Yalnızca sitem  

Posted by Asuman Yelen in , , , ,




GÜN GELİR

Uzaklardan bir ses zaman zaman

fısıldar sanki adımı usul usul

ve eğer yağmur yağıyorsa bir de o akşam,

her bir damla çelik misali ağırlaşır.

Kulaklarım çınlamıyor ne zamandır.

Beni hasretle anan biri yok artık herhal.

Bir garip bencil duygu ki ruhumu saran

içtiğim içkinin buruk lezzeti acılaşır.

Gün gelir serseri ruhum elbet

acının lezzetine de alışır mı alışır.

Alt tarafı insanım işte herkes gibi

aklım, ara sıra olsa da karışır.

Sezen Aksu


Ben Sezen Aksu’ yu çok sevdim.

Bir zamanlar


Yalnız başıma dinledim … Sevdiklerimle dinledim…

Onunla mutlu oldum... Onunla ağladım...

Dostlarım aşklarını anlatırken, omzumda ağlarken

hikayelerinin içinde

ve geride hep o buğulu ses vardı.


Ne mektuplar yazdım guruba karşı,

O yanık sesin eşliğinde.

Ve onların içinde kaç kez geçti adı.

Ne mektuplar okudum onu dinleyerek

Ve ismini gördüm yemyeşil satırların içinde,

Benimkiyle birlikle.

Ve bir gün, bir kötü gün, bir kara gece,

Ben zehir dökerken kağıda gözyaşları yerine

geride o ağlıyordu benimle gizlice.


Tüm sevdiklerim bir şekilde yok olurken yaşamımdan

birer birer,

onunla “allahaısmarladık” dedik.

birlikte ,“geçen yaz” ı özledik.

Yaşanmamış ylllar” geçirdik onunla.

Ve neler neler…

Bazen, dondu kaldı

“dilimizin ucunda kelimeler.”

Onunla, “Ağlamak güzeldi.”

Sonra,

“gün geldi.”

Yokladım yüreğimi.

Gidenlerin sevgisi

Sapasağlamken, koruyorken yerini

Ve hatta çoğalıyorken

Yavaş yavaş

Onunki gözümün önünde soldu.

Ve bir gün, bir gece,

O hiç yaşamasaydım dediğim,

Şey oldu

-hikayesi bende saklı-

Şimdi onun yerini

Bir tuhaf “Sevgili Sezen” aldı.

Ve “dilimin ucunda”

Şu “kelimeler” kaldı.

yasaklı

Sen en güzel duygularımın katilisin”







This entry was posted on 8.11.2009 at Pazar, Kasım 08, 2009 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Bu yazı harika olmuş, eline sağlık.
Sezen'i de idare et, menopozu ağır geçiriyor galiba:))

8 Kasım 2009 10:31

Allah iyilik versin Leylak'cım.
Bak ben hiç o açıdan düşünmemiştim.
Şaka bir yana, bu benim duygularım
hemen dünden bu güne gelişmedi.Ve tekrar ediyorum bana özel şeyler.
Bu vesileyle onu sevenlerden ve ne yaparsa ne üretirse sevecek olanlardan özür dilerim.
Benim kitabımda böyle bir şey yok.
Sevgim hakedenlerindir...
Sevgiler...

8 Kasım 2009 12:57

Kimleri kaybettik kimleri Can arkadaşım.
Ve
yazı muhteşem, ellerine sağlık...

8 Kasım 2009 22:14

Çok muhteşem bir yazı gerçekten..
Usta ellerden çıkma.Harika olmuş.
Şarkı sözleriyle anlamdırılması bir yana, şiir gibi çok duygusal, giz dolu, insanı efkarlandıran,anlatılmaz bir yazı..
Çok beğendim.Ellerine sağlık Asucuğum..
Döktürmüşsün kelimenin tam manasıyla..
Sevgiyle öpüyorum seni..

8 Kasım 2009 22:17

Nur' cum teşekkürler.
Öylesine bir yazı işte.
Benden, bana ait.
Sevgiler...

8 Kasım 2009 22:58

Çok teşekkür ederim Zeugma' cığım.
Yine göklere çıkardın beni.
Sevgiler...

8 Kasım 2009 23:00

Bütün övgüleri hak ediyorsun..
Dön bak yazdıklarına..
Başlık dahil tamamen bir bütünlük içinde..mükemmel olmuş..

sevgiler...

8 Kasım 2009 23:32

Asumancigim,
Su aralar bir cok kisi Sezen Aksu hakkinda ayni ayni duygulari hissediyor galiba.
Gerci sen bana özel demissin.
Ama sana katiliyorum sevgi hakkedenin olmali.
Sevgiler

9 Kasım 2009 00:13

Zeugmam,
Tekrar teşekkür ediyorum.
Başka da ne söyliyceğimi bilmiyorun sana.
Öptüm canım.

9 Kasım 2009 00:41

Sünter' cim,
Bunu ben de biliyorum. Çok kişi aynı fikirde ama insanlar, farklı bir çok nedenlerden dolayı dile getirmiyor.
Kimi tabu sayıyor, kimi sevenlerin hışmından korkuyor, kimi ayıp, kimi vefasızlık sayıyor, kimi sadakatsizlik. Bana gelince, bu yazıyı hazırlarken bir yandan da eski şarkılarını dinledim ve ağladım.
Ama yineliyorum. Artık tavrını, tarzını, yaptığı müziğin türünü ve sesini beğenmiyorum eskisi kadar. Tabii ki bazı şarkıları çok güzel. Tıpkı tüm diğer sanatçılar gibi. Bana göre bir Leman Sam' dan bir Zuhal Olcay' dan Nükhet Duru' dan ve hele de hala dimdik sahnede pırıl pırıl sesiyle performans sergileyen Nilüfer' den asla üstün değil...
Çok çok öpüyorum canım. Ayci' ye selam...

9 Kasım 2009 00:56

Asumancigim tüm kalbimle katiliyorum sana.Ismini saydigin sanatcilara bende hayranim. Sadece seslerinden ötürü degil sanatci kimlikleriyle de hakediyorlar her türlü saygiyi.

Az önce senin Nur hanima yazmis oldugun yorumu okudum. Sanki orda da benim icimden gecenleri siralamissin gibi hissettim.
Hani bazen olur ya "bende tam da bunu söyleyecektim" dersin.Senin yazilarinda ben öyle oluyorum iste:)
Öpüyorum seni

9 Kasım 2009 02:21

Canım arkadaşım,
Ruh birliği, gönül birliği yanında fikir birliği de var aramızda demek ki. Ne kadar güzel.
Umarım bu birlik sonsuza kadar sürer...
Ben de seni öpüyorum, iyi geceler...

9 Kasım 2009 02:53

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin