Kurban Bayramı 2009  

Posted by Asuman Yelen in , ,

( Bu kötü fotoğrafı çiçekleri tutan elim değerli kılmakta:))))


Herkese tüm sevdikleri ve sevenleriyle sağlıklı, mutlu, huzurlu, bolluk içinde nice bayramlar diliyorum.

Sevgilerimle...





Tüm dostlardan, sevdiklerime zaman ayırmak, biraz nefes almak, biraz düşünmek, önceliklerimi yeniden sıraya koymak üzere biraz izin istiyorum. Görüşmek üzere...

This entry was posted on 27.11.2009 at Cuma, Kasım 27, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Senin elin neye değse değerli kılar canım. Sevgi dolu nice bayramlar diliyorum. Hastaların iyilik haberlerini bekliyorum...

27 Kasım 2009 10:00

Çok teşekkür ederim Leylak Dalı'm.
Sana da eşin oğlun kardeşin ve tüm sevdiklerinle mutlu bayramlar diliyorum.
Bu gün bize çok uzun gelen bir aradan sonra Rayuş' umla kahve içecez :)))

27 Kasım 2009 10:27

mutlu bayramlar...

27 Kasım 2009 20:19

Teşekkürler Osman Bey, Size de iyi bayramlar...

27 Kasım 2009 23:29

çok sevgiler güzellikler,
keyifle huzurla nice nice bayramlar diliyorum sevgili Asuman.

29 Kasım 2009 18:19

Bir Dut Masalı, Teşekkürler.

Ben de size ailenizle birlikte mutlu bayramlar dilerim...

29 Kasım 2009 21:31
Adsız  

iyi bayramlar :)allerinideki ççeğin ellerinizle değer bulduğu düşüncesi ne güzel bazıları bunun farkına varamıyorlar çoğu şeyin aslında kendi ellerinde olduğunun unu değerli yapanın kendileri olduğunun ..

30 Kasım 2009 13:46

Ayaselda, hoşgeldiniz,

Bu çok anlamlı, çok güzel yorum için teşekkür ederim.
Umarım yavrunuz tamamiyle ıyileşmiştir.

Sevgiyle kalın...

30 Kasım 2009 14:32

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin