Bir Şarkısın Sen  

Posted by Asuman Yelen




Bu kez aynı önyargıyla yaklaşıp seyretmemek gibi bir hataya düşmeyeceğim.

Geçen sefer, önceki diğer örneklerini düşünerek, "çocuk sömürüsü" "şaklabanlık"

vs. yakıştırmalarıyla baştan bir kaç hafta izlemeyip, ilk karşılaştığımda da

seyretmediğime pişman olmuştum. Baştan benim gibi düşünüp, izlemeyenlere de

çılgınca savunarak önermiştim.

Hayranlıkla, ilgiyle, zaman zaman keyifle bazan gözyaşlarıyla hep seyrettim,

etkilendiklerimi bloguma da zaman zaman aktardım.

Bu sezon başladığında çeşitli nedenlerle beni heyecanlandırıp sonra da hayal

kırıklığına uğratan ve pişman ettiren dizilerden sonra korkarak oturdum

televizyonumun başına. Zaten beğendiğim ve kimi korunup kollanacaklarından,

kimi kendi çabalarıyla daha iyi yerlere geleceklerinden emin olduğum çocuklar

teker teker yüzümü güldürmeye başladılar bile.

Ben seviyorum bu programı.




This entry was posted on 30.06.2012 at Cumartesi, Haziran 30, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 yorum

Çocukları çok yetenekli buldum ben de, inşallah iyi yerlere gelirler ...

1 Temmuz 2012 23:24

Öncekiler iyi yoldalar gördüğüm kadarıyla. Müzik adamları güzel yönlendiriyorlar.
Güzel bir hafta diliyorum Özlem' cim.

2 Temmuz 2012 01:09

Ben bunu yazdım mı daha önce? Sadece düşünmüş de olabilirim, yazmasam mı ne demiş de,veya yazıp unutmuş da.

Bu en sevdiklerim kısmını renove edebiliyosun ya. Acaip sevindirik oluyorum gördükçe :) Niye? Bilmem arıza işte:D

4 Temmuz 2012 02:23

Canım, üzgünüm ama ben sadece listeyi hazırlıyorum. Gerisini Erdem (Rayuş' un oğlu) hallediyor. Ben de çok hoşlanıyorum o değişiklikten.
Ama eminim, asla kendi başıma halledemem. İyi ki varsın ve bunun temellerini attın blogumda demek geldi içimden benim de :) Şimdi temizliğime döniym:) Öptüm...

4 Temmuz 2012 13:55

asuman ablam çok güzel bir programdı yeniden başlamasına çok sevindim . okadar güzel söylüyorlardı ki şarkıları . öpüyorum

4 Temmuz 2012 19:48

Umarım yenisi de güzel olur Nesrin' cim. Öptüm canım...

4 Temmuz 2012 20:24
Adsız  

biz de bayılarak izliyoruz.hepsi harika çocukların:)

15 Temmuz 2012 20:48

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin