Babama  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Canım Babam,

Adına yaşam dedikleri bu garip kör dövüşün anlam veremediğim sevgisizliğine, iki

yüzlülüklerine, sebepsiz mesnetsiz düşmanlıklarına, sabırla, nezaketle ve tıpkı senin gibi başı

yukarıda tahammül edebilmeyi bu güne kadar başardıysam, çok kısa birlikteliğimizde yaşamıma

ve tüm varlığıma geçirdiğin sevginin bu güne kadar yüreğimi sııcacık tutması ve her türlü

pislikten koruyan bir kalkan gibi etrafımı kuşatmasındandır.



Ve bu gün karşımdakine , tereddüt etmeden sevgimi açıklayabiliyorsam, aynı şekilde

doğru bildiğim şeyleri çekinmeden, dosdoğru ama nezaketle muhatabıma söyliyebiliyorsam ve

beni rahatsız eden her şeyden ikiyüzlülük etmek yerine tereddütsüz vazgeçebiliyorsam, kısacası

sevgi ve onuru birlikte taşıyabiliyorsam, bu bana öğrettiklerin sayesindedir.



Bu gün beni üzen, acıtan herşeyi, beni sana yaklaştıran süreci hızlandırma ihtimalini arttırdığı

için sessizce sükunetle kabul ediyorum. Bir de senin bana sabır Asu ninom, sabır yavrum dediğini

işittiğim için.



Ve bu günü, kendi uzun hasretimi yok sayarak, Allah seni, bu dostu- düşmanı, sevgisi- nefreti,

doğrusu-yanlışı birbirine karışmış, sana hiç uymayan alemden çekip aldığı için Kurtuluş Günün

ilan ediyor ve sevinçle kutluyorum.


Nurlar içinde yat...

This entry was posted on 28.04.2010 at Çarşamba, Nisan 28, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Ne diyeyim, rahat uyusun...
Bir evladın babasına yazabileceği en sade ama en içten satırları yazmışsın, söyleyecek söz kalmamış.
Mekanı Cennet olsun...

Not: Antalya'ya gelişinle ilgili tafsilat lütfen...

28 Nisan 2010 10:28

Sevgili Asuman ablacım, ne kadar yürekten yazılmış bir yazı. İnanıyorum yerine ulaşan dualar gibi ulaşmıştır bu yürek sözleri. belki geç ama başın sağolsun.

28 Nisan 2010 10:32

Kız çocuklar için babalar hep başkadır. Birde babanız sizin en yakın dostunuz, tutanağınız, aşkınız olunca durum çok daha değişir. Babamda tüm sabırsızlığıma sabır kızım, sabır der. Çok duygulandım Asuman abla...

Mekanı cennet olsun, nurlar içinde yatsın.

Sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum...

28 Nisan 2010 10:42

Ne güzel bir babaymış sizin gibi bir evlat yetiştirmiş,ruhu şadolsun...

Mekanı cennet olsun

28 Nisan 2010 12:48

baba-kız arasındaki örnek ilişkilerden birine sahip olduğunuz için gerçekten çok şanslısınız.. Babanız nurlar içinde yatsın.. eminim sizi duyuyor, görüyor ve sizinle gurur duyuyordur..

28 Nisan 2010 15:07

İnsan çok şey öğreniyor gidenlerin ardından.Onları gibi olabilmeyi becerebilmek için onlara çok yaklaşıyor.
Mektup en rahatlatan unsur bana göre.Annemden sonra onunla konuşmak için ben de mektup yolunu seçtim.Yaşadıklarımı tek tek yazıyorum ona.Sesimiz gidiyordur belki onlara,kim bilir.
Nur içinde yatsınlar...

28 Nisan 2010 16:26

sevgili asu, babaniza allahtan rahmet diliyorum, mekani cennet olsun.

28 Nisan 2010 17:12

MEKANI CENNET OLSUN ASUMANCIĞIM. NURLAR İÇİNDE HUZURLA UYUSUN.

28 Nisan 2010 21:20

Başınız sağolsun. Rabbim sabırlar versin.
Baba! Baba sevgisi bambaşka...
Annemiz liman, babamız bizim direğimiz.

Sevgiler

28 Nisan 2010 22:29

Anneye babaya hasret yıllar geçtikçe daha da artıyor sanki.

Babacığın nurlar içinde yatsın canım.

Sevgiler

29 Nisan 2010 00:19

Allah yattığı yerde huzur versin ve sizin gibi evlatlar yetiştirdiği için ne mutlu ona.
Yürekten yazılan dualar yerine ulaşmıştır arkadaşım, eminim!
Sevgiyle...

29 Nisan 2010 00:49

Leylak,
Şeniz,
İlknur,
Ebruli Günce,
Nilay,
Buğday Tanesi,
Meral Erdoğan,
Zühre,
Newbahar,
Çınar,
Nur,
Hepinize çok teşekkür ederim.
İyi ki varsınız...

29 Nisan 2010 02:54

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin