Ah ne hoştu, ah ne hoştu !...  

Posted by Asuman Yelen in


Nihayet büyük grup geldi.

Apt. Görevlisinin yüz ifadesi görülmeye değerdi doğrusu. Postacının elinden almış. "Kutuya

sığmaz abi, ver ben elden götüriim" demiş.

Ben bir yandan okur bir yandan da mutlulukla "ay ay ay aman aman" derken Paçoz kapıdan

başını uzattı, dile geldi:


"Dur bağırma avaz avaz

Neyi gördün a yaramaz ?"


Cevap verdim:


"Zarflar elime ulaştı.

Rengarenk sevgiler düştü

İçim sevinç ile coştu.

Ah ne hoştu ah ne hoştu."



Galiba bu yıla dostluk damgasını vurdu.


Seneye de devamını diliyor, herkese çok ama çok teşekkür ediyorum.


Sevgilerimle...




This entry was posted on 30.12.2010 at Perşembe, Aralık 30, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Budur!..
Noktayı koymuşsun Asucum, gerçekten yılı dostlukla kapattık. Hep sürsün inşallah...

30 Aralık 2010 22:54

Ay ne güzel di dimi arkadaşım, ama kısamı sürdü ne? yada biz çoşkuya alıştık devamını bekler olduk. Oysa doldu taştı.
Dostluk yılı oldu buyıl. Aslında adreslerde seçmece yapılacak sanmıştım, yani tanımayanlarda var diye, yok anam eksiksiz geldiler dostlar. Evet Leylak'cım hep sürsün inşallah...

Bu arada yeni yılını yürekten kutlarım arkadaşım. Sağlıkla ailenle mutlulukla ve gönlünce bir yıl geçirmeni dilerim.

Sevgilerimle...

30 Aralık 2010 23:16

Koydum Leylak' cım. Keyifle hem de.
Daha nicelerine inşallah.

30 Aralık 2010 23:19

Nur' cum bu ilk. Seneye daha da deneyimli olrak yürüteceğiz bu işi. Korkarım Sünter' in korktuğu başına geldi. Yolladığını bildiğim için söylüyorum.
Aynı dilekleri ben de senin için tekrarlıyorum.
Mutlu yıllar arkadaşım...
Sevgiler...

30 Aralık 2010 23:22

Asucum,
Bakıyorum herkeste deste deste kart, organizatör henüz pek fakir. Sünter'den farkım yok yani, bizim posta işlemiyor anacım, toplasan 10 kart gelmedi. Kıskançlıktan çatlayacaam:)))

30 Aralık 2010 23:24

Leylak' cım benimkiler de o gördüklerin ama zaten o kadar bekliyordum biliyorsun. Sünter' deki yorumumu gördün mü. Postacılar yorgunluktan dilleri dışarda seni arıyorlarmış:))
Bir tek Sünter' inki gelmedi. Buna da o üzüldüğü için en çok üzülüyorum. Sanırım seninkilerin çoğu yeni seneye gelecek...Bekleyelim görelim...

30 Aralık 2010 23:29

Ne güzel ,ne yazık ki geç gördüğüm için katılamadım.umarım gelecek yıllada.Kutlarım paylaşanlara.Sağlıklı ve mutlu yıllar,kartlarınız eksik olmasın.Selam ve sevgiler...

30 Aralık 2010 23:30

Gökçe7 çok teşekkürler...
Sanırım seneye daha geniş bir katılım olacak. Bu sene ne hoş bir şey olduğunu hatırladık bu alışkanlığın.
Ben de size yeni yılda mutluluk diliyorum.
Sevgiyle kalın...

30 Aralık 2010 23:34

Yaaaa ben aglicam simdi:((((
Ben sana kocaman bir zarf göndermistim ama off off...
Gidip cingar cikarcam postanede o olcak!!
Asum ya gelmezse diye üzülüyorum cidden.

Öpüyorum seni canim.

31 Aralık 2010 05:16

Sünter' cim lütfen merak etme. Emin ol postada gecikmiştir. Yeni yıla girerken en büyük ssorunun bu ufak aksilik olsun.
Tekrar mutlu yıllar diliyorum sana eşin ve evlatlarınla...

31 Aralık 2010 09:58

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin