Sevgi, dostluk ve hüner....  

Posted by Asuman Yelen in , ,




Sevgi, dostluk ve hüner birleşip mutluluğu oluşturdular ve kapımı çaldılar.

Hüner, içimi hayranlık ve kıskançlıkla doldurdu.


Elişi, hiç sabır gösteremediğim, iyi niyetlerle deneyip, üstesinden gelemediğim bir uğraş.

Her kış yünler, şişler alınır, sonra, şişe takılı bir karışlık bir arka ve kalan yünler Rayuş' a verilir.

Bir ilmek kaçırılır, düzeltmek için uğraşılır, delik iyice büyür, sinirlendikçe eller terler, hele bir de

açık renks
e, elimdeki parça ile poşetteki yünlerin arasında asap bozucu bir renk farkı

oluşur. İnatlaşmanın hiç faydası yoktur.

Hiç unutmam, arkadaşımın terzilik yapan halasına yardım için kızlar her birimiz bir parçayı

paylaşıp sürfile yapmıştık. O zaman darlığında benim eğri büğrü düzensiz dikişlerim tek tek

sökülmüş, y
eniden dikilmişti.

İş yağlı boya resime gelince, kişiliğim tamamiyle değişiyor, içime bir Eyüp

Peygamber yerleşiyor adeta.

Paçozun yüzünün rengini bulmak ya da biber üzerindeki bir su

damlası ya da yumruk
yapılıp çeneye dayanmış bir elin boğumları (öyle

de zor ki) için günlerce yaşlı bir keçi inadıyla

uğraştığımı hatırlıyorum da...


Dostluğa gelince...Ne diyebilirim ki... Ondan güzel şey var mı?...

Sevgiyi sona bıraktım. O güzel köpekçiği o kadar güzel kılan şey aslında salt

"hüner" le tanımlanabilir mi ?...


Kuryenin getirdiği sarı zarftan o güzel şeyi çıkarıp elime aldığımda içimi ısıtan o

duygu her ne
ise, o güzelliği ortaya çıkartan duygu da aynısı.

Bundan eminim.


Ellerin dert görmesin Leylak Dalım, Nurşen' ciğim...

Seni seviyorum...



This entry was posted on 17.12.2010 at Cuma, Aralık 17, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Harikaa bayıldım..

17 Aralık 2010 16:33

Dostluğunuz daim olsun. Çok hoş bir sürpriz olmuş :)

17 Aralık 2010 16:36

OHHH demek O BJK lı köpek paçoza arkadaş gelmiş...

17 Aralık 2010 17:26

Daha görürü görmez "Leylak Dalına ait olduğunu anladım. Gerçekten çok hoş.

17 Aralık 2010 17:46

Asuman Hanım,
Gerçekten, gerçek dostluktan önemli şey var mıdır? Yağlı boya resim kabiliyetinizi içten kutluyorum, çok güzel. Benim hiç istidadım yok:((
Size dost ve akrabalarınızla geçireceğiniz güzel bir hafta sonu dilerim. Dostlukla..

17 Aralık 2010 18:16

Asucum,
Ufacık birşey ama ben içine en güzel duygularımı kattım, sen biliyorsun onu.
Keyifle kullanman dileğiyle...

17 Aralık 2010 21:37

Şeniz' cim emin ol ben de bayıldım.

17 Aralık 2010 22:01

İlknur' cum çok teşekkürler. Gerçekten çok hoş bir sürpriz oldu.

17 Aralık 2010 22:02

Evet Sevgili Lale, yavruma arkadaş geldi. Sanırım fotoğrafta BJK lı görünüyor ama tüyleri tam da Paçoz' umun renginde.

17 Aralık 2010 22:11

Hüznün tadı, bir de yakından görmelisiniz. Tam usta işi.

17 Aralık 2010 22:15

Aslan Bey,
Dostlar olmazsa yaşamın anlamı olur mu.
Emin olun fırçayı da kamerayı da emekli olduktan sonra aldım elime.
Denemeden anlaşılmıyor kabiliyet meselesi.
Size de iyi hafta sonları...

17 Aralık 2010 22:20

Leylak'cığım, biliyorum :)))
Bu köpekçik o kadar iyi geldi ki o şahane şiiri ilave etmeyi, şık Barunson defterinin üzerindeki güzelim "Claude Monet'nin Nilüfer ini
resmetmeyi unutmuşum.
Tekrar teşekkürler,
Sevgiler...

17 Aralık 2010 22:36

Çok ama çok tatlı iki blogger arkadaşımsınız ve sizleri seviyorum Asuman ve Leylak.
Paçoza benziyor ama cidden :)

18 Aralık 2010 01:21

Ben fotosunu gördüğümde tahmin ettim paçoza kuma gideceğini:))
Ellerine sağlık Leylak'cımın sende güle güle kullan arkadaşım.

18 Aralık 2010 01:30

Ben de seni seviyorum Sis ve o daha iyi bilir ama, Laylağın da seni sevdiğinden eminim.
Bence de benziyor. Ne hoş değil mi?
İyi geceler canım...

18 Aralık 2010 01:31

Benim için beklenmedik çok hoş bir sürpriz oldu. Keyifle ve mutlulukla kullanacağımdan eminim.
Çok sağol Nur' cum. Sana güzel bir hafta sonu diliyorum...

18 Aralık 2010 01:44

Ne güzel hediyelermiş,iyi günlerde kullanın.
Nasılsınız diye bakmaya gelmiştim,gözümden kaçan bu postu görünce,iyi olduğunuzu anladım.

Sevgilerimle,öpüyorum sizi...

21 Aralık 2010 09:32

Ebruli, iyi olmaya çalışıyorum canım. İlgin için çok teşekkür ederim.Ben de seni öpüyorum.

21 Aralık 2010 11:54

Asuman Ablacığım belki bu "mim" dağıtır kafanı biraz olsun,gelip alırsan sevinirim...

22 Aralık 2010 10:01

Çok teşekkür ederim Ebruli. Gerçekten böylece zorunlu olarak tekrar bloguma dönmüş olacağıum.
Zorunlu kelimesini yanlış anlama. Buraya dönebilmeyi çok istiyordum zaten. :))

22 Aralık 2010 16:14

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin