Bir Telefon Konuşması  

Posted by Asuman Yelen






"Alooo? Can, nasılsın?

"İyiyim Asu' cum, yorgunum. Bütün gün koşturdum durdum. "

Aç mısın, birşeyler yedin mi, öksürüğün geçti mi sorularına

kısa ve çabukça verilen yanıtlardan sonra...

"Yarın Koray gitmeden burada bi toplanalım, azalım diyorum.

Güzel yemekler yapıcam. Mutlaka bekliyorum. Malum Cumartesi günü

bekarlığa veda ediyor. Erdem de gelecek. "

"Hmm...Peki sen nereye gideceksin?"

"Ben niye gidiiyym ki, gecenin bi vakti?"

"Eee, bekârlığa veda partisi diyosun. Senin ne işin var?"

"N'olmuş, ben de bekâr diil miyim şunun şurasında?"

Kıkırdamalardan sonra, "seni manzarada bir yere oturtamıyorum.

Böyle bekârlığa veda partisi olmaz. Bunun adı akraba  toplantısı.

Hani pasta, hani kız?"

Ve işte o talihsiz an. O iç bayan espri.

"Pastanın içinden ben çıkarım olmazsa..."

Ve anında cevap...Tabii kahkahalar arasında...

"Yazık Asu' cum, Etiyopya' da binlerce aç çocığu doyurmak varken

o kadar büyük bir pastaya un-şeker-yağ yumurta vs.ziyan edilir mi?"

"Yürü git !...."

 Ve küüt... (Telefon kapatma sesi hani düşüp bayıldığım valan zannedilmeye.))


Not: Cumartesiye kadar (tıpkı son 20 gündür olduğu gibi) bana dur-durak yok.

Boru değil, en büyük oğlumu baş-göz ediyorum.

Önümüzdeki hafta görüşmek üzere...

Bu arada İstanbul' da Saphire kulesi neyse grafiklerde tıklanma yüzdem

o boyutta. İlginin böylesi gözlerimi yaşartıyor doğrusu. Defalarca, defalarca

uğrayan tüm dostlara sonsuz teşekkürler.

Sevgiyle kalın...






This entry was posted on 5.09.2012 at Çarşamba, Eylül 05, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Hahaha, çok tatlısınız:))
Hep böyle yerinde olsun keyfiniz...

5 Eylül 2012 12:27

Çok tatlısın Asuman:)) Düğününüz şimdiden hayırlı olsun.

5 Eylül 2012 14:03

mazeretin şahane:)) hayırlı, uğurlu olsun şimdiden. izinlisin birkaç gün:))
sevgiler asuman'cım
kolaylıklar diliyorum

5 Eylül 2012 16:50

Sefanız olsun Asuman Hanım,

*Yeri gelir bir dilim ekmek boğazdan geçmez olur bölüşülür, yeri gelir kremalı pasta da afiyetle yenilir.)her şey iklime, iklimine göre:)

*Bazen Chopin dinlenir kimi zaman da Müslüm Baba'dan.."sigaramın ucunda.)"

*Güzel anlar da yaşanır:)"Yüksek yüksek tepelere evler kurulur" kına gecelerinde.. .)

Yeni dünyaevine girecek olana genç çiftlere ömür boyu mutluluklar dilerim...Sevdiklerinizle birlikte sağlık ve huzur içinde geçsin haftalarınız, haftasonlarınız...

Sevgilerimle...

6 Eylül 2012 00:58

Teşekkürler Leylak' cım:)

6 Eylül 2012 00:59

Mihriban' cım sağol canım. Darısı seninkilerin başına:)

6 Eylül 2012 01:00

Asortik' cim, çok teşekkürler güzel dilekler için. Sevgiler...

6 Eylül 2012 01:01

Katıldığım ilk kına gecesiydi sevgili Esmir.

Kına gecesi seremonisi bile hayatın küçük bir özeti adeta.

Sevdiğinle kavuşmaya bir adım daha yaklaşmanın sevinciyle yuvadan bir adım daha uzaklaşmanın hüznü birbirine karışıyor. Gözyaşları kurumadan coşkuyla halay çekilmeye başlanıyor.

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyor, sevgilerimi yolluyorum...

Müslüm baba' nın sakin isyanını Chopin ezgilerinin tatlı huzuruyla dengeleyerek gidebildiğimiz kadar sürdürüyoruz bu kör dövüşünü gördüğünüz gibi:)

6 Eylül 2012 01:52

özliycez demek birazcık. "Boru değil, en büyük oğlumu baş-göz ediyorum." cümlene ise ahaha dedim işte Bu benim güzel kadın dediğim:)

6 Eylül 2012 03:51

Özlenmek çok hoş. Bu arada sen de olmasan özgüven magmalarda. Güzel diye diye inandıracaksın sonunda:)
Saol yaw canım benim...

6 Eylül 2012 08:01

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin