Aşk ve TAGORE  

Posted by Asuman Yelen in , , ,

YAĞMURCUK İLE YASEMİN



Yağan yağmurcuktu
Varıp kulağına
Dedi yaseminin:

"N'olursun hep yüreğinde tut beni!...








"Ama ben..." dedi yasemin
İç çekti yavaştan - ağırdan
Sonra toprağa düştü.











Gayrı bu yolu sevmiyorum
Sensiz
Kalabalıkken bile
Ipıssız geliyor.






ASIL SENSİN

Ey aşk
Acının lambası elinde
Ansızın geliverirsin
Bir baktım mı yüzüne
Anlarım - mutluluk
Asıl sensin





BENİ AN
Beni an ben yokken
Ben yokken - ben sıladayken
Ben gittiğimde beni an
Yıldızlı suskunluğun kıyısında
Gün batarken - son ışıklara
Bakar gibi - beni an
Arasıra...




Sadece bu resim bana aittir

Diğerleri alıntıdır






Vurur dalgalarını yüreğim
Kıyılarına dünyanın
"Seni seviyorum..."

İmza gözyaşlarımdır.



R.Tagore



Tüm dostların Sevgililer Günü kutlu olsun....


Vee......

Hep sevgiyle olalım...

This entry was posted on 14.02.2010 at Pazar, Şubat 14, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

Kalabalıklar ıpıssız olmasın, hep sevgilin yanıbaşında, yaseminin yüreğine düşen damla düşmesin toprağa.Sevgilerimle.

14 Şubat 2010 04:38

Sevgili Sufi,
Çok teşekkür ederim.

14 Şubat 2010 10:20

Gönlün, evin, dünyan, hayatın hep sevgiyle dolsun Asucum. Seni seviyorum:))

14 Şubat 2010 10:22

Teşekkürler Leylak Dalı' m,
Senin de yaşamın Antalya baharı gibi sımsıcak olsun, sevgiyle donansın...
Ben de seni seviyorum...

14 Şubat 2010 10:36

Yasemin dalından koparılsada kendisini beslesin diye suya koyarız ya odamızda mis gibi koksun diye. İşte o su onu besleyen sevgidir, can veren.
Sevgisiz kalmamak dileğimle, börtü böceğe, doğaya, hayvana, insan olarak birbirimize.

14 Şubat 2010 13:01

Umutların sevgiye dönüşmesi dileğiyle.
Saygılarımla

14 Şubat 2010 13:07

Çok haklısın Şeniz'cim.
Sevgi bizim can suyumuz.
Umarım hapimizin yaşamında gürül gürül akar sevgi nehirleri.
Sevgiler...

14 Şubat 2010 13:43

Sayın Haykırış,
Dileklerinize gönülden katılıyor, çok teşekkür ediyorum.
Bu anlamlı sevgi gününde eşiniz ve evlatlarınızla size mutluluk dilerim...

14 Şubat 2010 13:46

Sevgi günlerin sevginle çoğalsın,yüreğindeki sevgin etrafa ışık saçsın.
Seni seviyorum...

14 Şubat 2010 14:36

Sevgili Asumancim,
her günün sevgiye dolsun.

Kendi cektigin resimdeki yakaldigin o renk cümbüsüne resmen bayildim.

Öpüyorum.

14 Şubat 2010 15:50

Sevgili Nur,
Çok teşekkür ederim.
Sevgi senin de yaşamından, yuvandan, etrafından ve sevdiklerinden hiç eksik olmasın.
Ben de seni seviyorum...

14 Şubat 2010 15:56

Ben de sana eşin tatlı kızın ve tüm sevdiklerinle sevgi sıcaklığı ile dolu bir yaşam diliyorum.

O resmi yaklaşık bir ay önce çok spontan bir şekilde çektim. Paçozu gezdirirken birdenbire bulutlar simsiyah geliverdi. Tam da güneş yeni yeni kızarmaya başlayınca ortaya böyle bir manzara çıktı. Cep telefonuyla tek elimle çektim. Söylemek istediğim güzel olan manzaraydı. Kim bassa deklanşöre aynı resim çıkardı.
Sevgiler canım...

14 Şubat 2010 16:06

Benden niye cikmiyor öyle güzel manzaralar o zaman?:)
O anlari yakalamak bence farki yaratan.

15 Şubat 2010 00:23

Canım Süntercim,
Emin ol bir elimde Paçozun sevk ipi, her zamanki gibi cebimde telefonum dolaşıyorduk. Güneş yavaş yavaş batmaya yüz tutmuştu. Ortalık birden tuhaf bir şekilde kızardı. Kafamı kaldırdım ve aniden ortaya çıkan simsiyah bulutları gördüm. Güneş kıpkızıl olmuştu. Hemen cebimden telefonu çıkardım ve Paçoz' un ipini bırakmadan tek elle tam tepemdeki bu manzarayı birkaç kez çektim.
Sen de görsen sen de çekerdin. Bana da yakala beni diye bağırdı adeta manzara.

15 Şubat 2010 00:44

Yaşamlarda gerçek sevgiler..
..gerçek dostlar eksik olmasın.

Çok güzel bir paylaşımdı.

Dostlukla..

15 Şubat 2010 18:34

Aslan Bey,
Çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın...

15 Şubat 2010 20:07

Asumancığım,bu hafta çok yoğun geçiyor benim için.Sayfan harika geldi bana! Sağol,varol.

16 Şubat 2010 22:26

Çoban Yıldızı,

Çok naziksin.(Açıklama yapmana gerek yoktu)
Emin ol, sadece yorumu gelmedi diye kimseye kırılma huyum yoktur. Başka türlü bir soğukluk hissetmediğim sürece.
İşlerinde kolaylıklar diliyorum. Rahatladığın zaman yeniden görüşürüz.
Sevgiyle öpüyorum...

16 Şubat 2010 22:48

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin