Kahve falı  

Posted by Asuman Yelen in ,



Ruhta telve fazla
Yürek aydınlık
Tüm yollar kapalı
Sevinçler anlık


Bir dilek olacak
Kuştan haber var
Neşeyle dolacak
Yoldan gelen var


Kenarda bir balık
Bir miktar para
Tabakta bir yılan
Dikkat düşmanlara


Yükseğe tırmanmış
Altta bir göz var
İnsanlar toplanmış
Fazlaca söz var


Şurda bir sıkıntı
Burda geçecek
O sırtını dönmüş
Eyvah gidecek


Bir hasta uzakta
Biraz üzecek
Şurada bir halka
Kim evlenecek



Ruhta telve fazla
Yürek aydınlık
Tüm yollar kapalı
Sevinçler anlık




Hep sevgiyle kalalım....













This entry was posted on 13.11.2009 at Cuma, Kasım 13, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

Ayy nasil bildin? Valla hepsi dogru:))

Canim benim harika olmus bu fal.

Umarim ruhumuzun telveleri az evimizin aydinligi bol
Sevinclerimiz de daim olsun.

Öpüyorum seni

13 Kasım 2009 04:04

Sen hala uyanık mısın? Şekil yapayım dedim vazgeçtim. Biraz uzadı.
Lakin gece yarısı iki yorum vardı ben mi birini sildim yoksa yanlış mı gördüm anlamadım.
Falı beğendiğine sevindim Sünter'cim.
Ben de her kes için bol sevinç ve aydınlık diliyorum.
İyi sabahlar...

13 Kasım 2009 04:11

Fala inanma, falsız da kalma derler :)
Çok güzel, çok uygun..
Yüreklerimiz hep aydınlık olsun ..
Ve hep sevgiyle kalalım..
Senin dediğin gibi canım..

Sevgiler..

13 Kasım 2009 22:28

Fincanı görünce içimden geldi. Kahve falını çok severim. Kahve içmek benim için fal kapatmak ve bakmakla tamamlanan bir keyiftir. Daha doğrusu benimle birlikte kız kardeşimin.
Sadece eğlenmek için ama. Asla inanmayız...
Öptüm Zeugma' cığım...

13 Kasım 2009 23:26

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin