bir tuhaf düğün  

Posted by Asuman Yelen in , , ,


Garip bir telefon görüşmesi
"Aloo? Gülgün Ölgün’ ün evi mi?
"Evet, ama sabah saatin dördü. Hanımefendiyi ne için rahatsız ediyorsunuz? Eğer hayranıysanız…
"Hayır hayır sakın kapamayın. Hanımefendi arıyor.
"Annesi mi? Yoksa önemli…
"Yok yok. Seden Hanım arıyor.
"Seden Hanım da kim. Önemli bir şey değilse sabahı beklesin.
"Mümkün değil. Siz kendisine Seden Paksu’ nun önemli bir şey söyleyeceğini çıtlatın. Uyku sersemi anlamazsa “Sevgili Seden“ dersiniz. Gerisi kendiliğinden hallolur.
………
"Alloo? Sevgili Seden? Canım ciğerim, emret sultanım."
Karşı tarafta kalın, çatlak bir ses:
“Büttüün sevgiileer ilaaahiii
Bütüüün aşklar eşsiiizzz
Laakiin bizim yaşadığımııız
Naaaamüteenaaahiiii.”
"Ahh sevgili Seden, ahh kraliçemmm … Şimdi yanımda olsan görürdün. Bütün tüylerim diken diken. Yüreğim gümbür gümbür atıyor. Ay ay bayılacam şimdi. Ne hoş melodi… Ya o sözler…Neydi o müthiş kelime… naamüü.. neyse annemden hep duyarım. Bu kelimeyle yine büyük sükse yapıcaz. Seni kuntiz. Hedef kitlemi büyüteceksin yine bu lafla."
“Kız şıllık, bakıyorum heyecanlandın. Ben sana bi şarkı vericem dedim mi demedim mi. Ablana daima güven. İki senedir senin için bu şarkıyı bekliyorum ben. Gecenin bu saatinde bu müzik uykumdan hoplattı beni. Çok şanslısın. Fazla beklemedin. “
“Aşkolsun ilahem, on sene de olsa beklerim. Sevgili Seden’ in şarkısı olmadan CD yapılır mı. Yapılsa satılır mı. SENİN SADECE ADIN YETER. Aşkım benim, ne zaman geliym? Emret şimdi gelirim. Bu arada yeni fiyatından haberim var. Hiç sorun değil. Adım cimriye çıksa da böyle şeylerde hiç esirgemem, bilirsin saçarım. Malum kaz tavuk meselesi."
“Aslında hemen atla gel diycem. Müziği unutmadan, ilham yanımdayken. Ama kocan var artık. Ya çocuklar…”
“Ne diyosun aşkım. Ablam bana şarkı yapmış . Başka şeylerin lafı mı olur… Aayteen. Çabbuk mantomu getir, geceliğin üzerine geçiririm. Şoföre de söyle hemen arabayı hazırlasın.”
Ve muhteşem üçlü
Diğer bir malikanede, Seden Paksu, muhteşem yatak odasının bir bölümünü oluşturan oturma grubunun bordo kadife kanepesinde yarı uzanmış vaziyette iki konuğunu ağırlamaktadır.
“Hadi biz de Gülgün çiftliğinden buraya gelene kadar birer kere daha geçelim çocuklar.
Sinem, özellikle seni görmesini istemiyorum. Aranız limoni. Sahi siz can ciğerdiniz n’oldu ikinize bakiiym. Yapmayın böyle. Ben sevgi böceğiyim. Hiç aklım almaz. Hele bu evde hiç istemem. Burası sevgi yuvası, sohbet muhabbet yuvası canlarım benim.. “ Sinem tombul yüzünün en nadide parçaları olan maviş gözlerini kırpıştırır. “Haklısın sultanım.” Seden, diğer konuğuna , kısa boylu, parlak yüzlü delikanlıya döner. “Furkancım hadi son bir kez geçelim. Bak bu da diğerleri gibi dünyayı ayağa kaldıracak. Delikanlı işveli güler. "Emret kraliçem." Aynı işveli edayla, arada küçük küçük boyun kıvırarak şarkısına başlar:
“Onu dedi bunu dedi
Gitti geldi vıdı vıdı
Ay ay beni yedi
Sele zeytini gözlüm
Zehir zemberek sözlüm.
Ay benim güzel egelim
Bir tanem sensin ecelim
Hele biraz gel yanıma
Sakızlı kahve içelim.
Onu dedi bunu dedi
Gitti geldi vıdı vıdı
Ay ay beni yedi”
Seden memnun diğerine döner.
“Hadi tombulum, hadi güzelim bi de sen oku çabucak”
Sinem Kan ayağa kalkar, dramatik tavırlarıyla gözlerini süze süze başlar
“Ah be adamım
Bu da mı varmış kaderde
Git aslanım
Ben güçlü kadınım
Teselliyi bulurum
Saba ile Acemaşiran arasında bir yerde
Sen sakın arkanı dönme
Ne de olsa erkeklik var serde.
Ben huzuru bulurum
Hüzzam ile Uşşak arasında bir yerde.
Ah be adamım
Bu da mı varmış kaderde
git gözü karalım
Belli mi olur
Önümüzdeki günlerde
Belki kader yüzüme güler de
Köçekçeyle karşılaşır
Neşemi de bulurum ilerde.
Kıvrak danslar eder de
Yeniden mutlu olurum ben de."
Bu arada Sinem Kan Müziğin giderek hızlanan ritmine uygun olarak, bir yandan da kollarını savurarak, poposunu kıvırarak dansına başlar. Seden ve delikanlı da dayanamaz katılırlar cümbüşe.
Misafirlerin arkasından odanın kapısını kapatırken Sevgili Seden keyifle gülümser.
“Bir gecede üç beste. Üretken kadınım vesselam.”

This entry was posted on 2.11.2009 at Pazartesi, Kasım 02, 2009 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 yorum

Alooo, Asucum beste işine mi el attın, ne yaptın. Bu birinci bölüm galiba? Kahramanın ağzından sesleneyim bari: "Hadi bakalım, kolay gelsin" :)))

2 Kasım 2009 15:58

Canım, kafam uzun zamandır takık bu meselelere. Her fırsatta da küçük küçük dokunduruyordum. Ve evet gördüğün gibi tam dört güfte üretiverdim. Belli mi olur belki daha arkası da gelir.
Güzal haftalar...

2 Kasım 2009 16:17

Sevgili Asucuğum,
Ne güzel mizah ağırlıklı döktürmüşsün.Öldüm bazı yerlerde gülerken.
Sen aslında tiyatro eseri de yazabilirsin.Çok ciddiyim..

Besteler harika zaten..
Hisseli Harikalar Kumpanyası mı ne vardı hani:))

Ellerine sağlık.Çok güzeldi gerçekten..
Sevgilerimle..

3 Kasım 2009 02:16

Güfteleri beste yapmışım baksana :))
Allah söyletti galiba...
Zaten vardır sende onların besteleri değil mi ama?
Mırıldanırken bulmuşsundur bile yani :)
Sevgiler...

3 Kasım 2009 02:48

Eeeee, Zeugmacığım, ben daha başka neler yapabilirim sana göre?
Canım arkadaşım, sen yokken çöp adam kıvamında yaşayıp giden egom sayende Sumo güreşçisine döndü.Benimle birlikte şişiyor. Umarım ikimizi de yarı yolda bırakmazsın. Alıştık güzel yüreğinden taşan coşkulu iltifatlarına. Senden önce egomun varlığından bile habersizdim ben. Baksana risk almaya başladım. Ama emin ol eskiden deli gibi sevdiğim bu hanımın ( hem çalıştığı yerlerden biliyorum hem de TV. de de çok rastladım.)tavrı tarzı aynen böyle. Benim de kişisel görüşüm bu.
Her ikisinin de sevenleri kusuruma bakmasın artık.
Zeugmam sana söylüyorum, okurum sen anla..:))
İyi uykular arkadaşım...

3 Kasım 2009 03:09

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin