Son Teşekkür  

Posted by Asuman Yelen




Çok zor bir dönemimde, bir melek gibi girdin yaşantıma.

O minicik yün başlığın içindeki şaşkın, korkak, şirin varlığının benim için

ne kadar değerli, anlamlı, olduğunu birlikte geçirdiğimiz on ikiyi aşkın yılda

gün be gün, şaşırarak, keyiflenerek, sana hayranlık ve minnet duyarak öğrendim.

Evimdeki yalnızlığımı paylaştığın, sevgini esirgemeden  verdiğin için,

hayatıma kattığın her şey için sana sonsuz teşekkür ederim.

Huzur içinde uyu yavrum.. Ötedekilleri şenlendir...

This entry was posted on 18.10.2012 at Perşembe, Ekim 18, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

huzur içinde uyusun...
dostluk ve sevgi dolu hatıraları miras bıraktı size...

18 Ekim 2012 14:56

Shirin Serkan, çok teşekkür ederim.

18 Ekim 2012 15:15

Ahh ahh :( Gözlerim doldu.. Ne kadar değerliler, ne kadar güzel anlar katıyorlar hayatımıza. Melekler gibi uyusun şimdi.

19 Ekim 2012 16:24

Acınızı çok iyi anlıyorum. Benim Minik'im de 12 yaşında, artık her anlamda yavaşladı, dalgın ve yorgun bir görünüme büründü son zamanlarda. Üstelik kalbi büyük..Oysa nasıl da hareketli ve kıpır kıpırdı. ONlARIN DOSTLUĞU VE YAŞAMIMIZA KATTIĞI GÜZELLİKLER ANLATILMAZ, YAŞANIR. Huzur içinde uyusun. Size de can-ı gönülden sabırlar diliyorum..

19 Ekim 2012 16:56

Seda, çok teşekkür ederim.
Gerçekten onlar bizim hem yavrularımız hem de can dostlarımız.
Tek tesellim, son zamanlarda çektiklerinin sonlanmış olması.
Sevgiler...

19 Ekim 2012 18:51

Begonvilli Ev,
Eminim beni en iyi anlayanlardansınız.
Yavrunuza daha nice yıllar diliyorum.
Hiç kötü şeyler düşünmeden birlikteliğinizin tadını çıkarın.
Üzüntümü paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın...

19 Ekim 2012 18:56

Sevgili Asuman hanim, inanin simdi ogrendim ve çok uzuldum. Biz blogcular bile tanimadan sevmistik Paçozu. Hayatinizdaki yerinin dolduralamayacagi kesin ama guçlu olmaya çalisin. Uzuntunuzu yurekden paylasiyorum, sevgiler.

19 Ekim 2012 20:24

Çok teşekkür ederim Güngör' cüm.
Zamanın ne güçlü bir ilaç olduğunu biliyorum. Geride kalan o olsaydı
asla başaramazdı eminim. Ama ben
başarmak zorundayım.
Sevgiyle kal...

19 Ekim 2012 23:06

Çok üzüldüm...

20 Ekim 2012 00:11

Bahar oo6,
Üzüntümü paylaştığınız için çok teşekkür ederim.

20 Ekim 2012 00:34
Adsız  

ah canım paçoz.. huzurla uyusun.. sizin de başınız sağolsun...

hüznünüzü paylaşıyorum..
atalet

23 Ekim 2012 17:41

Sevgili Atalet,
Dostluğunuz için çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

23 Ekim 2012 18:20

Şu sıralar taşınma telaşları içindeyiz!.Yeni, öğrendim Asuman Hanım .(
'üzüldüm' demek bir işe yaramayacak ve elbette teselli olamayacaktır.. ama elden gelir bir şey de yok sanırım size güç dilemekten başka..paçoz'u inanın fotoğraflarından bile sevmiştim ben..verdiğiniz sevgi ve hastalığında gösterdiğiniz yakın ilgi içinde ruhunuz rahat olsun ve sonsuz uykusunda Paçoz huzurla, ışıklar içinde uyusun...


Size yepyeni umutlarla dolu güzel bir bayram diliyor, sevgilerimi gönderiyorum...

25 Ekim 2012 23:15

Sevgili Esmir,
Çok teşekkür ederim içten sözleriniz için.
Yeni evinizde size ve tüm sevdiklerinize mutlu,sağlıklı,huzurlu bayramlar diliyorum.
Sevgilerimle.....

26 Ekim 2012 01:36

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin