Bunu da buldum ya...  

Posted by Asuman Yelen in ,

Rayuş bak ben ne buldum :)))

Ve şu an (yani dinlediğin an) neler hissettiğini biliyorum. Hem de adım gibi.

Çok ama çok hoş. Anma Arkadaş ve sonra arka yüzü. Adını unutmuşuz. Anadolu' da

Sevdim' miş. Evire çevire ne çok dinlerdik. Biz bu parçayı da çok sevmiştik.

Saat şu an sabahın 4 ü. Dışarısı fırtınadan yıkılıyor. Ben mest bir vaziyette

1967 yılındayım. Fatih' te. Yaşım 16. Aklım bir karış havada. Sen, Keko. Soba. Camdan

görünen akasya ağacı...Sokağın gürültüsü...Arka balkonlardan bir yerden bir ses.

Tuuulllgaaa... (Her gün aynı saatte.) Fotoroman, Laz Bakkal, Dümbüllü, bozacı,

Apartman görevlisinin çok bilmiş kızı, Lale, Füsun-Feyza ikizler, Ahmet-Mehmet-

Samet (rahmetli) biraderler. Anneleri (adı neydi). Ömür Pastanesi, Zevk-Renk

sinemaları... Ne günlerdi ama...Yaw ne varsa geçmişte var. Kim ne derse desin...


This entry was posted on 18.10.2011 at Salı, Ekim 18, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Asumancım, biz Fındıkzade Kızılelma caddesinde otururduk ve alışverişe Fatih'e gelirdik. Tam da anma arkadaş yıllarında...
Akşamları Ömür pastanesine giderdik bir de Ömür yoğurdu vardı hatırladın mı?

18 Ekim 2011 08:44

Aaaa Kızılelma Caddesinde çok can dostlarımız vardı. Çok sık giderdik. Biz Vatan Cd. deki cami- kilise nin
sokağında 64-70 arasında oturduk. Ömür Past.nin (Halıcılar Cad.) bir arka sokağı. O halde akşamları Lunaparka(Vatan Cad.) da çıkardınız. Annem teyzem ve biz 3 kız çok sık giderdik. Ya da Aksaray' a kadar yürürdük. Ömür yoğurdunu da hatırlıyorum ve Fatih Kız Lisesi mezunuyum.

18 Ekim 2011 09:08

Asu teyze senin anılarını dinlemekten hiç bıkmam heralde :))

18 Ekim 2011 10:05

Fulya' cım aslında sadece bloguma sevdiğim bir müzik koymak istedim ama çağrıştırdıkları farkında olmadan dökülüverdi.

18 Ekim 2011 10:37

Ne de güzelmiş o yıllar..

18 Ekim 2011 11:35

Bu günlerden daha güzeldiler. Sadece geçmiş olduğu için değil Şeniz' cim.
Genel olarak, herkes için öyleydi.
Neyse...

18 Ekim 2011 12:37

Söylemekten ve dinlemekten bıkıp yorulmadığım Sadettin Kaynak eserleriyle dolu bir günün ardından, bakalım Nino'm bugün neler yazmış diye merakla bloguna girdim. Önce okudum, kesinlikle ''Anma Arkadaş''tır diye müziği dinlemeye başladım.(Müthiş bir sürpriz.) Buram buram Fatih kokusu geldi burnuma. Tulgaaa'nın annesini bile görür gibi oldum. Sana bir anımsatma da ben yapayım, 'maksi siyah paltolu' desem??? {;=))

18 Ekim 2011 21:29

Ben sana hep içinde kuzular filan geçen bir Erkin Koray şarkısı vardı çok severdik adı neydi diyordum. Sonra Anma Arkadaş ın arka yüzü olduğunu hatırladım.
Ay sen şimdi maksi paltoluyu filan niye hatırlamakta ve hatırlatmaktasın bakiim. Torunlarıyla lego oynuyordur muhtemelen:)))

18 Ekim 2011 22:23

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin