2014 e Girerken  

Posted by Asuman Yelen


Saat 16.00

Dışarıda yağmur yağıyor.  Oda sıcak ve aydınlık.

Radyoda Türk Sanat Müziği çalıyor. Yeni başladığım örgüm elimde.

Kedim minderinde uyuyor.


Bir yandan ilmekleri atarken bir yandan da bu akşam yazmayı düşündüğüm

yeni yıl yazısını şekillendirmeye, bunun için de bir yandan kendimi dinlemeye,

 tahlil etmeye, bir yandan da geçtiğimiz yılı kafamda toparlamaya  çalışıyorum.

Olan- biten den ziyade hissettiklerimi önemsiyorum.

Samimi olmak istiyorum her zamanki gibi.

Umutvar isem heyecanımı yansıtmak, öfkeliysem veryansın etmek,

acılı isem içime kapanmak,  keyifliysem coşkuyla anlatmak,

içten, gelişine, plansız hesapsız aktarmak istiyorum.

Belki  yazarken anlamak istiyorum kendimi, bu günümü.


Sonra herşeyi unutturan hoş bir duygu sarıyor içimi.

Tatlı bir şaşkınlık hissi ile birlikte,

kendimi çalan müziğe kaptırıp gidiyorum.

Ve başka yağmurlu günlere. Güvenli huzurlu günlere.

Çoook eskilere...


Çalan, bir saz eseri. Ne makamını ne adını ne çalanını biliyorum.

Ama çok tanıdık. Çok bildik. Gülümsüyorum kendi kendime.

Nostalji bu diyorum. İliklerime kadar Nostalji yaşıyorum.

Yağmur...Soba çıtırtısı...Tek lambanın loş aydınlığı.  Ay yıldızlı

siyah emektar yün battaniye.

Gündüz uykusu, aşina mırıltılar. Güven...Huzur...

Huzur...


Spiker anonsunu yapıyor :

"Sadi Işılay' ın segâh saz semaisini,  kendi sazıyla, 29 Haziran 1961

yılında yaptığı orijinal kaydında izlediniz."

Ben dokuz yaşımdayken...10. yaşıma bastığım gün.

Adıyaman zamanları...


Yağmur devam ediyor.

Yün örüyorum. Kedim yanımda uyuyor.

Radyom çalmaya devam ediyor.

Çok mütiş bir huzur duyuyorum.

Ve ben bu huzurla girmek istiyorum gelen yıla.

Yalnızca bu huzurla...

Sadece bununla...








Hep sevgiyle kalalım...












This entry was posted on 30.12.2013 at Pazartesi, Aralık 30, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

30 yorum

Sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllar arkadaşım.

30 Aralık 2013 21:27
Adsız  

Ben karanlığı hiç sevmem ey can /vaktin her saatinde/her zaman/Ağaran şafak ol../Güneş ışıklarıyla ürperen çiçek/Seher yeliyle ırgalanan yaprak ol..Sezai karakoç.Huzur hep yanıbaşımızda olsun,tüm toplumu sarıp sarmalasın,2014 tüm güzellikleriyle gelsin...Fahriye59

30 Aralık 2013 22:13


Dizeler ve dilekler için çok teşekkürler Fahriye59. Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun.

30 Aralık 2013 23:12

Canım, ben de sana eşin, oğlun, kızın ve tüm sevdiklerinle harikulade bir yeni yıl diliyorum.

30 Aralık 2013 23:15

mutlu yıllar genç ablam :)

31 Aralık 2013 00:08

Öyle güzel anlatmışsınız ki hissettiklerinizi ve ortamınızı.. gözümde canlanan kare sıcacık içimi ısıttı bir anda:)

Ne diyelim dışarıdaki hayat malüm!.. tek yapabileceğimiz kendi yarattığımız ve içimizde yaşattığımız dünyaların huzurlu olabilmesi!. En büyük dayanağımız geçmişin güzel hatıraları! Onları eskitmeden azar azar bu günlere yaymak, güç veriyor insana.. Hatıralarımız da tıpkı, içimizdeki çocuğun hep saklı kalması gibi.

2014 de her şey gönlünce olsun Asuman ablacığım..Sağlıklı, huzurlu ve keyifli güzel bir yıl dilerim. Sevgilerimle..

31 Aralık 2013 00:18

Ne güzel dökmüşsün içindekileri, ruh halini en doğal şekliyle.

Ben de şu anda "uzun yıllar bekledim, hakikat oldu rüyam" şarkısını dinliyorum arka fonda.

Güzel rüyalarımızın gerçekleşmesi dileklerimle mutlu yıllar diliyorum canım.

31 Aralık 2013 00:44

Sana da mutlu yıllar genç kardeşim.:)
Çooook uzun yıllar sonra sana da "mutlu yıllar genç abim" diyecek hatırnaz genç dostlar diliyorum.
Galiba, böylece en güzel yeni yıl temennisi sana geldi. Şimdi bilmem ama o günler gelince bunun değerini anlayacaksın ;)

31 Aralık 2013 01:32

2014 istediğin huzuru sadece sana değil tüm ülke insanlarına getirir umarım ( ve dilerim). hepimizin çok ihtiyacı var huzurlu zamanlara. Sevgiler Asucum sana ve Pupaya.

31 Aralık 2013 01:40

Esin' cim, artık benim bencil olma zamanım geldi. Şakası yok bedenlerle birlikte ruhları da koruyup kollama zamanı. Kendim için biraz, ama en çok da sevenlerim ve sevdiklerim için. Geçtiğimiz yıl beni korkuttu birazcık :))
İçten satırların için çok teşekkür ediyor, sana ve tüm sevdiklerine tüm dileklerinin gerçekleşeceği güzel yıllar diliyorum.
Sevgiler canım.

31 Aralık 2013 01:43

Çınar' cım, o şarkı bir rastlantı değildir belki. Belki bir anlamı bir hikmeti vardır, ne dersin...
Gel bu kez daha inançlı ve umutlu girelim gelen yıla. Elimizden geldiğince.
Rüyalarımızın gerçekleşmesi dileğiyle, sana eşine ve oğullarına sağlıklı, mutlu güzel bir yıl diliyorum.
Sevgiler...

31 Aralık 2013 01:51

Ben de senin, eşinin, Kağan' ın,Duman' ın ve diğer iki bücürün yeni yılını kutluyor, herkese sağlık ve esenlik diliyorum.
(Huzur yalnız benim olsun bana ne bana ne :)))

31 Aralık 2013 02:01

Böyle huzurlu günler 2014'de peşinizi hiç bırakmasın :)

31 Aralık 2013 13:26

Sevgili Gamze, hoş geldiniz...
Umarım yeni senede güzel şeyler paylaşırız :)

2014 hepimize sağlık, huzur, mutluluk getirsin.

Hep sevgiyle olalım...

31 Aralık 2013 14:10

nice mutlu yıllara :)

31 Aralık 2013 17:53

Mutlu yıllar Asuman'cığım.

31 Aralık 2013 17:58

Çok teşekkürler Vladimir. Sizin de yeni yılda her şey gönlünüzce olsun.

31 Aralık 2013 20:09

Sana da mutlu yıllar Mihriban' cım.
Eşin, ailen ve tüm sevdiklerine
2014 sağlık, huzur, mutluluk getirsin.

31 Aralık 2013 20:14
Adsız  

Sağlıklı,huzurlu,mutlu harika ötesi bir yıl diliyorum asuman ablacımm.iyi ki varsınız.:)

1 Ocak 2014 01:58

Çook teşekkür ederim Sanem' cin. Sen de iyi ki varsın.
Mutlu yıllar :)

1 Ocak 2014 03:14

O halde dilerim hep o huzurla kalın tüm yıllar boyunca :)

2 Ocak 2014 11:07

için sıkıldığında sen bu güzel kedine sarıl,huzur ve nutluluk duyarsın
bizim afacan öyle güzellikler veriyor ki enim içime
inşallah 2014 hepimize sağlık ve huzur verir
sevgilerimle
öpücükler

2 Ocak 2014 11:39

Hamiyet Hn, ne güzel bir dilek bu :)
Çok teşekkürler.
Mutlu yıllar, sevgiler.

2 Ocak 2014 19:30

Onlar bizim can simitlerimiz, stres
gidericilerimiz, mutluluk kaynaklarımız Mavianne. Çok tatlılar ve iyi ki varlar.
Mutlu ve huzurlu yıllarımız olsun :)
Sevgiler...

2 Ocak 2014 19:34

2014 de saglik, sevgi, mutluluk ve huzur evinden aksik olmasin sevgili Asuman hanim.
Yeni yilin kutlu olsun.
Sevgiler.

2 Ocak 2014 19:36

Çok teşekkür ederim Güngör' cüm.
2014 sana ve ailene güzellikler getirsin. Her şey gönlünüzce olsun.

2 Ocak 2014 19:44

o an ki huzurun tüm yıla yayılmasını diliyorum asuman'cım.
sağlıklı ve mutlu bir şekilde...
yeni yılın kutlu olsun.
kucak dolusu sevgiler...

3 Ocak 2014 13:32

Çok teşekkür ediyorum Asortik' cim. Benim de tek dileğim bu. Kendim için.Herkes için. Sana da mutlu yıllar.
Sevgiler...

3 Ocak 2014 13:51

Yazınızı okudum.Bu yeni yılda sizin ve herkesin bütün dilekleri yerine gelsin isterim.Sağlıkla kalın.Saygılar sunarım..

9 Ocak 2014 17:22

Yazar Oyunu,
Çok teşekkür ederim. Hepimizin tüm dilekleri gerçekleşsin.
Sevgiler...

9 Ocak 2014 19:12

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin