Bu günler...  

Posted by Asuman Yelen






Çok şey öğretti bu son on beş gün bana.

Gündelik yaşamın, sıradan işlerin, anlamsız konuşmaların, sebepli sebepsiz

gülüşlerin, rutin alışverişlerin, mevsimsel, kanıksanmış sağlık sorunlarının...

Nefesi tam olarak alabilmenin....

Lokmaları canın yanmadan, boğazında büyümeden yutabilmenin...

Geceleri bir kaç kez kan ter içinde fırlamadan uyuyabilmenin....

Sabah uyanınca yaşamak için bir nedenin olmadığını düşünmeden yataktan

kalkabilmenin...

Sokağa korkmadan çıkabilmenin....

Çocukların gözlerine için acımadan bakabilmenin...

Ne kadar önemli olduğunu....

Saçma alınganlıklar, yersiz duygusallıklar, mızmızlıklarla kendi hayatımızı

ne kadar gereksiz bir şekilde zora koştuğumuzu...

Hepsini, hepsini yeniden hatırladım.

Biliyorum.

Bir sabah odama dolan güneş ışığıyla (onu farkederek) uyanacak, kekikli

tostumu boğazım acımadan yiyecek ve nefesim sıkışmadan, suçluluk

duymadan yaşamın içine dalıvereceğim.

Öğlen kapısını çaldığımda Rayuş gözlerimin içine bakacak ve rahat bir

nefes alacak. İçinden "çok şükür, bitti" diyerek huzurla kahve kavanozuna

uzanacak.

Biliyorum. Bu olacak...

This entry was posted on 18.10.2012 at Perşembe, Ekim 18, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

30 yorum

Olacak be güzel kadın.Temennim çok uzatmadan olabilmesi. Ölüme bile çare yok denir ama onun da çaresi geride kalanın yaşama zorunluluğu ve zamanın tedavi edici özelliği. Sıkı dur sen hele. hem belli mi olur belki bir yerlerde seni bekleyen sana muhtaç başka bir güzel can yoldaşı vardır da karşılaşmanız sadece an meselesidir.

18 Ekim 2012 01:54

Olacağını biliyorum Sis.Ama şu an asla olmayacakmış gibi.Bu kez çok zorlanıyorum. Yaş da sağlık da zorluyor.Yeni biri meselesi için ise çok geç. Ne geride bırakmaya hakkım,ne de geride kalmaya gücüm var.

18 Ekim 2012 02:17

Canım Asuman, o gün bugün olsun...
Şimdi sabahın erken saatleri, güneş biradan kendini göstermeye başlar...Belki de sonbaharın son güel güneşli günüdür... Bugün senin için parlasın, senin içinde doğsun.

Sevgimle

18 Ekim 2012 07:53

Olacak elbette ama her acı iz bırakır; zaman silet o izleri belki de biz öyle zannederiz.
Her şey gönlünüzce ve en güzel olsun Asuman Hanım.
Not: Blog müziklerinizi dinlemeyi çok seviyorum.
Sevgilerimle :)

18 Ekim 2012 07:58

Lale'cim cama, balkona yaklaşamıyorum bile.Sağlığım bozuluyor. Strese bağlı panik atak yerleşti kaldı. Uğraşıyorum emin ol.Bir yerden girmem lazım yaşama. Sağol canım.

18 Ekim 2012 09:17

Özlem'cim. Bu günleri aştıktan sonra eminim ki Paçoz'u da tatlı tatlı anmaya başlayacağım. Çok teşekkür ederim.

18 Ekim 2012 09:23

Ah Asucum, sen ne acılara dayanmış kadınsın elbet bunu da aşacaksın ama daha çok yeni. Zaman diyelim ve dileyelim ki o zaman çabucak geçsin...

18 Ekim 2012 11:37

Geçsin Leylak' cım, geçsin canım.
Bunu hem kendim için, hem de sevdiklerim (ve tabii ki beni sevenler) için istiyorum.

18 Ekim 2012 15:00

Merhaba,
Hayat her şeye rağmen devam ediyor. Yayınladığınız "carpe diem"i hatırlamalı ve "an"ı değerlendirmeli.
Hayırlı günler dileğiyle.

18 Ekim 2012 18:39

Üzüntülerimle sabırlar diliyorum tekrar... ileride belki daha minyatür bir yavru veya kedi...

Sevgiler

18 Ekim 2012 20:02

Canım. Mutlaka olacak.

18 Ekim 2012 20:25

Üzüntünün acısı zamanla mutlaka geçecek. Yüreğinde sevgisi ve hafif sızısı kalacak. O diğer tarafta senin bu kadar üzülmene üzülüyor, biz bu tarafta üzülüyoruz... Sabırlar diliyorum.

18 Ekim 2012 22:32

Sabshsttin Bey,çok teşekkür ederim.
'Bu günler'imi aştıktan sonra ben de
'an' ımı değerlendirme çabasına girmeyi düşünüyorum.

18 Ekim 2012 22:44

Mehmet Bey,blogger dostlarımın üzüntümü böyle sizin gibi paylaşıyor olması çok değerli.
Yeni bir yavru konusuna gelince...
Yüreğim 'hemen' aklım !sakın' diyor...!

18 Ekim 2012 22:57

İnşallah Mihriban' cım. Çok teşekürler dostluğun için...

18 Ekim 2012 23:02

Sevginin ruhu, dostum,
Yakınlarımın ve sizlerin bu güzel
desteğiyle inşallah atlatacağım.
Çok sağol canım...

18 Ekim 2012 23:13

hadi ama, bak bayram geldi...

24 Ekim 2012 01:19

Canımsın sen Sis. Galba en zoru kaldı.
Bayramı da atlatayım glokomimle kataraktımla panik ataklarım ve mide spazmlarımla geliyorum. Tabii yazacak bir şey bulursam.

24 Ekim 2012 08:09

Huzurlu, sağlıklı,mutlu nice bayramlara...

24 Ekim 2012 13:51

Mehmet Bey, çok teşekkür ederim.
Ben de size aileniz ve tüm sevdiklerinizle güzel bir bayram diliyorum.
Sevgiyle kalın...

24 Ekim 2012 19:12

Sevgili Asuman hanim Sevgi dolu guzel bir bayram diliyor yanaklarinizdan opuyorum.

25 Ekim 2012 19:03

Teşekkürler Güngör' cüm.
Sana ve eşine nice mutlu bayramlar...
Hep sevgiyle kalın...

25 Ekim 2012 21:24

Asuman hanımcım Kurban bayramını kutlar huzurlu, sağlıklı günler dilerim.

25 Ekim 2012 22:35

Sevginin Ruhu, çok teşekkür ederim.
Ben de eşin ve evlatlarınla birlikte
mutlu bayramlar diliyğrum.

26 Ekim 2012 01:26

Asuman'cığım her iki bayramını kutlarım dan dostum.Umarım daha iyisindir ,diliyorum zaman herşeyin ilacı olsun.Selam ve sevgiler.

28 Ekim 2012 16:44

Arzu' cum teşekkürler. Toparlanmaya çalışıyorum ama biraz zaman alacak sanıyorum.
Senin ve ailenin geçmiş bayramlarınızı kutluyor, sevgiler yolluyorum.

29 Ekim 2012 19:29

Özledikkkk!

30 Ekim 2012 18:46

Son gücümle uğraşıyorum Mihriban' cım. Ve bu tek kelimelik mesajının ne büyük bir anlam taşıdığını bilsen...
Ve hiç görnediğim dostlarımın tüm sevgi ve dostluk sözcüklerinin...

31 Ekim 2012 11:31

Ama ama güzel haber geldi bile başka bir blogdan :)))
Hadi artık...

3 Kasım 2012 23:50

Can' sın Sis:)

4 Kasım 2012 12:38

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin