Bizim buralarda İlkbahar.  

Posted by Asuman Yelen in ,

Nihayet fotoğraf makineme uygun hafıza kartı bulabildim. Günlerdir Paçozu gezdirirken gördüğüm her güzelliği beynimde kadrajladım, ertesi gün yok olduğunu gördüm, kahroldum.
İlkbaharın özelliği bu. Her renk, her koku her doku bir varoluyor, ertesi gün yerini bambaşka bir tada bırakıyor. Ne olduğunu anlamadan ilkbaharın tümü bir bakıyorsunuz geçip gitmiş, bitmiş. Tıpkı yaşam gibi. Epey uzun bir aradan sonra makinemle ilk fotoğraflarım. Dengemi sağlamakta güçlük çeksem de ellerim eskisine göre biraz daha titriyor olsa da ben çok mutlu oldum doğrusu.









































































































































































Araya inatçı Sonbahar ve Kış kalıntıları kaçmış :)) Renkleri bakımından İlkbahar karelerinden hiç de aşağı kalmadıklarını görüyoruz. Onları görmek ve çekmek ayrıca güzeldi benim için.

Hangi mevsimde olursak olalım, renklerimiz hiç tükenmesin...

This entry was posted on 1.04.2010 at Perşembe, Nisan 01, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

22 yorum

Sayın Asuman Yelen,
Sizin bu tür çalışmalarınızı seyrettikçe yeşile ve güzelliğe olan özlemimizi nispeten gidermiş oluyoruz. O renklerin doğallığı, canlılığı ruhumuzu okşuyor adeta elinize emeğinize sağlık.
Buyurduğunuz gibi renklerimiz solmasın rabbim renksiz bırakmasın.
Sevgi ve saygılarımla

1 Nisan 2010 23:25

Sevgili Haykırış,
Çok teşekkür ederim güzel iltifatlarınız için.

Sevgiyle kalın...

1 Nisan 2010 23:31

Harikasın arkadaşım, ben senin o titreyen ellerini severim! böyle güzellikleri bize ince ince gösterdiğin için.
Sevgiler...

1 Nisan 2010 23:39

Canım arkadaşım.
Yorumunda bile sevgisini hissettiren yüreğine sağlık.

Öpüyorum seni...

1 Nisan 2010 23:47

Asucum, ellerine sağlık.
Bugün ikimiz de ilkbahar avına çıkmışız. Ben sevindirik oldum güzellikleri gördükçe, sen de benden farklı değilmişsin anlaşılan.
Hep bahar gibi yaşa olur mu benim güzel arkadaşım:))

1 Nisan 2010 23:57

İşe bak, ben de şimdi senin fotoğrafları inceledim ve benzer şeyler yazdım.
Evet Leylak' cım. Hepimizin yaşamı hep bahar tadında olsun inşallah. Sevgi yüreklerimizden hiç eksik olmasın.
İyi geceler...

2 Nisan 2010 00:04

Fotoğraflar ilhamım oldu bir adet çalabilirmiyim?

2 Nisan 2010 00:19

Oyuna dalmışım şimdi gördüm Nur' cum. Memnun olurum :))

2 Nisan 2010 01:58

yeter bizim buraya istanbula da gelsin artık.sağda solda gördüğüm bahar dalları kesmiyor.pazar sabahları boğaza inip güneşte yürüyüp bir kahvede poğaça çay yapmak istiyorum ben.Bol gazete okuyup zaman öldürüp sonra birbirimize "hani biz gazete okumayacaktık " bakışı atmayı istiyorum.akşam 5 civarı bir sahil kenarı lokantaya postu serip " eğer seçen eşimse bulunabilecek en salaş lokantadır " güneş daha batmadan iki yudum meze 3 yudum rakı tatmak istiyorum.nisan ayı boğazdan yunus sürülerinin geçtiği aydır,belki şansım yaver giderse rakımı yudumlarken yunusları seyretmek istiyorum.
en çok da bu kışın üzerime serdiği kasvetten ,bu saatte ayakta olmamı sağlayan yorucu hayattan kurtulup baharla yeni bir soluk almak istiyorum.

2 Nisan 2010 04:29

baharın gelişini müjdeleyen, insanın içini açan güzel kareleriniz için ellerinize sağlık :)

2 Nisan 2010 09:04

İzinden evvel çalındığı için de özür dilerim.
Sırf gece rüyama bu izin işi girdiği için ilk defa sabah çıkmadan buralara uğradım.
Teşekkürler Asu'cum...

2 Nisan 2010 09:44

Sisyhphos,
Sen İstanbul' un neresindensin? :))
Ben de İstanbul' dayım ve muhitim en geç ısınan bölgelerden biri. Herkes karşımdaki parkta piknik yapmaya başladı bile.
Sanıyorum zor zamanlı ve hayli yorucu bir işin var ve kış seni gelen baharı göremeyeceğin kadar bunaltmış.
Haber vermek benden olsun. Tüm bu dediklerini yapabileceğin havalar geldi. Müjde. KIr işini yap dediklerini.
Sevgiler...

2 Nisan 2010 10:01

Nur' cum böyle söyleme. Ben Leylak' tan hiç sormadan aldım, bastım. Sonrasında da izin istemedin doğrusu. Aynen onun dediği gibi "dükkan senin"
Ne güzel senin sayfanda resmimi görmek.
Alt tarafı bir dal parçası lafı mı olur:)))
Öptüm...

2 Nisan 2010 10:06

Nilay, çok teşekkür ederim.
Sizin gibi bir üstattan bunu işitmek insanı memnun ediyor.
Sevgiler...

2 Nisan 2010 10:08

Bir bahar sevdalısı olarak bayıldım fotoğraflara. Hepsi birbirinden büyüleyici. Eline, gözüne, yüreğine sağlık Asuman abla.

Öpüyorum sevgilerimle...

2 Nisan 2010 12:06

İlknur' cum. Ne hoş şeyler söylemişsin resimlerim için. Çok teşekkür ederim...
Sevgiklerimle...

2 Nisan 2010 12:27

Sevgili Asuman;
"Hangi mevsimde olursak olalım" demişsin; bu sözlerine "hangi yaşta olursak olalım" sözünü de ben ekledim."Her mevsimin kendine has güzellikleri gibi her yaşın da kendine has güzellikleriyle karşılayalım hayatı dilerim"dedim. Güzel gülen kardeşim bahar sayfana nasıl geldiyse karanlık gönüllerde de çiçekler açsın inşaallah.Sevgilerimle.

2 Nisan 2010 14:29

Asu teyzeee ne ka güzel resimler bunlar ve ne ka güzel çekmişsin:)

2 Nisan 2010 14:54

Sevgili Sufi,
Yaş kaç olursa olsun, bahar yapacağını yapıyor, her türlü enstrümanını kullanarak, türlü şaklabanlıklar yaparak yüzleri güldürmeyi, gönülleri şenlendirmeyi biliyor.
Gönlümdeki aydınlık, yüzümdeki tebessüm kadar gerçek. Allah sağlık versin, ara sıra efkarlansak da oyalanmayı bilecek kadar öğrendik hayatı.
Çok teşekkür ederim güzel temennilerin için.
Sevgiler arkadaşım...

2 Nisan 2010 15:31

Fulya' cım,
Çok teşekkür ederim. Güzel olan bahar ve çiçekler.
Bir de senin yüreğin :)))
Sevgiyle öpüyorum seni...

2 Nisan 2010 15:34

ASUMANCIĞIM RENKLERE BAYILDIM . SANKİ TÜM KIŞ YOKTUM ŞİMDİ BENİM ZAMANIM DER GİBİ.ELLERİNE SAĞLIK!

4 Nisan 2010 21:31

Yorumdaki betimlemene bayıldım Çoban Yıldızı. Sağol.

5 Nisan 2010 00:45

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin