Mutlu Yıllar CAN' ım  

Posted by Asuman Yelen in , , ,






En Keyifsiz zamanlarımda girdin hayatıma.























Bütün dertlerimi unutturdun. Yüreğimi sevgiyle doldurdun.
























Doğum Günün kutlu olsun.........


















Ne güzel şeyler paylaştık seninle.

















Nice güzel yıllara...



















Yaşamıma getirdiğin tüm güzellikler için sana minnettarım.

Şansın bol olsun yavrum.















Sevgi hiç eksik olmasın yaşamından























This entry was posted on 13.11.2009 at Cuma, Kasım 13, 2009 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

nasıl güzel bir anne, nasıl güzel oğlu :)
beraber nice yıllar diliyorum size, sağlıklı olsun, mutlu olsun.

13 Kasım 2009 10:19

O yakışıklı delikanlıya benden de nice sağlıklı yıllar dilekleri. Sevdikleri ile birlikte uzun, güzel ömürler yaşasın. Hayatından sevgi ve umut hiç eksik olmasın. Ay duygulandım valla, oğlan çocuk anası olunca erkek çocuklara karşı özel bir sevgim oluyor. Sen teyze misin, hala mı, kusura bakma o konuyu henüz netleştirememişim kafamda. Eğer Rayegân'ın oğlu ise ona da "iyi ki doğurmuş" diyorum ve hepinize sevgiler yolluyorum...

13 Kasım 2009 10:23

Sevgili Nalan

Hala ve yeğeniz, ama haklısın, anne oğul gibiyiz.
Güzel dileklerin için teşekkür ederiz...

13 Kasım 2009 10:48

Rahmetli ağabeyimin oğlu Leylak' cım.

Ama tüm yaşamı neredeyse benimle geçti hala da öyle diyebilirim. Hepsini de çok severim ama diğerleri de kabul eder ki Can' ın yeri başkadır.Allah seninkiyle birlikte tüm evlatlara iyilikler gizellikler versin.

13 Kasım 2009 10:53

kendi baktığının sevgiside yeride bir başka oluyor..çok iyi bilirim..nicew sağlıklı huzur dolu uzun yıllar dilerim yakışıklıyla halasına

13 Kasım 2009 13:28

İçimdeki yolculuk,
Çok haklısınız. Tıpkı bir evlat gibi.
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim...
Sevgiler...

13 Kasım 2009 13:40

nice mutlu yıllara...

13 Kasım 2009 20:13

Osman Bey,
Çok teşekkür ederiz.
Sevgiler...

13 Kasım 2009 21:12

Resimlerle aşama aşama çok güzelsiniz ikiniz de..Harikasınız..

O minicik bebek nasıl da yakışıklı bir delikanlı oluvermiş :)
Ya o halanın güzelliği, sevgisi ??
İyi ki doğmuş Can..
Nice yıllarda sağlık, mutluluk, güzellikler hep onunla olsun.

Ve seninle de Asucuğum..
Sevgilerimle..

13 Kasım 2009 22:14

Zeugma' cığım, çok teşekkür ederim.
Zaman çok çabuk geçiyor.
Gördüğün gibi aşama aşama..
Ama onun lehine çalışırken benim aleyhime çalışmış.
Sağlık olsun, bundan sonra onların iyi günleri ile mutlu olacağız.
Sevgiler canım...

13 Kasım 2009 23:20

Ama o zaman herkes için o şekilde Allahtan Asucuğum..Hem her yaşın getirdiği ayrı bir güzellik vardır bence.
Kimse 20'li yaşlarında kalamıyor..Ya öyle bir haksızlık olsaydı ne yapardık sonra:)
Sevgilerimle..

14 Kasım 2009 00:01

Canım benim,
Yazarken de düşünmedim değil. Hassas kalpli arkadaşım dayanamaz, birkaç teselli sözcüğü arar ve bulur diye.
Güzelliğin ruhlarda ve yüreklerde olduğunu, kalanının geçici olduğunu öğretiyor yaşam zaten. Alt alta sıralı resimlere ardarda bakınca birazcık hüzünlendim o kadar.
Sağlıklı neşeli hafta sonları diliyorum....

14 Kasım 2009 00:10

Sevgili Can,
seni halan sayesinde birazcik da olsa tanimis oldum. Allah sana yüzün gibi aydinlik ve güzel bir ömür versin.
Bundan sonra tüm acilar sizin gibi, (her anlamda), güzel bir aileden uzak olsun.

Asumancim,
bu delikanlinin yetismesinde siz halalarin da büyük emegi var bu yüzden asil tebrikler size.
Allah agzinizin tadini bozmasin. Hep birlikte nice mutlu yillar yasayin.

Öpüyorum canim

14 Kasım 2009 00:25

Çok yakışıklı bir Can bu halası, acaba bende Can'ımın bu yaşlarını görebilirmiyim? resimlere bakarken duygu yoğunluğu yaşadım.Sevdiklerinle nice yıllara sağlıkla mutlulukla.
Sen harike bir dostsun Asuman'cım,
Yazdığın o kadar samimi bir yorum nasıl yanlış anlaşılır ki!
Sesini duymak ve beni de merak edenin olması çok hoşuma gitti canım.
Hastayız hemde en küçükten sırayla,
Grip, doktorların söylediğine göre de domuz gribi hemde, küçükler resmen domuz gribinde verilen ilac aldılar, ben kullanmadım grip ilaçlarına allerjim var öünkü.
Şimdilik geçti geriye yorgunluğu kaldı. Ateş ve ter çok zorladı, başımı vücudum taşıyamadı günlerdir.
Heveslenip nete girdiğimde 10 dk. anca kalabildim, başım hep yastık çekti. Alahtan öksürük olmadı, dr üst solunumda kalması hastalığın kolay atlatılması demek dedi. Ateş düşürücü, ağrı giderici ve sirkeydi ilacım. Sirkeyle gargara ve günde yarı suyla içmek çok iyi geldi. Yani anlayacağın ne okuyabildim ne de yazabildim. mallerime bakıp çıkıyordum. Bu akşam biraz okumaya çalıştım, yine
de fazka durmaya halim yok.
Dün hiç yapmadığım bir şeyi yaptım, benim bir mavi balon kızım var başlığından anladığım kadarıyla doğum günü olduğunu anladım ve hiç okumadan yorumladım.
Şimdi ise senin sadece iki yazına bakabildim. simit çay çok güzeldi.
Başım yana düşmeye başladı gidiyorum ve seni çok öpüyorum...

14 Kasım 2009 00:33

Hepinize büyük geçmiş olsun Nur'cum.
Korkarak tahmin ettiğim gibi, hastalanmışsınız. Çok üzüldüm. Bir yandan da atlatmış olmanıza sevindim.
Şimdiden sonra çok güzel beslenme, çok iyi istirahat lazım hepinize.
Sen hele tamamiyle gücüne bir kavuş, tüm teferruatları öğreniriz hepiniz hakkında.
Güzel yorumun ve dileklerin için teşekkür ederim. Sesini duyduğuma sevindim. Biraz da olsa yorduğum için üzüldüm.
Kendine iyi bak canım arkadaşım. Hepinize tekrar büyük geçmiş olsun.
Sağlıklar diliyorum....

14 Kasım 2009 00:51

Canım Sünter' ciğim,
Güzel yorumun, hakkımızdaki güzel görüşün ve bunu dile getirme biçimin, güzel dua ve dileklerin için Can (şu an uyuduğu için göremedi) ve kendim adına çok çok teşekkür ediyorum.
Sana da tüm ailenle birlikte hakkınızda en iyisini diliyorum.

Sevgiler...

14 Kasım 2009 01:00

Bir annenin dilek ve duaları ulaşır mecraına.Biz de mutluluk sağlık şans ve güzel gelecekler dileriz oğluşuna ve anasına.
Sevgilerimle.

16 Kasım 2009 08:40

Sevgili Sufi,
Bir ayrıntıyı hemen düzelteyim, hala ve yeğeniz. Gerçekten ayrıntı çünkü ana-oğul gibiyiz.
Güzl dilekleriniz için çok teşekkür ederiz...
Sevgiyle kalın...

16 Kasım 2009 11:36

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin