Mutlu yıllar Paçoz' um...  

Posted by Asuman Yelen


Nice nice yıllara can dostım.

Daha uzun yıllar

sabah gözümü açtığımda hoşnutlukla kuyruk sallamanı

sonra da yatağıma atlamanı

sonra birlikte tost yemeyi

hep aynı kanepeye uzanıp uzaktan beni izlemeni

sana basket atışı kuru mama yedirmeyi

ve birlikte çimenlerde dolaşmayı

diliyorum.

Ve,

İyi ki doğdun,

iyi ki varsın

diyorum...

This entry was posted on 1.12.2010 at Çarşamba, Aralık 01, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

22 yorum

Paçoz'la uzun mutlu yıllar paylaşmanı diliyorum.

1 Aralık 2010 12:12

Ben de, ben de diyorum, İyi ki doğdun Paaaaaçoz!..
Ve Ümit Yaşar'ın şu şiirini doğum günü hediyesi olarak Paçoz'a uyarlıyorum senin ağzından:

"Ben senin en çok sevgi dolu yüreğini sevdim
Tüm çocuklara kanat geren anneliğini
Nice sevgilerin bir pula satıldığı bir dünyada
Sensin, her şeyin üstünde tutan sevdiğini

Ben senin en çok bana yansımanı sevdim
Bende yeniden var olmanı, benimle bütünleşmeni
Mertliğini, yalansızlığını, dupduruluğunu sevdim
Ben seni sevdim, ben seni sevdim, ben seni"

Uzun yıllar beraber olmanız dile

1 Aralık 2010 12:28

Nice güzel yıllar günler geçirin inşallah...

1 Aralık 2010 13:15

Ne güzel iyi ki doğmuş Paçoz.
Çok şeker görünüyor, oğlumla biz hiç dayanamıyoruz bu güzelliklere:)

1 Aralık 2010 15:24

Nice yıllara olsun..

1 Aralık 2010 18:08

Sevgili Hüznün tadı,
Leylak' cım,
İlknur' cum,
Özlem' cim,
Şeniz' cim.

Hepinize çok teşekkür ederim.

Hep sevgiyle kalın...

1 Aralık 2010 19:28

Daha uzun yıllar birlikte olmanız dileğiyle.

1 Aralık 2010 20:00

Teşekkürler Sishyphos.

1 Aralık 2010 23:52

Paçozla birlikte daha uzun yıllar mutlu olmanı (zı) dilerim. İyi ki doğmuş Paçoz ve iyi ki seninle...

Biraz rahatsız olduğumdan uğrayamadığım dostlar kıraatanesinden bana ısmarladığın çay için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yerine getirelecektir canım:))
Sevgiler...

2 Aralık 2010 00:53

Çok teşekkür ederim Nur' com. Paçaoz artık 11 yaşında. Bu sayı arttıkça korkularımın da arttığını itiraf etmeliyim. Allah onu benden hemen almasın.
Geçmiş olsun arkadaşım. Hiç canını sıkma. İstemezsen de yapma...

2 Aralık 2010 01:41

Allah onu benden almasın dileğine kocaman bir AMİN çektim Asumancığım.Nice yılları olsun birlikte geçireceğiniz.

Karşıdan basket şeklinde atılan mamaları okurken aklıma geldi, Doxy' nin en sevdiği mamalardan biri pastırmalı olanıydı ama ismini unuttum.Mükafat olarak verirdim, çıldırırdı :))
İkinizi de sevgiyle kucaklıyorum.

2 Aralık 2010 10:12

Paçoz'a ben de "iyi ki doğdun merhametli bakışlı" diyorum.Sana da ona da sevgilerimle.

2 Aralık 2010 10:35

köpekciklere yaş sorulur mu?
eger sorulursa - yaşı kac acaba :)

2 Aralık 2010 15:17

Aslında 11 yaşına bastı ve insan hesabı seksene merdiven dayadı ama sahibi gibi bi huysuzluk yapıyor bi komiklik, yaşayıp gidiyor Ayçi' cim.
Aradaki fark ben her olup bitenin farkındayım o değil. O daha şanslı bu konuda...

2 Aralık 2010 15:45

Ben de kutluyorum yeni yaşını Paçozun.Eminim senin gibi bir sahibi olduğu için ne kadar şanslı olduğunun farkındadır.

2 Aralık 2010 19:36

Zühre' cim umarım yaramaz bir şey yoktur. Epeydir görünmüyordun ortalıklarda. Çok teşekkürler güzel dileklerin için.

2 Aralık 2010 21:20

Kendisi de merhametlidir Sufi.
Çok teşekkürler.
Sevgiler...

2 Aralık 2010 21:21

Sevgili Defne,
Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

2 Aralık 2010 21:23

Haytimda ilk kez böyle bir dogumgünü davetine katildim:)
Sevgili pacoz sayesinde bir ilk yasiyorum:)

Ikinizede uzun uzun yillar mutlu beraberlikler diliyorum:)

Öpüyorum Sevgili Asum:)
Pacozuda yumusacik bir dokunusla oksuyorum:)

3 Aralık 2010 01:23

Umarım uzun seneler tekrarlarız 1 Aralıklarda Sünterim.
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.
Sevgiler Canım....

3 Aralık 2010 01:32

Paçozşa,uzuuun mutlu bir ömür paylaşmanızı dilerim

4 Aralık 2010 21:38

Ebruli günce,
çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler...

4 Aralık 2010 23:27

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin