Yüksek Yüksek Tepelere...  

Posted by Asuman Yelen






Çok hoş bir mekânda keyif, dostluk ve coşku dolu çok hoş bir gece yaşadık.

 Kusursuz bir organizasyon ve sıcacık bir ortam. Daha ne istenir ki...

Ayrılırken, herkesin yüzü gülüyordu...


 Resimler yine cep-foto.

Hep böyle zamanlarda benim fotoğraf makinem  virüs sorunu çıkarır nedense. Eminim elime

 daha iyileri ulaşacaktır bir şekilde.

Darısı düğüne diyelim...

This entry was posted on 4.09.2012 at Salı, Eylül 04, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Allah tamamına erdirsin,mutluluklar..

4 Eylül 2012 22:20

ne güzel! sevindim sevindiğine Asuman'cığım.Şimdeden mutluluklar diliyorum,sevgiler.

4 Eylül 2012 23:47

Çok teşekkür ederim, sevgili Mehtap.
Sevgiler...

5 Eylül 2012 03:49

Nasıl sevinmem Arzu' cum. Onların mutluluğu bizim mutluluğumuz.
Çok teşekkür ederim, paylaştığın için.
Sevgiler...

5 Eylül 2012 03:52

Oh oh maşallah, hep böyle huzurlu, sevgi dolu, neşeli sürsün inşallah. Nasıl başlarsa öyle gider. Mutluluklar diliyorum, darısı düğüne diyorum.
Asucum seni daha iyi görebileceğimiz bir foto olsaydı keşke:)

5 Eylül 2012 12:29

Sağoool waroool Leylak' cım. Hayırlısıyla onu da atlatalım. Bi rahat huzura erelim:)
Ortam loş ben esmer, cep telefonuyla
ancak bu kadar olabildi.
Şöyle parlak bi resim gelirse bir yerlerden hemen koyarım. Bilirsin bayılırım resimlerimi her vesileyle koymaya. Niyeyse...

6 Eylül 2012 00:57

Allah bir yastıkta kocatsın denir di mi? Mutlu ve sağlıklı ve birbirlerinin değerini bilir olsunlar.

6 Eylül 2012 03:46

Aaamiiin Sis' cim.Tüm çiftlerle birlikte. Mutluluğu hakediyorlar.

6 Eylül 2012 08:06

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin