Bakalım...  

Posted by Asuman Yelen in

Gözlerinde bu yaşlar neden, çocuğum?

Seni böyle daima azarlamaları ne müthiş? Yazı yazarken

yüzünü ve parmaklarını mürekkeple boyamışsın. Bunun

için mi sana kirli diyorlar?


Ne ayıp!...







Yüzünü mürekkeple bulaştırdı diye

onlar tolon aya kirli demeye cesaret edebilirler mi?





Her ufak şey için seni yeriyorlar çocuğum, onlar yok yere kusur bulmaya

her zaman hazırdırlar…







Oyun oynarken elbiseni yırttın…Bunun için mi sana

çapaçul diyorlar.















Ne ayıp!. ..Parça parça bulutların

ar
asından gülümseyen bir

sonbahar sabahına,

nasıl bir ad takabilecekler, bakalım?





Onların sana her söylediklerine kulak asma, çocuğum. Onlar senin kabahatlerini uzun uzun

anlatır dururlar.






Senin tatlı tatlı yiyecekleri ne kadar sevdiğini

herkes bilir. Onun için mi sana obur diyorlar?








Ne ayıp!...Öyle ise seni seven bizlere ne diyecek, ne isim verecekler bakalım.





R.Tagore

Büyüyen Ay


Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 16.10.2011 at Pazar, Ekim 16, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 yorum

Bugün semt pazarında el arabaları, insanlar falan derken bunaldım bir ara bir minik el yol açabilmek için kendine ayağıma öyle bi vurdu ki bi hışım döndüm ve minik çocuğu görünce durdum hak verdim ben o boyumla sıkılmışken o ne yapsın dı?

16 Ekim 2011 21:52

Kızamadın tabii. Nasıl kızılır küçücük bir çocuğa.
Senin bu kendine has yorumlarına bayılıyorum Şeniz' cim. Söylemeden edemedim.

16 Ekim 2011 22:18

Onları seviyoruz diye bize bölücü diyebilirler mesela..veya anarşist.
Çok anlamlı, hüzünlü bir şiir Asuman hanım. Paylaşım için teşekkürler...

Sevgilerimle..

16 Ekim 2011 22:49

Ah tabii kızmadımm güldüm hatta kendisine :)) teşekkür ederim ..

16 Ekim 2011 23:06

Bizler onları sevelim de kim ne derse desin Mehmet Bey. Zaten
çocuklar sevgiyle büyütülseler tüm sorunlar kendiliğinden çözülmez mi.
Ben teşekkür ederim...

16 Ekim 2011 23:20

Herzamanki gibi çok güzel arkadaşım.
Postun başındaki o çocuk fotoğrafı ise harika, sanki kucaklayıp sarmak geliyor yüreğe.

16 Ekim 2011 23:29

Bir sürü Hintli çocuk arasından çok uzun düşünerek karar verdim onu kullanmaya. Aslında en fazla vekit verdiğim uğraştığım ama en çok zevk aldığım bu postlar. O yüzden çocuğu senin de beğenmene çok sevindim.
Güzel haftalar Nur' cum...

16 Ekim 2011 23:58

Ne hoş bir paylaşım olmuş :) Çocuk dünyası ve sevgisi bambaşka. Hepsi sonsuz sevgiyi hak ediyorlar...

17 Ekim 2011 10:18

İlknur' cum, bu postları yaparken emin ol sen ve senin durumundaki tüm anneler geçiyor aklımdan. "Keşke okusalar" diyorum.
Mutlu haftalar canım...

17 Ekim 2011 10:27

Harikaymis gercekten.. begenecegimi dogru tahmin etmissiniz.. :) beni Tagore'yle tanistirdiginiz icin tesekkur ederim, :)

20 Ocak 2012 02:30

Çok sevindim. Keşke tüm diğerlerini kolayca bulabileceğin bir düzenleme yapabilseydim...Çok kısıtlı vaktin olduğunu biliyorum çünkü. Neyse yavaş yavaş bakarsın..
Sevgiler canım...

20 Ocak 2012 02:41

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin