İmza:Ben  

Posted by Asuman Yelen


 
 Sevgili  Selgin, Esra ve Banu,  ikinci kez duygularımı düşlediğimden çok daha fazla 

insanla paylaşmamı sağlayan bu hoş proje için sizlere teşekkür etmiş miydim?


 Yine bir sosyal sorumluluğa hizmet edecek kitap bu kez Türgök (Türkiye Görme Özürlüler

 Kitaplığı) yararına satılacaktır.





Hayatınızda son söz söylemek isteseniz kime, ne derdiniz? 

Farklı sosyokültürel yapılardan kadınlar, hayatlarındaki ilk erkek olan babalarına yazdılar önce mektuplarını. Tüm söylemek istediklerini bu mektuplarda dile getirdiler. Sonrasında kız çocukları büyüdü ve karşılarına çıkan diğer erkeklere, eşlerine, sevgililerine, beyaz atlı prenslerine döktüler içlerini. Son olarak da "İmza: Ben" ile hayatta son söz olarak kime neyi söylemek istediklerini dile getirdiler. Kimi kendine, kimi geçmişine, kimi hastalığına, kimi hiç doğmayacak çocuğuna… Kolektif mektuplardan oluşan üçlemenin son kitabı "İmza: Ben" ile hiç tanımadığınız ya da çok yakından tanıdığınız kişilerin dünyalarına farklı bir gözle bakacak, belki de her bir mektupta kendinizi bulacaksınız.

(Tanıtım Bülteninden)


This entry was posted on 8.04.2014 at Salı, Nisan 08, 2014 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

21 yorum

Ay ben çok heyecanlıyım, istedim ama kitap henüz gelmedi de.
ne bileyim işte merak ediyorum. Kimin kime yazdığını :)
Görüşmek üzere arkadaşım

8 Nisan 2014 23:04

Bu gün benim kitaplarım geldi. Temizlik arasında tanıdığım bir kaç kişinin yazdıklarını gördüm. Senin, Leylak' cığımın, Lale' nin ve Güngör Ekinci Sağlık' ın yazılarını bir solukta okudum. Hepsi birbirinden güzel.Şİmdi diğerlerini de okuyacağım. Eminim sen de aynı zevki duyacaksın Nur' cum.
Sevgiler...

8 Nisan 2014 23:24

ben de buldum sonunda bloğunuzu :)
hepinizi canı gönülden tebrik ediyorum... sevgiler

8 Nisan 2014 23:25

Çok teşekkür ederim Sevgili Sibel.
Bloguma hoş geldiniz :)

Sevgiler...

8 Nisan 2014 23:40

Bu ne kadar güzel bir kitap projesidir böyle. 'İmza Ben', -Mektuplar- kitap serisi. Sevdiğimiz dostların mektuplarını bu kitapta bir arada görmek, hele ki kitabın 'Türgök' yararına olması çok anlamlı.

Asuman ablacığım, sizi ve kitapta emeği geçen herkesi kutluyorum. Sevgilerle...

9 Nisan 2014 00:26

Çok teşekkür ederim Esin' cim. Bu projenin içinde yer almak beni de çok mutlu etti.

Sevgiler...

9 Nisan 2014 00:34

Bizimle olduğunuz için biz teşekkür ederiz

Banu&Esra

9 Nisan 2014 06:47

Can dostum okumak için ben de sabırsızlanıyorum , iki kitapta birlikte olmaktan mutluyum.Kutlarım ,dilerim yararlı oluruz...Selam ve sevgiler.

9 Nisan 2014 19:43

Arzu' cum Ben senin yazını okudum.Dostluğa verdiğin değer, onu anlatış biçimin...Hele o son cümlen...
"Kendine de yanında götürdüğün bana da iyi bak, ben burada iyi bakıyorum ikimize de..."

Fikret Otyam ile Orhan Kemai 'in mektuplarını içeren bir kitap okumuş, bittiğinde çok ağlamıştım.

Aynı şekilde etkilendim inan. Yüreğine sağlık.

9 Nisan 2014 20:23

Sevgili Asuman hanim, sizinle ayni kitapda bulusuyor olmak çok guzel. Benim kitabim gelmedi henuz. Çok merak ediyorum kimin ne yazdigini, kime yazdigini. Size keyifli okumalar. sevgiler.opucukler.

9 Nisan 2014 20:46

Kitap elimde ve önce dostlarınkini olmak üzere sırayla okuyor, okudukça çeşitli duygyularla dolup taşıyorum
Güngör' cüm. Senin Zamana yazdığın duygu dolu mektubun da çok güzeldi. Yorum olarak da yazdım.
Bir kitabın sayfalarında buluşmak gerçekten hoş bir duygu.

Benden de sana sevgiler...

9 Nisan 2014 23:53

senin söylediğin gibi"Her zaman ruhun aydınlansın için şenlensin" tüm güzel dostluklarda
emeğine sağlık
iyiki varsın
öpüyorum seni

10 Nisan 2014 10:58

Sağol sevgili Mavianne. Oğullarının güzel annesi. Geleceğin mükemmel kayınvalidesi.
Sen de bu olumlu ve sevgi dolu dostluğunla iyi ki varsın...
Benden de sana kucak dolusu sevgiler...

11 Nisan 2014 00:00
Adsız  

Siizn adınıza çoook mutlu oldum Asuman ablacığım.Hayırlı,uğurlu olsun:) Çok heyecanlandım.Böyle haberleri daha çok almamız dileğimle.Çok öpüyorum :)

16 Nisan 2014 00:56

Teşekkürler Sanem' cim :)

16 Nisan 2014 01:27

asumanım seni kucaklamak harikaydı daha pek çok güzel günlerde birlikte olmak dileğimle
sevgiler

17 Nisan 2014 13:43

Aynı duygu ve dilekleri paylaşıyorum sevgili Mavianne. Umarım yeniden birlikte olmak için güzel fırsatlar çıkar önümüze...
Sevgiyle kal...

17 Nisan 2014 19:03

Bir kez daha buradan içtenlikle kutlarım. Güzel bir hafta sonu dileklerimle...

19 Nisan 2014 00:13

Çok teşekkür ederim Mehmet Bey.

Sevgiyle kalın...

19 Nisan 2014 00:33

Muhteşem ötesi bir blog keşfettim .. daha doğrusu keşfetmekte çok geç kaldığımı anladım.. Ama şimdi bir aç kurt gibi satırlarını ve satırlarına can veren yorumları okumakla meşgulüm.. Sana sımsıkı sarılarak kutluyorum..

27 Mayıs 2014 21:31

Hoş Geldiniz Gülsen Hocam.
Güzel satırlar için çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.

Sevgiler...

28 Mayıs 2014 01:56

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin