Şiir Defterimden  

Posted by Asuman Yelen in , ,



Sevgili arkadaşım Çınar, blogunu güzelim tebrik kartlarıyla donatmış. Hepsi birbirinden hoş.
Yorumlarımızda bayram kartlarının güzelliğinden söz ettik. Herkes aynı özlemi paylaşmakta gerçekten. Kartların, mektupların, zarfların yeri hiç dolmuyor. Ben de aklıma geliveren bir şiirin
ilk kıtasını yazdım yorumuma. Aynı dönemin (hemen hemen) gençleri olarak çok sevdiğimiz bu şairin bu şiirinin devamını merak etti sevgili Çınar. Ben de yorum sayfasını uzun uzun işgal etmemek adına kendi bloguma yazıyorum.

İLK MEKTUP



Bu sıcak merhaba dost yadigarı!
Esen rüzgar, yağan karın içinde...
Sezdim can evime gelen baharı,
Yeşil yeşil satırların içinde...



Bu sabah dualar göklere ermiş;
Felek bir kez daha bize şans vermiş.
Şiirler sultanı ilham göndermiş
Yeşil yeşil satırların içinde...



Sildi yasakları daha ilk yudum.
Gerçeğin dar çemberinden kurtuldum.
Ben seni ararken kendimi buldum
Yeşil yeşil satırların içinde...



Artık hiç dinmesin bu rüzgar, bu kar,
Hiç geçit vermesin isterse dağlar!
Gönülden gönüle gizli bir yol var
Yeşil yeşil satırların içinde...




BEKİR SITKI ERDOĞAN



Yeşil yeşil satırları özleyen tüm dostlara bayram armağanım olsun...

This entry was posted on 19.09.2009 at Cumartesi, Eylül 19, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

ÇINARADA SANADA TEŞEKKÜRLER..
NİCE GÜZEL BAYRAMLAR YAŞAMAN DİLEKLERİMLE..
SEVGİLER GÜZELLİKLER YOLLUYORUM BURALARDAN...

20 Eylül 2009 21:10

Bir dut Masalı,
Sizin bloga, "davetli olmadığım için"
giremedim bir kaç denememde. Çok şaşırdım (beklemediğim bir şeydi) birazcık da kırıldım doğrusu. Açıklama da gelmeyince üstünde durmamaya karar vermiştim.
Uzun zaman sonra siz tekrar uğrayınca yine çok şaşırdım azıcık da sevindim. Sanırım teknik bir arızaydı.
Ben de size iyi bayramlar diliyorum.

20 Eylül 2009 23:22

Canım teşekkürler şiirin tamamı için vee nasıl unutmuş olduğıma hayıflandım:) Babamın sürekli söylediği bu şiiri.Son dörtlükte hatırladım...

Sevgiler

21 Eylül 2009 10:19

Çınar'cığım,

His derken hep bunu söylüyorum işte. Yemin ederim bu şiiri bir şekilde hatırlayacağını biliyordum. Zaten yoruma da yazmıştım. Ben de Marya'yı ezbere bildiğim halde anılarımda bu güne taşıyamamıştım senin blogunda görünce yıllar sonra hazine bulmuş kadar sevinmiştim.
Sevgiler...

21 Eylül 2009 11:46

Hem şiir hem de fotoğrafı çekilmiş defterdeki el yazısı çok güzel.
Bütünlük içinde ve tam bir nostalji olmuş.
Paylaşım için teşekkürler Asucuğum..
sevgiler..

21 Eylül 2009 21:44

O defteri on yedi yaşımda kullanmaya başladım. Evimizin önündeki akasya ağacından ilham alarak adını "Akasyalar Açarken" koydum.on sekiz yaşımdayken doldu ve yenisine geçtim.
Anlayacağın o defter bir antik eser Zeugma'cığım.
Bu sarı sayfaların üzerinde kendi sararmış sayfalarımı görmek benim de çok hoşuma gidiyor.

21 Eylül 2009 23:28

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin