Kış yaklaşırken  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Balkonumdan








Flue çiçekler



















Yine almış kamerayı eline
bizimki



















Yağmur sonrası kasveti





















Veda gözyaşı






















Renk cümbüşü

















Son yemek




















Beyazın varolma savaşı


















Kıştan korkmayanlar




















Ve aniden bastıran sis
















Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 4.11.2009 at Çarşamba, Kasım 04, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

23 yorum

Süpeeeeeeeeeer!..
Çiçeklerin üstündeki suyu içmek istedim, o kadar canlı duruyordu. Paçoz efendiye gelince; diyecek söz bulamıyorum, komik yaratık:))

4 Kasım 2009 19:43

Ssğol Leylak' cım.
Benim köpeğim bir hoonfööndüüü.
Hem komik hem de meraklı gördüğün gibi.

4 Kasım 2009 20:02

Ay pardooon, o bir güççük hanfendüüymüş. Kusuruma bakmasın artık, köpek görgüsüzü Nuriş teyzenin:))

4 Kasım 2009 20:07

sevgili asuman,
neden işyerlerinden camın önüne gelince senin gördüklerini göremiyoruz :((((
bu kasveti ancak bu güzellikler aydınlatabişlirdi....
çok hoşş.

4 Kasım 2009 20:14

Tek yanıldığın o olsun caaanım beanım. Köpek de görmemiş oluver..
:)))))

4 Kasım 2009 20:16

Bir Dut Masalı,
Teşekkürler
İyi geceler...

4 Kasım 2009 20:28

Asuman hanım,
Gerçekten çok süper kareler.Foto
çekebilmeyi çok isterdim.
Dostlukla kalın.

5 Kasım 2009 01:36

Asumancigim,
fotograflar yine harika. Özellikle "yagmur sonrasi kasveti" diye adlandirdigin o fotograftaki mavinin tonlari sanki fotograf degil yagli boya bir tablo.
Ama en sirini de Pacoz kizimiz. O nasil bir bakis öyle.
Ben insallah pacozla tanisacagimiz günü de bekliyorum canim:)
Öpüyorum

5 Kasım 2009 01:57

Aslan Bey, teşekkür ederim.
Eminim yapabilirsiniz. Ben emekli olduktan sonra başladım. Biraz teorik bilgi, iyice bir makine ile başlayabilirsiniz. Emin olun bir iki çektikten sonra sıkı bir gözlemci oluyor insan. Doğaya ve etrafına bakmayı güzellikleri görmeyi öğreniyor ki işin en önemli kısmı da bu zaten. Umarım bu yazdıklarımı Ayci görmez, çünkü o bir profesyonel. Ben naçizane amatörce dile getirmeye çalıştım bildiklerimi.
Sevgiyle kalın...

5 Kasım 2009 02:29

Sevgili Sünter' ciğim,
O fotoğrafların hepsini Paçoz dahil, bugün, öğleden sonra çektim. Dünkü şiddetli yağmurdan sonra, saksılardaki çiçeklerin hali. Hava önce tam da öyleydi. Tam ben bilgisayara oturup gerekli hazırlıklara başlarken gözüm pencereye ilişti. Yoğun bir sis bastırmış.Koşup aynı yerden sisi de çektim ama hava da biraz kararmıştı bu arada.
Bir gün Paçoz' la tanışmanızı ben de çok isterim.
Sevgiler...

5 Kasım 2009 02:38

Asumancigim,
kizim senin Aslan`a yazdigin yorumu okuyunca nasil sevinecek bir bilsen:)

5 Kasım 2009 02:41

Umarım sevinir Sünter'cim.
Biz bu işin okulunda senelerce dirsek çürüttük, Asu Teyzem, "biraz teorik bilgi (gerçi kursuna gittim ama) iyi bir kamera yeter diyor" diyebilir haklı olarak. Ama yani biz de amatörüz. Dii mi ama...:)))
İyi geceler canım...

5 Kasım 2009 02:51

Asuman hanım amatör bir makinemiz
var.Ancak ne b.sayara nede fotoya
çocuklardan sıra gelmiyor.Ayçi
kızımızla çok gurur duyuyorum.Yine de sizden biraz kurs almalı gibime
geliyor.Sünter bu yorumlarımı bari
Ayçi'ye gestermese.

Dostlukla...

5 Kasım 2009 03:28

Aman Aslan bey, n'aptınız. Umnarım Ayci de şaka yaptığınızın farkındadır. Ben onun yerinde olsam kızardım doğrusu.
Şaka bir yana, gerçekten teşekkür ederim. Resim konusunda özgüvenimi arttırdınız. Bence siz de baba olarak otoritenizi kullanıp başlasanız iyi olacak. Alın kamerayı çocuklarınızın elinden...
Sevgiler...

5 Kasım 2009 11:36

Akşam servisle sizin oradan sisin içinde ilerlerken siz resmini çekmişsiniz :) Resimde daha güzel duruyor. İçinden geçince "sis var gene mi trafik" diye dertlenmiştik. Böylesi daha güzel :)

5 Kasım 2009 12:03

Ah bilmez miyim Fulya' cım bilmez miyim...
Emekli olunca rehavete kapılıp o günleri unutmuş görünüyoruz ama zaman zaman o yol faslı aklıma geliyor ve tüylerim diken diken oluyor.
Şöyle yapalım. Ben nasıl sizleri düşününce üzülüyorsam, sen de bizlere bakıp gelecek için umutlanabilirsin.
Allah güzel emekliler nasip etsin sana ve tüm çalışanlara...
Sevgiler yavrum....

5 Kasım 2009 12:48

Çok güzel fotoğraflar, bizimki her kimse sık sık kamerayı eline alsın bence.:)

5 Kasım 2009 14:01

Onuncu köy,
Emriniz olur efendim...:))
Çok teşekkürler...

5 Kasım 2009 16:04

Son derece profesyonelce çekilmiş hepsi..
Çok güzeller..
Arada yayınla böyle lütfen..

Sevgilerimle Asucuğum..

6 Kasım 2009 01:30

Zeugma, çok teşekkür ederim.
Ara vermiştim bir ara ama sizler böyle beğendikçe gayrete geliyorum.
Çektikçe yayınlarım tabii.
İyi geceler canım, sevgiler...

6 Kasım 2009 01:51

Asumancim,
Ayci yorumlari gördüüü:)
cok kizdi cok:))
Saka saka elbette sevindi hemde gururlandi.
Zaten Ayciye göre isin teknigini ögrenmek elbetteki önemli ama daha önemlisi icindeki Ask mis fotografi fotograf yapan.
Ayci öyle diyooo:)bende katiliyorum.
Öpüyorum canim.

6 Kasım 2009 02:10

Canım Sünterim,
Ayçi ne söylüyosa doğru söylüyo mutlaka da tüm bunları teyzesine niçin bizzat söylemiyo da seni aracı kullanıyoo? Hem de bir profesyonel olarak resimlerimi eleştirmiyoo? Şaka bir yana, iki yorum yapsa şu şöyle bu böyle dese fena olmazdı doğrusu. Neyse bir dahaki resimlere inşallah.
Her ikinizi de kucaklıyorum.
İyi geceler...

6 Kasım 2009 02:25

Annesi bilgisayari eline gecirince ona vermiyo da ondan:)
Ben bilgisayarin basina gecince o arada bir gelip göz atiyor sonrada bana söyle yaz böyle yaz deyip gidiyor.

Hem asistan hem sekreter yapti beni bu kiz:)

6 Kasım 2009 03:31

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin