Doğadan  

Posted by Asuman Yelen in







Canım benim


Ne çok seviyorum seni...





















Kararsız...Açmak için ne bekliyorsun...























Şaşkın... Senin İlkbaharda ne işin
olabilir...















Ya sana kimler kıydı...



















Hadi açılın artık...
























İlkbahar benim.





















Güzellik her yerde























Salkım Hanımın taneleri















Karmakarışık
















Güneşe d
oğru

This entry was posted on 8.04.2010 at Perşembe, Nisan 08, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

baharda yeşeren filizleri gördükçe insanın hayata karşı umudu yenileniyor değil mi?

8 Nisan 2010 02:58

şu fotoğraflara yükledğin anlamlar var ya işte onlar beni benden alıp götürüyor :)) sevgiler..

8 Nisan 2010 09:09

Aynen öyle Halimce Günce
Aynen öyle...

8 Nisan 2010 11:25

Bunu yapmak benim de hoşuma gidiyor.
Sanki daha eğlenceli oluyor Nilay' cım...Sağol.

8 Nisan 2010 11:28

Bahar başına vurmuş senin Asuman ;) Nice nice yıllar böyle keyifle karşıla baharı ve her mevsimi.

8 Nisan 2010 11:51

Oya Karacan, sağol.
Dileğin hapimizin olsun herkese ulaşsın...

8 Nisan 2010 12:22

Paçoz çok güzel ve de çok masum bakışları var, sevmemek elde değil.
Fotolar yine çok güzel, içim açıldı sağolasın arkadaşım.
Hayvanlar, çocuklar ve doğa ne kadar yalın, insandan kaçıldıkca daha çok sığınılan liman gibiler.
İyi geceler canım...

9 Nisan 2010 02:43

Benim kızım güzeldir. Hem de masum.
Sağol Nur' cum.
Fotoğraflar benim evimin önündeki parktan.

9 Nisan 2010 09:53

Doğanın güzelliklerine ne güzel anlamlar katıyorsunuz Asuman hanım.
Fotoğraflar zaten güzel, yazdıklarınız ağacı orman, gülü gülistan yapıyor. Bizde zevkle takip ediyoruz, harikasınız valla. sevgilerimle.

10 Nisan 2010 00:30

Güngör Ekinci,
Çok teşekkürler...

10 Nisan 2010 02:53

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin