Biraz umut...  

Posted by Asuman Yelen in , , ,



Biraz umut kırgın gönüllere, biraz ışık fersiz gözlere, biraz teselli yaslı ailelere, biraz güç yorgun vücutlara, biraz neşe gülmeyi unutan çocuklara, biraz sabır hasret çekenlere, biraz huzur yalnız yaşayanlara, biraz sevgi kararan yüreklere, biraz insaf kırıp yıkıp geçenlere...

Bu yıl ilk defa bahar dalı içimde umut yerine korku uyandırdı. Açmakta acele ettiği için belki.

Üzerine yağacak daha nice karların altında öylece donup kalma ihtimalinden, esecek nice fırtınalarla savrulup gitme ve ve bir daha hiç dönmeme ihtimalinden korktum.

Bugün, kurumuş dalların arasından karanlık gökyüzüne süzülüveren pembe, naif tomurcuklar beni şenlendirmediler. Şenlendiremediler. Yapaydılar, iğretiydiler sanki...

Bu gün şarkı söylemek gelmedi içimden onları gördüğümde.

Sanki bahar hiç gelmeyecekmiş hissine kapıldım aksine...

Güneş hiç açmayacakmış hissine...




This entry was posted on 25.02.2010 at Perşembe, Şubat 25, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

32 yorum

Adsız  

Oysa ki çok güzel dileklerle başlamıştı yazınız..

İyi bir dilek mi bennimki de bilmiyorum ama umarım hislerinizde yanılırsınız Asu teyze..:)

25 Şubat 2010 04:16

Yanılmayı bütüm kalbimle istiyorum.
Bu günlere benim yaşımda katlanmak kolay değil. Ağrılar kişisel hastalıklar, hepimizi üzen şeyler, Balıkesirdeki göçük 13 can, askerler, işçiler, öğrenciler, kaçırılan çocuklar, tedirgin aileler. Yüreği ağzında yaşayan bir ülke olduk. Bahar gelecek gelmesine de çok kişi farketmeyecek gibi...
Umarım yanılıyorumdur.
Sevgiler canım...

25 Şubat 2010 04:53

Asu teyzeee gelecek bahar gelecek cama neşeyle koşup bu sefer pembe tomurcuğa gülerek bakıcaz. Herşey insanlar için diyeceğiz, dik durucaz, bahar gelecek bizim evlerimize kalplerimize senle deniz kenarına inicessss :))

25 Şubat 2010 08:32

bende dün bu sene ilk kez çiçek açmış bir ağaca rastladım ve öyle sesli bir eyvah demişim ki farketmeden yanımda ki arkadaşım korktu, noldu deyince kendime geldim.
Daha açmamalıydı, bu çiçekler hep dökülür soğuk vurur, dedim.
Sanki bende baharın gelişine üzüldüm. Aslında endişem erken gelen baharın tam gelememeside olabilir.
Diğer sıkıntıları çoktandır kafama takmamaya çalışıyorum zaten :(

25 Şubat 2010 09:00

Dün akşam anneme kombiyi kısmasını sıcak olduğunu söyledim. Oda bu zamanda sıcak pek iyi değil Mart'ta yeniden soğur havalar aldanmamak lazım dedi. En azından yakacak sorunu yaşayanlar bir kaç gün idare eder dedim. Fakat Şubat ayında 19 dereceyi görmek benide tedirgin etmiyor değil.

Zamansız ve güvensiz bir dünyadayız artık. Bir anne olarak çocuğumu neyin beklediğini kestiremiyorum. Belkide hiç haber izlememek lazım Asuman abla :((...

25 Şubat 2010 09:44

baharı bahar coşkusuyla yaşayamamaktır en kötüsü bahar gelse farkedebiliyormuyuz bu kadar dert keder sorunlar içinde içimizdeki umut tomurcukları hoyratça yok edilmişken ama içimdeki bir ses diyorki bahar gelecek yaz gelecek ve bizde bir gün içimizdeki umut tomurcuklarının solmasına izin vermeyeceğiz sevgi ve dostlukla...

25 Şubat 2010 10:48

Sen öyle diyorsan öyledir canım kekim. Ben de karamsar değilim ama,
kısa aralıklarla bu ikinci maden göçüğü, bir de birilerinin bir kenara bir anlığına bırakılan bastonu çalmaya tenezzül edecek kadar çaresizleşmesi beni iyice çileden çıkardı.
Sana tekrar geçmiş olsun. Lütfen kendine çok iyi bak. Bana bakma, neşeni kaybetme.
Öpüyorum seni...

25 Şubat 2010 11:25

Sevgili e,t,
Bu günlerde çok kişinin benzer hislerle dolu olduğunu tahmin etmiyorum, biliyorum.
Güzel baharlar görürüz inşallah diyelim.
Sevgiler...

25 Şubat 2010 11:33

İlknur' cum,
Havaların sıcak olması, Baharın erken gelmesi çiçeklerin açması belki de güzel şeyler ama bu günlerde gördüklerimiz, duyduklarımız, yaşadıklarımız daha da yaşayacağımızdan korktuklarımız, bu sıcaklığı yüreğimizde hissetmemizi engelliyor.
Herşeyin iyi olmasını umut edelim biz yine de.
Sevgiler canım...

25 Şubat 2010 11:51

nice tomurcuklar açılmak istediler, neler gördüler geçirdiler yine açıldılar yine açılıcaklar. İçimizde yaşam arzusu olduğu müddetçe çığda yağsa üstümüze açılırız yine.

25 Şubat 2010 11:54

Sevgili Bilge,
Tüm kalbimle diliyorum tomurcukların yokolmayıp yeşermesini ve bir sürü bahar ve yazın bizleri beklediğine inanmayı.

Teşekkürler, sevgiler...

25 Şubat 2010 12:00

İnşallah Şeniz' cim.
Birkaç gündür yazmak da gelmiyordu içimden ama iyi ki yazmışım duygularımı, yeniden umutla doldu içim sayenizde...
Öpüyorum seni...

25 Şubat 2010 12:08

Asucum, tamam yazdıklarında haklısın ama bu kadar karamsar olmayalım yine de, gençler korkmuş baksana:)
Bana nedense tuhaf gelmedi açan tomurcuklar sanırım Antalya'dan kalma bir alışkanlık, şimdi şehirde badem ağaçları baştan aşağı çiçektir, heryerde öyle olacak sanıyorum.
Yine de umudumuz kaybetmeyelim derim, gecenin sonu sabahtır. Öpüyorum seni...

25 Şubat 2010 12:10

bende asumancım bende, artık yoruldum, düşünmekten, üzülmekten,hissetmekten,kaygılardan.Canım çook çoook sıkkın...

25 Şubat 2010 12:23

Ben de Leylak beni ne zaman parpılayacak diye korkuyla bekliyordum. :)))
Senin de anlamış olduğun gibi, tomurcukların erken açmasıyla doğrudan bir derdim yok. Havaların ısınmasıyla da. Ama bu günlerde başka iyi giden hiçbir şey yok sanki.
Uzun zamandır bu kadar kötü hissetmemiştim kendimi. Kişisel bir şeyden bahsetmiyorum. O da var tabii ama bu ara olan her şey üzüyor beni...Günlerdir uyuyarak kaçmaya çalışıyorum sanki.
İstanbul' da olsan sana takılır biraz sıyrılırdım bu havadan.
Gençlere gelince... Onlar hiç bir şeyden korkmaz. Görmüyor musun, beni teselli ediyorlar...
Sevgiler canım...

25 Şubat 2010 12:31

Nur' cum, biliyorum.
Biliyorum ve çok iyi anlıyorum durumunu. Yine de iyi şeyler düşünelim.
Bir güzel de dua edelim her şeyin güzel olması için, bu mübarek kandil günü.
İyi kandiller arkadaşım.
Bu vesile ile senin nezdinde herkesin kandilini kutluyorum...
Sevgiler...

25 Şubat 2010 12:41

"Bahar da gelecek, güneş de açacak, hep birlikte şarkılar da söyleyeceğiz"derken bile yüreğim ağlıyor. dilim söylüyor da yüreğim inanmıyor nasılsa, sevgilerimle.

25 Şubat 2010 13:56

Sevgili Sufi,
Beni ne güzel özetledin.
Hadi birbirimize destek olalım, aşalım bu günleri.
Sevgilerimle...

25 Şubat 2010 14:18

Asumancığım,

Gündem gerçekten de çok karışık ve haberler kötü.Hal böyle olunca bahar gölgeleniyor.Hissettiklerine katılmamak mümkün değil canım.

25 Şubat 2010 14:23

Çoban Yıldızı,
Duygu ve endişelerimin ortak olduğunu biliyorum. Ama Leylak' ıma da katılmadan edemiyorum. Umudu yaymalıyız aslında umutsuzluğu değil.
Gördüğümüz kadarıyla gençler umutlu ve sevgi dolu. Onlar beni teselli ediyor. Onlar için saklı tutmalıyız umudumuzu.
Sevgiler canım...

25 Şubat 2010 14:40

Kandiliniz mübarek olsun. Sağlık mutluluk huzur diliyorum.

25 Şubat 2010 16:45

Onuncu köyün adamı,
Çok teşekkür ederim. Ben de size hayırlı kandiller diliyorum.
Sevgiyle kalın...

25 Şubat 2010 17:54

Ailece Mevlit Kandilizi Kutlar,
sağlıklı,huzurlu,barış dolu bir dünya dilerim.

Dostlukla...

25 Şubat 2010 18:56

Aslan Bey,
Çok teşekkür ederim.
Ben de sizin ve ailenizin kandilinizi kutlar sağlık, huzur ve mutluluk dilerim.
Sevgiyle kalın...

25 Şubat 2010 19:32

Aynı şeyleri konuştuk bugün bir arkadaşımla tomurcuk olmuş dalları görünce. "çok erken daha, yazık olacak" diye. Görüyorum ki, genelde karamsar karşıladık bu erken baharı. Bahar mı erken, biz toplum olarak daha mı karamsarız başka nedenlerle acaba...

Kandilin mübarek olsun, nice mutlu kandiller dilerim.

Sevgiler

25 Şubat 2010 23:39

Çınar' cım,
Bu günlerde bu ülkede baharı keyifle karşılamak çok zor.Aceleci tomurcuklar da sanki daha çok iç burkuyor.
Diğer taraftan, karamsar olmanın kimseye yararı yok. Esas şimdi ümidi korumak lazım.
Ama son zamanlarda artan ağrılarımla, azan kolit sancılarımla, bastıran melankolimle kişisel olarak benim mutlu olmam çok zor.
Kandilini bir kez daha kutluyorum.
Sevgiler...

25 Şubat 2010 23:54

Hayırlı kandiller diler, sımsıcak sevgiler ile öperim canım...

26 Şubat 2010 00:07

Asumancığım hayırlı kandiller olsun.Tüm dularımızın kabul olmasını diliyorum.Sevgilerimle.İyi geceler.

26 Şubat 2010 01:32

Sevgili Nur,
Çok teşekkür ederim canım. Senin ve ailenin tüm dua ve isteklerinizin gerçekleşmesini içtenlikle diliyorum.

Sergilerimle...

26 Şubat 2010 02:00

Çoban Yıldızım,
Hepimizin duaları kabul olur inşallah.
Ailenle ve tüm sevdiklerinle birlikte hayırlı kandiller...

Sevgiler canım...

26 Şubat 2010 02:03

Kışı da yaşamak istemiştir belki sevgili Asuman..Kimbilir ?

27 Şubat 2010 23:20

Dalgaları aşmak,
Bu acele niye. Donup gitmeğe değer mi.
Belki de değer, kim bilebilir.
Belki de istemiştir. Teşekkürler farklı yaklaşım için.
Sevgiler...

27 Şubat 2010 23:52

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin