Paçoz... Pupa...Yavrularım...  

Posted by Asuman Yelen




Bugün, camın önünde böylece sessiz sakin otururken seni izledim Pupa' m.

Benim duygularım yoğundu. Camın bu tarafında olduğun için memnun,

camın diğer tarafında olamadığın için suçlu, senin bu durumla ilgili olarak

ne hissettiğin konusunda kararsız...

Ve en çok da orada oturuşunu uzun yıllar aynı duygularla izlediğim,

cennetteki ablana duyduğum yoğun özlemle hüzünlü...

Sonra, bu satırları yazarken (şu an ) şaşkınlıkla hatırlıyorum bu gün onun

doğum günü olduğunu...

Belki de hiç şaşırmamam lâzım kim bilir....





Mutlu yıllar Paçoz' um...

Sana da, keyifli, sağlıklı, birlikte nice yıllar canım Pupa' m...




This entry was posted on 2.12.2013 at Pazartesi, Aralık 02, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

seni her okuyuşumda eve bir kedi almak isterim...Öyle bir duygu geçiyor ki senden, bu olmadan tamam olamam duygusu çok garip bir şey...

Sevgimle

2 Aralık 2013 20:52

Ah Lale' cim, ne iyi olur. Sizinki gibi cıvıltılı bir ailede, hem sizin keyfiniz katlanır, hem o mutlu olur.
Ayrıca, birkaç yıldır izlyorum ve seni biraz tanıdıysam, (ki sen de hisstmişsin)sana bir kedi lazım. Ayrıca çok temiz ve eğlenceliler. Emin olabilirsin. Seç güzelinden bi kimsesiz yavru :)

2 Aralık 2013 22:51

Seni seven ne çok insan var biliyormusun?

3 Aralık 2013 13:58

Umarım öyledir sevginin ruhu. Bunu çok isterim herkes gibi. Ve ben de hayvan seven herkesi severim.

Bu arada, arkadaşım, senin blogda bir tuhaflık mı var. Dev boyutlarda görünüyor. Bu durumda okumak zorlaşıyor. Yorum hiç yapılamıyor. Haberin olsun.
Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.
Sevgiler...

3 Aralık 2013 16:07

Paçoz'un boyundurluklu fotoğrafı dün gibi aklımda. Şimdi geriye kalan güzel anılar Asuman hanım.

Sevgiler

3 Aralık 2013 21:12

Gerçekten çok zordu Mehmet Bey. O günler, sonrası...Yaşama sevinci diye bir şey kalmamıştı. Ama biz insanler yaşama arsızca bağlıyız ve
bir şekilde üstesinden geliyoruz.
Bu gün aynı güzellikleri Pupa' y la yaşıyorum. Paçoz' umu da içinde biraz sızı da olsa tatlı tatlı anıyorum.
Çok teşekkür ediyorum duyarlılığınız için.

Sevgiyle kalın...

4 Aralık 2013 00:08

ne kadar guzel yazmissin. Su anda kedilerimde kopeklerimde ulke degistirdigim icin maalesef daha yanimda degil ( ama gelecekler) Yuzumde bir kedi patisiyle , ayak ucumda kivrilmis bir kopegin verdigi sicaklikla uyanmanin verdigi mutlulugu sadece kedisi ve kopegi olan anlar. Bir cumlen beni cok etkiledi. Kac sefer kedimi disari cikarmadigim icin kendimi suclu hissetmisimdir, dusunmusumdur dunyadaki en guzel sey ozgurlukse ben neden onu hapsediyorum diye. Bazen kedilerimden kor olani ( yuzde 80e yakin gormuyor) Mia' m surekli camdan disariya bakar, saatlerce oyle oturur disariyi izler. O izledikce de ben mutsuz olurum. ama disari cikarsa basina gelebilecekleri dusunemiyorum bile.. Ayrica cok fazla sokak kedim var ve hepte onlar icerde olmadigi icinde sucluluk duyarim..bi garip hal benimkisi. Sokaktakileri eve almak korumak isitmak isterim evdekilerde disari cikmiyor ozgur degiller diye uzulurum.. Neyse lafi uzatmayayim bir kedi severle daha tanistigim icin mutluyum. Takibe aliyorum
Sevgilerimle :)

4 Aralık 2013 14:55

Aner, hoş geldin.
Duygu paylaşımı mesafeler uzun hele ülkeler de ayrıysa çok daha anlamlı oluyor. Senin gibi hayvansever biri ile dostluk bana da mutluluk verir.
Güzel şeyler paylaşacağımıza eminim :)
Umarım en kısa zamanda kedilerine kavuşursun.
İstanbul' dan sevgiler...



4 Aralık 2013 16:14

pupa gibi tüm kediler neden dışarıyı uzun uzun seyreder acaba
bizimki dakikalarca bakabilir
hiç usanmaz :))
sevgiler

6 Aralık 2013 15:21

pupa paçozun yerini ileride daha iyi dolduracağa benziyor asuman abla.
saygıyla.

6 Aralık 2013 15:32

Gerçekten Mavianne. Dışarıdayken de
hep dikkatimi çekerdi camda oturan kediler. Sanırım sokakla ilişkiyi böylece kuruyorlar. İnsan biraz üzülüyor bu duruma.
Çok teşekkürler, sevgiler...

6 Aralık 2013 17:24

Pupa işini biliyor Tolga' cım.
Tüm sevimli halleriyle beni kendine
çoktan bağlamış durumda. Onu çok seviyorum. Tabii 13 yıllık dostum Paçoz' un boşluğu yüreğimde ama, yerleri çok ayrı.
Sevgiler...

6 Aralık 2013 17:29

Duygulandım okurken yazınızı Asuman ablacım. Bu sevimli canlılar.. gerçekten can yoldaşları öyle değil mi!.Paçoz'u sizinle birlikte uzaktan dahi olsa çok sevmiştik.. Pupa da ayrı bir hissediş var sanki.. şimdi yoldaşlık sırası Pupa'da. Sevgilerimle..

10 Aralık 2013 17:21

İkisi de birbirinden dost, ikisinin de yeri çok önemli yaşantımda Esin' cim. Biri anılarıyla, diğeri varlığıyla yaşamımı güzelleştirmeye devam ediyor.
Çokı teşekkür ederim.
Sevgiler...

10 Aralık 2013 18:29

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin