Lütfen  

Posted by Asuman Yelen

Dostum Leylak Dalı'nın blogunda okuduğum yazı nın yönlendirmesi ile (ne mutlu ona ki link açmayı biliyor) Emine Albayrak isimli kardeşimizin bloguna uğradım. Orada okuduklarımdan sonra (okuyamadıklarım demek daha doğru olur) yazılar yazmak resimler eklemekten öte bu bloklarda daha yararlı anlamlı şeyler de yapmanın zamanının geldiğini bir kere daha idrak ettim.(Kendi adıma)
Konuyla lütfen ilgilenelim ve gözyaşı dökmekten öte elle tutulur bir şeyler yapalım. Lütfen siz de bir uğrayın.

Sevgilerimle

This entry was posted on 4.09.2009 at Cuma, Eylül 04, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Asuman'cım,
Dün gece Deniz Kabuğunun yazısını okudum. Daha öncede bazı yazılarını okumuştum. Duyarsız kalmak imkansız.
Bu konu o kadar ince ki!
Çapa Onkoloji bölümüne kısa bir süre önce kızım gönüllü olarak katılıp çalışmalarında bulunmak istedi ama uzun süre devam edemedi. Çünkü devam etmek gerçekten çok büyük yürek isteyen bir iş.
Doktorlarımız ve hemşirelerimiz en büyük yürekler.
Oyuncak, kitap ve kalem onlar için çok kısa bir mutluluk, onlara gerekli olan nakit aslında.
Bu yolda yardımlar daha çok faydalı.
Bunu yapabilsek keşke, damlaya damlaya göl olur misali. Ara ara yatırılan ufak miktarlar ile Fitre ve zekat için en değerli yer.
Daha öncekiler gibi bu bayramda bizlerin yardım yolu lösev
Sağolasın arkadaşım yazının gerekli yerlere ulaşacağından eminim.
Sevgilerimle...

4 Eylül 2009 23:10

Bence de Fitre ve Zekat için en doğru adres Lösev Nur'cum. Öte yandan ben ayrıca Deniz Kabuğu ile mail yoluyla temasa geçtim, neler
in yararlı olabileceği konusunu görüştük. Hepimiz elimizden geleni yapacağız tabii.
Çapa'ya gönüllü gitmek benim için manen imkansız. Kaldı ki önünden bile geçemiyorum.
İlgin için çok teşekkür ederim.Sen zaten benden çok önce ulaşmışsın Deniz Kabuğu'na.
Sevgiyle kal...

5 Eylül 2009 00:44

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin