Gökkuşağı  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Altınoluk, Haziran 2oo9






KALBİM YERİNDEN HOPLAR GÖRDÜĞÜM ZAMAN



Kalbim yerinden hoplar gördüğüm zaman

Gökyüzünde bir gökkuşağını:

Böyleydi başlangıcında ömrümün;

Şimdi yine böyle, büyüdüm adam oldum;

Yaşlanacağım zaman da böyle olsun,

Ya da bırakın ölüp gideyim!

Çocuk babasıdır adamın:

Dileyebilirdim günlerimden

Herbiri ötekine doğaya özgü dindarlıkla tutturulsun.



William Wordsworth



Sevgiyle...

This entry was posted on 19.11.2009 at Perşembe, Kasım 19, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Güzel yakalamissin Asumanim:)
Gökkusagi nedense herkesi heyecanlandirir. Insan bakmaya doyamaz.
Semadaki renkleri görünür kildigindandir belkide.
Öpüyorum canim

20 Kasım 2009 01:32

Teşekkürler gökkuşağını paylaştığın için.

20 Kasım 2009 01:33

Teşekkürler Sünter' cim
İyi geceler...

20 Kasım 2009 02:42

Uğradığın için ben teşekkür ederim Sufi,
Sevgiler...

20 Kasım 2009 02:42

Konuşturmuşsun yine asucum, klavyeyi de makineyi de, eline, gönlüne sağlık...

20 Kasım 2009 10:03

Sağol Leylak'cım. Evet bu fotoğrafı
bu son tatilimde çekmiştim.Bilinçli değil. Olmuş bi güzellik. Wordsworth ise İng. kursunda epey başımızı ağrıtan şair. Bu şiiri de pek meşhur.Yakıştılar birbirlerine.

20 Kasım 2009 10:21

Fotoğraf, Gökkuşağı, şiir ve sen harikasınız.
Seviyorum seni arkadaşım...

21 Kasım 2009 01:27

Sevgili Nur,
Ruhumu okşayan sevgi ve beğeni sözcüklerin bu gece mutlu uyumamı sağlayacak.

Benden de sana yürek dolusu sevgi...

21 Kasım 2009 02:55

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin