Utanmaz...  

Posted by Asuman Yelen







Böylesine serilmiş








masum uyuyorken





seni şeytan mı dürttü de




uyandın




canavara döndün




ve bunu yaptın.



Sonra da dönüp poponu






böyle rahat devam ettin uyumaya...









Sabahleyin ben çilelerimle çile doldururken







karşı kanepede 

ters dönmüş vaziyette

utanmadan  beni izlemen oldu mu????





OYMAZ MIYIM O GÖZLERİ BEN ÜLENNN!!!!!



This entry was posted on 10.01.2014 at Cuma, Ocak 10, 2014 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

24 yorum

Severim ben onu :)

10 Ocak 2014 17:17

Çok hoşsunuz ,sevgiler size....

10 Ocak 2014 17:37

Aaaa! Güzellik uykuları her şeyden önemlidir Asuman.

10 Ocak 2014 18:05

Ben de Nur' cum, ben de...

10 Ocak 2014 18:25

Teşekkürler Arzu' cum.

10 Ocak 2014 18:26

Evet Mihriban' cım. Yoruluyorlar yaramazlıktan. Diğer işleri de uyumak:)

10 Ocak 2014 18:28
Adsız  

yıllarca çocuklarla ; 'evde hayvan beslenmez, zavallıcıkları kapalı kapılar ardında yaşamaya zorlamamız hayvan haklarına aykırı,bırakalım kendilerince istedikleri yerde özgürce yaşasınlar'diyerek yaptığımız tartışmalar,neyse ki artık pek yapılmıyor,her seferin de red cevabı almaktan onlar da sıkıldı ve pes ettiler...Sizin Pupa'yı gördükten sonra,bir an aklıma bir kedi alıp onlara süpriz yapmak geldi..Fahriye59

10 Ocak 2014 19:02

Fahriye 59,
Ne yazık ki yaşadığımız metropollerde kedi ve köpekleri tehdit eden (otobanlar, arabalar, sokak çocukları, açlık, susuzluk, yersizlik, yeşilsizlik, SEVGİSİZLİK vs.vs.) o kadar çok şey varken onların kendi özgürlüklerinin farkında bile olmadıklarını düşünüyorum.
Bence de alın onlardan birini, hem çocuklar eğlensin, sorumluluk alsın hem bir yavru sevgi içinde serpilip büyüsün.
Özgürlüğe gelince, ben de zaman zaman bunun burukluğunu yaşıyorum ama sonra düşününce, bilmedikleri bir şey için üzülmezler diye teselli ediyorum kendimi.

10 Ocak 2014 19:53

Doğasında var Asucum yumakları örgüleri bozmak. Bozmazsa şaş. Onun için utanmıyor yaptıklarından canım. Gitti güzelim örgü biz göremeden! :)

10 Ocak 2014 21:06

Ah ben onu yerim, bir de mıncıklarım :)

10 Ocak 2014 22:09

Canım, kendime atkı örmeğe çalışıyordum. O da mışıl mışıl uyuyordu.Biraz bilgisayara oturdum.Arkamı döndüğümde başı örgü torbasının içindeydi. Resimdeki biraz düzelmiş hali. O karışımın içinde eskiden kalma yarım yumak da mavi ip vardı :(

11 Ocak 2014 00:05

Tam yemelik gerçekten Özlem'cim:)

11 Ocak 2014 00:06


Çok tatlı amaa :):)

11 Ocak 2014 00:32

şimdi yaptıklarından pişman, ters dönmüş masum masum bakarken oyulmaz o gözler, yazık olur:)))
bu nasıl bir şirinliktir, nasıl bir masumiyettir böyle.
haydi sen şimdi çilelerinle çile doldurmaya devam et asuman'cım:))
sevgiler kucak dolusu:))

11 Ocak 2014 10:28

Çınar'cım canım o benim :)

11 Ocak 2014 11:56

O bakışlar "oh olsun ben yaptım işte şimdi uğraş dur bakalım" diyor bence Asortik' cim. Aslında daha küçük ve tüm yavrular gibi yalnız kendisiyle oynanmasını istiyor. Aslında ben de elimde olsa bütün vakitlerimi ona verirdim. Öyle hoş ki...
Sevgiler canım...

11 Ocak 2014 12:02

Ahahah ama annesi Pupa çok bile dayandı senin örgü maceraların başlayalı.Yani kedi ve ip yumağı birlikte olacak iş mi :))

11 Ocak 2014 14:34

Yaa evet Sis' cim. İlkinde efendi davranınca ben de güvendim. Kedi...yumak...güven.... olacak iş değil. Şaka bir yana son resimdeki yatışına ve bakışına hasta oldum.

11 Ocak 2014 15:57

offf çok tatlıııı....benimkine de benzediği için daha bir başka seviyorum..kedi aşkı başka bir aşk...
kocaman bir maşallah diyorum nazar değmesin
sevgilerimle Asuman'cığım

11 Ocak 2014 23:56

Onlar hayatımızın tadı tuzu Müjde' cim. Gerçekten benzeşiyorlar.
Umarım sağlıkla çok uzun zaman bizimle kalırlar.
İyi Pazarlar, sevgiler...

12 Ocak 2014 11:14

"Şirin Utanmaz" günün bütün dertleri unutturduğu gibi, yağmurlu bir Mersin'den İstanbul'a uzanıp, güzel hafta sonları dilememe vesile oldu.

Size ve aileye huzurlu, güzel hafta sonları olsun dileğim.

Sevgiler

25 Ocak 2014 17:57

Boşuna değil demek insanların hayvan yoldaşlığını ısrarla istemesi. İşlevleri sınırsız. Uzaklardaki dostları da şenlendiriyorlar :)))

Bu vesileyle ben de size ve güzel ailenize mutlu bir Pazar diliyorum.

Sevgiyle kalın...

25 Ocak 2014 19:37

O son karedeki bakışı çok hoş.)suçunu şirin pozlarıyla unutturmak ister gibi:)Pupa'nın maceraları belli ki çok olacak.

Güzel bir haftasonu dilerim Asuman ablacığım.Sevgilerimle..

31 Ocak 2014 15:37

Ameliyattan sonra biraz mahsunlaştı Esin' cim. Umarım eski neşesine yeniden kavuşur.
Ben tüm yaramazlıklarını sineye çekmeye hazırım.
Senin hafta sonun da güzel geçsin canım.
Sevgiler...

31 Ocak 2014 15:47

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin