Paçoz' dan ilk haber...  

Posted by Asuman Yelen




Bu pembe şapkalı güzellik galiba bir süre daha beni bırakmayacak.

Sandığımızdan çok daha güçlüymüş meğer.

İlk iki gün doktor dahil hepimiz çok korktuk ama benim melez

kızım siz beni ne sanıyorsunuz dedi ve fırladı ayağa.

Bu gün bütün evi bir güzel dolaştı. Eski yattığı yerlerde

uzandı. Çalan kapıya havladı. Havlayan köpeklere (sesi biraz

tiz de çıksa) cevap verdi.

Şu sabah akşam serumları ve yakan 3 iğne de biterse

ondan keyiflisi olmayacak.

Ah tabii bir de şu pembe zımbırtıyı geçirmeseler boynuna.

Ama dişleriyle dikiş yerlerini kaşımaya kalkınca mecburen

ve daha uzun bir süre taşımak zorunda.

Şimdilik haberler iyi.

Dualara devam...


Herkese sevgiler...




This entry was posted on 29.09.2012 at Cumartesi, Eylül 29, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

27 yorum

Haydi Paçoz gayret, arkandayız...

29 Eylül 2012 21:18

Asumancım çok sevindim...Pembe çok yakışmış.

29 Eylül 2012 21:46

Çok sevindim can dostum,başarmalısın "Sevgili Paçoz" diyorum...Dualarımla,sevgiler.

29 Eylül 2012 22:07

Geçmiş olsun Paçoz.Ameliyatının iyi geçmesine çok sevindim. Hayata devam...

29 Eylül 2012 22:29

Ne kadar güzel haber bu :)))
Alttaki resim yanlız süper, hiç hoşnut değil o pembe şeyden belli :D

29 Eylül 2012 23:26

Sen çok yaşa Paçoz, senin güzel sahibin zaten bırakılıp bir yere gidilmez dimi canım.

Asumncım geçmiş olsun canım, yeni okudum ve sağlığı ile ilgili habere çok sevindim.

Sevgilerimle...

29 Eylül 2012 23:26

Geçmiş olsun. Paçoz muzur muzur bakıyor ve gayet iyi görünüyor maşallah.

30 Eylül 2012 01:15

O yapılan iğnelerinde iyiliği için olduğunu biliyor gözlerinden belli Allah eksikliğini göstermesin Allah bağışlasın geçmiş olsun.

30 Eylül 2012 10:15

Desteğimiz ve pozitif enerjimizle Paçoz'un nice uzun yıllar size arkadaşlık yapmasını dilerim. Güzel bir pazar günü sizlerden yana olsun.
Sevgiler

30 Eylül 2012 12:07

Paçoz çok tatlısın, şu bakışlara bak. Geçmiş olsun, sevgiler.

30 Eylül 2012 13:38


Çok geçmiş olsun Paçoz'a Asu'cum umarım kısa zamanda iyileşir ve uzun süre sağlıkla yanında olur.

Sevgiler

30 Eylül 2012 22:49

paçoz'um benim çok büyük geçmiş olsun . pembe çok yakışmış ama ona :) umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur

1 Ekim 2012 12:30

Sevgili dostlar hepinize çok teşekkür ediyorum.
Çok yoğun, çok kritik, çok telaşlı, çok uykusuz bir süreçteyiz.
Lütfen dualara devam edin.
Herkese sevgiler...

1 Ekim 2012 12:55

bwn bildik anlamda dua etmiyorum, ama iyi dileklerim ve yalvarışlarımda hep varsınız güzeller.

2 Ekim 2012 03:27

Sis can, yürekten edilen dua dilek her neyse altın değerinde. En zor geceyi (ameliyattan sonra) yaşıyoruz şu an Paçozla birlikte. Ayrıntıya girmeden, çok tehlikeli bir durumu daha sanırım (umarım, çünkü bu gün öğlene kadar) savuşturmak üzereyiz.Sen devam et canım.
Öpüyoruz sevgiyle...
Vee güzel günlere diyoruz.

2 Ekim 2012 06:48

Canım paçozum, nasıl da masum bakıyor,onun koşturan fotoğraflarını da göreceğiz eminim...

2 Ekim 2012 10:49

Çok sevindim çokkk, ha gayret Paçoz kalbimiz onunla, sevgiler Asuman Hanım ...

2 Ekim 2012 21:37

Dilekcim ve Özlem'cim, çok teşekkürler...

Çok fazla oturamıyorum masamın başına o yüzden buradan bilgi vermek istiyorum merak eden dostlara.

Tüm yaşadıklarına ilaveten bir de mide kanaması savuşturdu benim savaşçı kızım. Kovalarca kan kaybetti ama atlattı. Şİmdi güçlenmesi için uğraşıyoruz. Bi de iştahı yerine gelirse tamam olacak.

2 Ekim 2012 22:19

Ne sevindirici bir haber bu sevgili Asuman Hanım..Paçozcuğumuz nasıl da anlamlı bakmış öyle.) ne kadar hisliler!..hiç arkadaşını öyle mahsun bırakır mı!..başaracaksınız inanıyorum..dualarım sizinle..en kısa zamanda ikinizin de gülümseyen fotoğrafınızı görmek isterim..sevgilerimle

2 Ekim 2012 23:29

Esmir çok teşekkürler.Tüm sevgimizi ve gücümüzü seferber ettik birbirimiz için. Sizlerin de duaları ve Allah' ın izniyle o fotoğrafla döneceğiz aranıza.
Sevgiler...

2 Ekim 2012 23:44

ne alemdesiniz güzeller?

3 Ekim 2012 04:21

Canım,serumlarla besleniyor. İki gün önce ötenaziye yaklaştık ve hızla uzaklaştık.Bugün yeniden normal beslenmeye geçilecek. Çok halsiz.Ama mücadeleyi bırakmıyor(uz).Az braz daha dualara devam...














3 Ekim 2012 07:39

e nerde ama iyi haberler?

4 Ekim 2012 04:01

Uğraşıyoruz.

4 Ekim 2012 09:17

ya bi mail falan at bari. haber alamadıkça aklıma kötü geliyor hep :(

7 Ekim 2012 01:43

Kötü zaten. Bugün son birlikteliğimiz. Yarın ötenazi. Başaramadık.

7 Ekim 2012 02:34

offff
yok ki diyecek şey :(
bırakma kendini sakın..

7 Ekim 2012 04:38

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin