Huzur  

Posted by Asuman Yelen in , , , , ,



Uzun zamandır yapamadığım bir şey yaptım.

Erkenden kalktım.

Uykumu alarak, kendiliğimden...

Ve huzurla, hatta garip bir sevinçle...
Balkonda, denize karşı ilk kahvaltımızı yaptık paçozla...
















Bir de cigara tüttürdüm sonra keyifle...

















Geçen hafta diktiğim karanfilleri suladım. Mis gibi kokularını ciğerime çektim ooohhhh....


Sonra dayanamadım resimlerini çektim.
















Bir de bahçemin yukardan görüşünü...









Biraz sonra, yeniden yaşama dönen buzdolabıma koymak için yiyecek bir şeyler almak üzere alışverişe gideceğim.



Huzur... Bana ve benimle birlikte

herkese huzur diliyorum...

Yaşamı yaşanmaya değer kılan tek şey...

Her şeye rağmen yaşamak güzel diyorum içtenlikle...



Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 6.04.2010 at Salı, Nisan 06, 2010 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Huzur hiç eksik olmasın hayatından Asuman abla...

Karanfiller harika benim içinde kokla.
Sevgiler...

6 Nisan 2010 09:53

Huzurun hiç bitmesin Asucum, çok sevindim güne keyifli ve karanfil kokusuyla başlamana (ayrıca buzdolabının da iyileşmesine). Yalnız bir nokta var ki biraz kıskanmış bulunuyorum o güzel karanfilleri. Niye benim yok:(( (Fesatım fesat:)))))

Öpüyorum canımmmm...

6 Nisan 2010 10:03

Ne güzel karanfiller onlar çocukluğuma götürdünüz beni,bizim de bahçemizde renk renk karanfiller olurdu hep...
Sevgiyle kalın...

6 Nisan 2010 10:38

Ne güzel bir güne başlayış bu.Allah içine sindirsin, neşen daim olsun can dostum sevgilerimle.

6 Nisan 2010 10:38

İlknur' cum, çok teşekkür ederim.
Zevkle koklarım canım.
Benden de sana sevgiler...

6 Nisan 2010 12:00

Leylak' cım,
Hep benim mi dolup taşacak içim kıskançlıkla. Sırf seni kıskandırmak için çektim bu resimleri. Senin balkonunda yok çünkü biliyorum.
YAŞASIN KÖTÜLÜK...

Ben de seni öpüyorum canım...

6 Nisan 2010 12:09

Halimce Günce,
İçinde güzel duygular uyandırdığıma sevindim.
Sevgiler canım...

6 Nisan 2010 12:23

Sufi,
Teşekkürler...

6 Nisan 2010 12:25

Huzur olmadan yaşanamayacağını savunanlardanım ben de.. hazır yakalmışken aman nazar değmesin ve huzurlu günler birbirini kovalasın inşallah :))

6 Nisan 2010 14:18

Asumancığım güne başladığın enerji ve huzur hiç bırakmasın seni. Karanfillerin kokusu buraya kadar geldi :))

6 Nisan 2010 15:35

Nilay çok teşekkür ederim.
Ben de aynı şeyi sizin için temenni ediyorum...

6 Nisan 2010 17:28

Çoban Yıldızı,
Çiçeklerim gerçekten güzel kokuyorlar. Zaten kokularıyla çektiler kendilerine bakmaya gittiğim pazarda.
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

6 Nisan 2010 17:43

Karanfillerin güzel kokusu burnuma geldi sanki, mis gibi kokuyordur. :)

Huzur, gerçekte tek ihtiyacımız olan şey.Yaradan hep huzurlu olmayı nasip etsin..

6 Nisan 2010 19:19

Tuana, çok teşekkür ederim,
Huzur altın kıymetinde...
Yaşadığımız kör döğüşünde yakalayınca böyle sevincik olup yazıyor çiziyoruz.

6 Nisan 2010 20:06

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin