Sağanak...  

Posted by Asuman Yelen in

Gece bir telefon...

"Keşke hiç açmasaymışım" dedirten....

Bugün bir ani kararla çook uzun bir aradan sonra eski bir muhitte şaşkın avare

bir gezinti.

"Keşke hiç gitmeseymişim" dedirten...

Birdenbire başlayan şiddetli yağmurun paniğiyle kendimi içine zor attığım

bir taksi.

"Keşke hiç binmeseymişim" dedirten...

Bir şarkı yüzünden. Oturur oturmaz çalmaya başlayan, dışardaki sağanağın aynısını

bana yaşatan bir şarkı.

"Keşke o sırada çalmasaydı" dedirten...

Kader bu gün bana tuhaf bir oyun oynadı.





Muhitime girdiğimde yağmur dinmişti. Sol tarafımda devasa uzanan ormanın huzur veren

sessizliği, evimin karşısındaki parkın dost yeşili, arabadan inince yüzüme çarpan tanıdık

esinti, kapıda keyifle kuyruk sallayan "hadi hiç pabuçlarını çıkarmadan beni de gezdir"

dercesine muzip muzip bakan Paçozun varlığı...

Huzur yeniden.

"Keşke bugün evden hiç çıkmasaymışım" dedirten...



Paçozla hafif hafif çiseleyen yağmurun altında dolaşırken, içimden, beni her zaman etkileyen

ama bu gün içime işleyen bu şarkıyı mırıldanıyordum.

Sonra düşündüm.

Sadece, öyle duranlardan olmak... Galiba en iyisi bu...

This entry was posted on 13.10.2011 at Perşembe, Ekim 13, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Havadır, havadır arkadaşım, bir an herşey havanın etkisine girer ve yorar. Yarın daha güzel bir gün olacak eminim.

13 Ekim 2011 23:48

bazen iç sesin peşine takılan ruh havalanmak ister bazen de sadece öyle duranlardan olmak!..

demek biz bugün çok duygusalız Asuman Hanım!.havalardandır hepsi!.

belki yarın güneş açar:)sevgilerimle...

14 Ekim 2011 00:31

Hmmm her şey iyidir inşallah...

Sadece öyle duranlardan olma şansın yok, o şansı ilk düşünmeye başladığın gün kaybettin. Felsefenin ilk kurallarından biridir "düşünmeye başlamanın geri dönüşü yoktur".

14 Ekim 2011 02:43

Nur' cum, eminim. Bu Sonbahar değil resmen Kış. Biraz da ben istedim. Ama zaten anlık bir şeydi. Keyifler hoşe.

14 Ekim 2011 09:43

Sevgili Esmir, ne kendimi çözebildim, ne de insanoğlunu.
Gel-gitler de yaşamın bir parçası. Nur' a da söylediğim gibi geldi ve gitti.
Sevgiler...

14 Ekim 2011 09:46

Herşey iyi Sis' cim. Derdim, düşünmekle değil hissetmekle ilgili.
Bu konuda da artık bir kal gelse çok hoşuma gider doğrusu. Yetti.

14 Ekim 2011 09:51

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin