Hoş bir hafta sonu  

Posted by Asuman Yelen in , , ,

Cuma- Cumartesi dostlar ve doğa...


























































































































































































































































































Pazar günü musiki....





























































Hep sevgiyle kalalım....









This entry was posted on 25.04.2010 at Pazar, Nisan 25, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

Oy oy oy, leylaklara bak leylaklara:))
Peki Rayoş var mı bu koristlerin arasında?

25 Nisan 2010 20:59

Rayoş, üstteki hanımlardan beşincisi.
Yine çok güzeldi şarkılar...

25 Nisan 2010 21:06
Adsız  

Güzel fotoğraflar.Ellerinize sağlık.Paylaştığınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

25 Nisan 2010 21:57

Emin Bey,
Çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın...

25 Nisan 2010 22:38

Bu yorumu yazdım sanıyordum, yazmamışım. o esnada bilgisayar kapandı niyeyse, unutmuşum tekrar yazmayı. Rayoş tahmin ettiğim kişi çıktı. Sana benzeterek bir tahmin yapmıştım, tam isabet oldu. Çok selam söyle benden...

25 Nisan 2010 22:39

Ne güzel bir hafta sonu olmuş,sevindim sizin adınıza,
çok güzel fotoğraflar gözlerinizin bayramı,ve musiki,ruhunuzun bayramı...
Devamı gelir inşallah...

25 Nisan 2010 22:51

Söylerim tabii Leylak' cım.
Sana iyi bir hafta diliyorum...

25 Nisan 2010 22:59

Halimce Günce,
Hepimizin, herkesin günleri böyle güzelliklerle (ufak, büyük) dolup taşsın. Sevgi ve dostluk kendiliğinden geliyor ardından...
Sana çocuklarınla güzel bir hafta diliyorum...

25 Nisan 2010 23:06

Üç günlük kısa bir doğa tatili arkasından bu fotoğraflar tatlı üstü kaymak gibi geldi. Kıskançlıktan olsa gerek bende bol bol doğa fotoğrafı çektim. Nedense benim çiçekleri çekmekten doğa çiçekleri çekmek pek aklıma gelmiyordu ama sen ve leylakcımdan aldığım esintiyle güzel fotolar yakaladım.
Rayegan'cım çok güzel ve çok da güzel bir uğraşının içinde tebrik ederim ve her ikinizi de çok öperim.

26 Nisan 2010 00:06

Fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyeceğim Nur' cum.
Yarın kahvede Rayegân' a mesajını ileteceğim. Çok teşekkürler.
İyi geceler...

26 Nisan 2010 00:29

gerçekten fotoğraflarda harika bir haftasonunu anlatıyor adeta :) hep böyle mutlu vesevdiklerinizle güzel günler geçirin inşallah :) sevgiler..

26 Nisan 2010 09:09

Çiçek ve müzik,Haftasonun huzurla geçmiş belli :)

26 Nisan 2010 11:36

Evet Nilay' cım,
Dostluk, doğa, sanat, huzur ve mutluluğun ilacı hatta özeti adeta...

26 Nisan 2010 12:08

Buğday tanesi,
Gerçekten güzeldi:))

26 Nisan 2010 12:09

Ayyy ne güzel ne güzel Asumancığım. Korolu yıllarıma geri döndüm.İnan fotoğrafları görünce sanki sahnedeymişcesine heyecanlandım. Eminim harika bir konser olmuştur. Ben de alkışlıyorum hepsini !

26 Nisan 2010 13:30

Solo kısmında aynı zamanda programın sunuculuğunu yapan çok beğendiğim bir hanım bir yarışmada ikincilik kazanmış beste ve güftesi kendisine ait bir şarkı söyledi. Onu izlerken keşke Zühre de biraz vakit ayırıp bir yandan da müziğe devem etse(ydi)
diye düşündüm emin ol Zühre' cim.
Sevgiler...

26 Nisan 2010 17:54

Asumancığım yaklaşık üç haftadır arabamın teybi bozuk ve ben gidiş dönüşü 2 saat süren yolculuk yapıyorum hergün. Uyumamak için de iş başa düşüp ben şarkı söylüyorum :)) Bu koşturmacada şarkı söylemeyi ne kadar çok özlediğimi unutmuşum meğer. Bir piyano yeter aslında.Bir yerde birkaç saat söylesem tüm kurtlarım dökülecek gibi:)))BAk hemen moduna girdim. Ama BAlkız'ın blerirazcık daha büyümesi lazım. Beni düşünmem öyle hoşuma gitti ki Asumancığım.Sağol! İyi geceler.

26 Nisan 2010 20:57

Senin emekliliğin çok renkli ve zevkli olacak Zühre' cim ama birkaç avukat arkadaşımdan biliyorum, avukatlar kesinlikle emekli olmuyorlar.
Sana da iyi geceler...

26 Nisan 2010 23:32

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin