İlk göz ağrısı  

Posted by Asuman Yelen in ,


KORAY


Susun, geliyor!...

Yeşil bir kundağın içinde,

elleri kolları bağlı,


görmeyen gözleri açık,


yumuşacık sıcacık

Koray geliyor.


Nedir bu duygu

uzun zamandır tatmadığımız.


Hepimizi şaşırtan,


ve gözlerimizi yaşartan

bu haz, bu büyük heyecan


ve bu büyük giz.




Bırakalım nefreti, kavgayı,

kini kötülüğü


bırakalım bir yana

tüm dünyayı.

Bırakalım endişeyi tereddütü,

vazgeçelim tüm felsefelerden,

soru işaretlerini, ünlemleri atalım.



Tüm insanları toplayalım

etrafımıza,

nefret edenleri, öldürenleri


kötülük düşünenleri,

karamsarları,


madalyonun hep kötü yüzünü görenleri

ve onlara

ismi gibi parlayan yüzü,

Koray' ı anlatalım.




Ne varsa aranan,

beklenen, özlenen.

Tümüne

Koray simge.

Koray hayat

Koray ümit

Koray mutluluk

Koray sevgi

Koray Herşey.



Bakın, gülüyor.

Açık gözleri etrafını değil

uzakları, çok uzakları

belki yedi kat derini

ya da yedi kat gökleri

ve kimbilir

daha neleri görüyor.



Ama gülüyor.

Minicik dudaklarıyla

Koray gülüyor.

Kime, niçin güldüğünü ise,

yalnız o biliyor.

17 Şubat 1979






Koray seni seviyorum ve,

doğum gününde ve tüm yaşamında sağlık, mutluluk, başarı ve bol şans diliyorum...

This entry was posted on 17.02.2010 at Çarşamba, Şubat 17, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Birlikte nice mutlu yıllar...
o yakışıklı gözbebeğinizin doğum günü kutlu olsun.Dilerim hayatında herşey istediği gibi olur.

Sevgilerimle...

17 Şubat 2010 12:52

Dalgaları Aşmak,
Güzel dilekleriniz için çok teşekkü
r ederim.
Delikanlı, çok sevdiğim üç yeğenimin en büyüğü. Her üçünü de evladım gibi severim.
Sevgiler....

17 Şubat 2010 13:14

Sağlıklı, sevgi dolu upuzun bir ömür dilegiyle kutluyorum ilk göz ağrısının doğum gününü. Asu'suyla ve tüm sevdikleriyle nice senelere...

17 Şubat 2010 18:20

Ay o gözlüklü fotografi cok sirin:))

Valla bu yaziyi okuyunca ben de sevdim Korayi. Iyiki dogmus.
Nice nice mutlu yillar diliyorum ona.

17 Şubat 2010 18:29

Çok teşekkürler Leylak' cım.
Tüm gençlere güzel günler diliyorum.
Tüm evlatlara. Ve hepsinin şansa ihtiyacı var gelecek konusunda. Hepsine bol şans diliyorum...

17 Şubat 2010 19:08

O resmini ben de çok severim.
Diğerleri sitem etti okuyunca, niçin biz doğduğumuzda şiir yazmadın diye.
Çok düşündüm. Diğerleri asık suratlı bebeklerdi. Koray uyurken hep gülüyordu. O uyurken seyrederdik. İlk de olunca...Öyle içimden geldi...

Çok sağol Sünter' cim içten temennilerin için.

17 Şubat 2010 19:13

bu benim:)
teşekkürler teyzeciğim
gönlüne bereket
koray...

17 Şubat 2010 22:21

Canım Koray' cım
Bu doğum gününde birlikte olamadık. Olsun bunu en kısa zamanda telafi ederiz. Önemli olan yüreklerin birlikteliği. Onda ayrılık gayrılık olmasın yeter...
Sevgiyle öpüyorum seni...

17 Şubat 2010 22:29

17 şubat benim de yeğenimin doğumgünü :) sizin birtanecik yeğeninize de mutlu ve sağlşıklı nice yaşlar dilerim..

18 Şubat 2010 09:40

Teyze anne yarısı derler. Bir kızım olunca, teyzelerinin de ona nasıl baktığını görünce bunu daha iyi anladım. Şükür ki benim de 5 teyzem var büyük şans. Her an biri olmasa biri koşar imdadıma.

Koray'a nice yıllar dilerim. Yeni yaşı güzellikler getirsin ona.
Sevgilerimle...

18 Şubat 2010 10:09

Sevgili Nilay,
Çok teşekkür ederim.
Ben de sizin yeğeninize sağlıklı mutlu şanslı bir ömür dilerim.
Sevgilerimle...

18 Şubat 2010 10:16

Teyze-yeğen ilişkisi çok güzel çok özeldir İlknur' cum. Arkadaş, sırdaş, dert ortaklığı...Ben o açıdan çok şanslı hissediyorum kendimi.
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için...

18 Şubat 2010 10:36

Daha nice nice mutlu günleri ve yarınları olsun.Ne kadar seviliyor yeğenler bilirim.Bahtı da yüzü gibi açık olur inşallah Asumancığım.

Sevgilerle.

18 Şubat 2010 21:58

Çoban Yıldızı,
Çok teşekkür ederim.
İnşallah hepsi de güzel günler görürler.
İyi geceler canım...

19 Şubat 2010 00:03

Birlikteliğiniz hep mutlu,
Kora^'ın doğum günü kutlu olsun.
Sağlıkla, sevdiklerinle nice nice yıllara, hep mutlu,hep huzurlu huzurlu ve gönlünce uzun bir ömür dilerim.
Teyzesinide öperim...

19 Şubat 2010 23:49

Güzel temennilerin için Koray ve kendim adına çok teşekkür ediyorum
Nur' cum.
Umarım daha iyisindir. Lütfen kendine iyi bak.
Sevgiyle öpüyorum...

20 Şubat 2010 00:16

bayildim - cok güzel ve yaratici bir hediye olmus bu ;)

20 Şubat 2010 03:42

Sağol Ayçi' cim.Beğendiğine sevindim. Sevgiler...

20 Şubat 2010 04:23

1-3.5 ve son karedeki fotoğraflarında olduğu gibi hep huzurla endişesiz ve güvenle baksın Dünyaya korayın.Mutluluk ve sağlık başarılarla elele yanıbaşında olsun.İkinize de sevgilerimle.

25 Şubat 2010 13:47

Her ikimiz de çok teşekkür ediyoruz Sevgili Sufi güzel dileklerin için.
Sevgi bizden....

25 Şubat 2010 14:45

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin