54

Senin de az kaldı sanırım. Blogunda okudum. Sıra sende. Kahvaltı gerçekten her günüme güzel başlamamı sağladı.

15 Haziran 2012 21:57

Ben de sizleri özledim Mihriban' cım.
Hoıştu gerçekten. Ama kısaydı malum. Çok sağol.

15 Haziran 2012 21:59

Hoşgeldiniz Asuman Hanım,

zeytin ağaçlarının kokusunu hissettim bir an..7-8 yıldır gitmediğim için en son halini bilmiyorum Altınoluğun.. Derenin suyu biraz çekilmiş sanırım.. doğa bize kırgın..Gezinizde Kamil Masaracı' nın karikatür sergisine denk gelişiniz hoş bir sürpriz olmuş.Tek tek resimlere baktım..Çok hoş mesajlar verilmiş karikatürlerle:)

Arkadaşlarınızla birlikte olmanın keyfi, odanızdan baktığınız manzaranın üzerinizdeki huzuru fotoğraflarınıza yansımış..tatil size yaramış:)dinlenmiş görünüyorsunuz..Darısı bizim başımıza olsun..

Hoş esintilerle geldiniz, bizlere safalar getirdiniz Asuman Hanım..özlemiştik sizi, tatlı sohbetinizi..

Sevgilerimle...

15 Haziran 2012 22:16

Sefan olsun. Daha çok yazardım ama çok yorgunum, bi hoşgeldin deyim istedim sadece:))

15 Haziran 2012 22:28

Hoşbuldum Sevgili Esmir.
Arkadaşımın evinin arka balkonunun manzarası çok hoş.Sabah güneş de almıyor.
Altınoluk' daki derenin etrafında her yıl sabah ve akşam yürüyüş yaptım.(3-4 yıl öncesine kadar.) Öğlen on ikide bile rahat yürünecek kadar sık ağaçlarla kaplıydı. Şarıl şarıl akardı ve içinde onlarca ördek yüzerdi. Güre' ye her gidişimde uğrayıp her yıl daha da kötülediğini görüyorum.
Nasıl üzülüyorum anlatamam.
Gerçekten dinlendim. Darısı başınıza.
Çok teşekkür ederim hakkımdaki güzel ifadeleriniz için. Özlem karşıkıklı emin olun.(Ara sıra uğrayıp martıyı inceliyorum ve bu bana huzur veriyor.)
Sevgiyle kalın...

15 Haziran 2012 22:52

Hoş geldin,taze ve dinlenmiş geldin inşallah. Paçoz seni didiklemedi mi Paçoz :D

15 Haziran 2012 22:57

Caanım Leylak' cım. Uğraman yeter.
Sağool, warool. Bi güzel dinlen. Öptüm canım.

15 Haziran 2012 22:59

Hoş buldum Sis' cim. Taze bana ters ama dinlenmiş olarak geldim gerçekten:) Paçoz' un naz yapacak bile gücü kalmamış. Öyle yapış yapış sıcak bir hava ki en çok o yüzden, korkarım biraz da hastalıktan sürekli inliyor. Asansörde oturuyor. Her 2 adımda bir kendini çimenlere atıyor. Topa koşmuyor. Onun için her şey giderek zorlaşacak gibi :(

15 Haziran 2012 23:08

hoşgeldin sevgili asuman.
gerçekten göz açıp kapayana kadar geçti:))
ama güzel geçmiş, önemli olan da bu değil mi??
sevgiler

16 Haziran 2012 12:00

Sadece bir hafta olunca, gerçekten çabuk geçti. Ama çok da güzeldi. Çok teşekkürler Asortik' cim, sevgiler...

16 Haziran 2012 15:06

E Asucum veteriner ne diyor paçoza?

16 Haziran 2012 19:49

Ameliyat riskliymiş. Bıçak sürerse diğer memelere de geçermiş. Sadece takip ediyor. Çatlayıp patlayıp kanayınca (onun kelimeleri) gereğini yapacakmış. Ona göre beklediğinden çok iyi durumdaymış. Aslında sıcaklar başlayana kadar çok da canlı ve neşeliydi.Biraz önce sokaktan geldik. Serin esinti olunca koştu durdu. En az 4 köpekle de koklaştı utanmadan:)

16 Haziran 2012 21:19

Oooo efendim hos geldiniz :-)) Tatil yaramis masallah gayet iyi gorunuyorsunuz Asuman hanim.
Ayrica Nural hanimin dogum gununu bende kutluyorum. Rabbim hayirli uzun omurler nasip etsin. sevgi ve selamlar.

17 Haziran 2012 13:03

Hoş geldiniz Asuman hanım. Çok güzel bir tatil olmuş. Yaramış sizi. Darısı başımıza...
Sevgiler.

17 Haziran 2012 14:41

Yaradı Güngör' cüm. Topaç gibi oldum:) Şaka bir yana iyiydi gerçekten. Çok teşekkür ederim, kendi adıma ve Nural adına.
Sevgiler, selamlar...

17 Haziran 2012 16:33

Sevginin Ruhu, çok teşekkür ederim.
Siz bu sene leyleği havada gördünüz zaten. Aynen devam. Bu arada resim serginizi de ayrıca kutluyorum.
Sevgiler...

17 Haziran 2012 16:37

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin