2011 e doğru bir mim...  

Posted by Asuman Yelen in , , ,


Ebruli Günce bana hoş bir yılbaşı mimi yollamış.

Ona herşeyden önce parmaklarımı klavyemle buluşturduğu, buna vesile olduğu için teşekkür ediyorum. Son zamanlarda yazmaya pek gönlüm yoktu doğrusu.

Sorular şöyle:

2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir?
2010 yılı sizin için nasıl bir yıldı?
2011'e nasıl girmek istersiniz?
2010 yılında yapmayı isteyip yaptıklarınız ve yapamadıklarınız nelerdir?

2010 yılında beni en mutlu eden iki şey, ayağımın beklediğimden çabuk iyileşmesi ve öngördüğümden daha fazla seyahat şansı doğması diyebilirim.

2010 yılı Aralık ayını saymazsak sakin, huzurlu bir yıldı.

Yeni bir yıla girme konusunda pek fazla seçeneğim son zamanlarda hiç olmadı. Her zaman olduğu gibi sakin sakin TV seyredip uyuyacağım.

Yapmayı isteyip yapabildiklerim seyahatlerim ve İstanbul içinde de umduğumdan daha fazla gezebilmem (ayağımla ilgili olarak). Yapamadığım da (son on senedir) yeni bir kitap okumak ya da film seyretmek konusunda hâlâ istediğim konsantrasyonu yakalayamamak. Sadece sevdiğim şairlerin şiirlerini okurken duygulanıyor, rahatlayabiliyorum.


Ben kimseye yollamıyorum. İsteyen cevaplasın diyorum. Yanlışlıkla istemeyenlere göndermekten çok daha iyi sanırım...


Sevgiyle kalın...

This entry was posted on 22.12.2010 at Çarşamba, Aralık 22, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Nice güzel yıllar için böyle güzel yorumlar yaparsın inşallah Asuman ablacım. Öpüyorum:)

22 Aralık 2010 17:10

İlknur, çok teşekkür ederim canım. Sağlıkla ve huzurla yazalım ve okuyalım hep birlikte...

22 Aralık 2010 18:28

2010 yılının sizin açnızdan olumlu geçmesi ne güzel.Umarım yeni yıl ve gelecek yıllar da sağlıklı ve mutlu olursunuz.Sevgiler...
Not:Bir "mim" konusu bende kaldı aklımda...

22 Aralık 2010 23:00

2011 yılının'da gönlünün istediği gibi geçecek bir yıl olmasını dilerim arkadaşım.
Sımsıcak sevgilerimle...

22 Aralık 2010 23:19

Nice huzurlu sağlıklı güzel yıllar diliyorum.

22 Aralık 2010 23:19

Asumancım senin oralardan bir yorgunluk enerjisi mi geliyor buralara doğru? Yoksa benden yansıyan mı bu?Bu ay galiba hepimizin omuzları düşük.Gezegenlerin konumlarının etkisi olsa gerek "geçti" diyelim neşelenelim şimdi. sevgilerimle.

22 Aralık 2010 23:31

Ben gönüllü olarak yakaladım bu mimi:)

2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir?
2010 yılı sizin için nasıl bir yıldı?
2011'e nasıl girmek istersiniz?
2010 yılında yapmayı isteyip yaptıklarınız ve yapamadıklarınız nelerdir?

2010 yılında verdiğim nihai karar ve onu hayata geçirmek beni mutlu etti.
Zor bir yıldı. Zorluklar bir süre daha sürecek, 2011 e taşacak.
2011 e her zamanki gibi çalışarak gireceğim. Ama imkanım olsaydı oğlumla Assosa gitmeyi isterdim.
Neredeyse başladığım hiç bir şeyi bitiremedim 2010 da. Darısı seneye:)

Haa bir de 2012 yazını okuyabilmek isterim sevgili Asucum:)

22 Aralık 2010 23:58

Gökçe 7, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Bem de size güzellikler diliyorum.
Mim le ilgili notum sitemden ziyade bir açıklamaydı. Biraz daha açacak olursak benim mim le sorunum yok ama insana bir yükümlülük getirdiği için vakti olmayanlar açısından sorun olabiliyor. Öte yandan insan "göndermezsem gücenir mi?" ile "gönderirsem sıkılır mı" arasında gidip geliyor. Sizin yaptığınız gibi bir küçük açıklama ise insanı kaale alınmamış olmak duygusundan kurtarıyor. :)) Bunun için teşekkür ederim:)
Sevgiler...

22 Aralık 2010 23:59

Umarım hepimiz için öyle olur Nur' cum. Umarım her şey yolunda gider.
Çok teşekkür ederim arkadaşım.
Benden de sana kucak dolusu sevgiler...

23 Aralık 2010 00:02

Hüznün Tadı, çok çok teşekkürler.
Herşey, hepimizin gönlünce olsun.
Sevgiyle...

23 Aralık 2010 00:05

Sufi' cim, senden böyle bir şey yansıyacağını sanmıyorum. Senin omuzların düşmez, sen düşen omuzları düzelten, hep iyimser, hep olumlu, hep moral verensin. Lütfen böyle de kal. Bana gelince, Dünyada olup bitenlerden gezegenlere sıra kalmıyor diyebiliriz. Yine de Allah beterinden saklasın, en kötüsü bu kadarla kalsın diyelim.
Çok teşekkürler verdiğin bu güzel enerji için.
Sevgiyle kal arkadaşım...

23 Aralık 2010 00:14

Budur Sis' çim. Teklife tekellüfe gerek yok. 4 kısa soru alt tarafı.
Eminim 2011 senin için ve hepimiz için çok güzel olacak. Belki biraz çaba sarfetmeliyiz, ne dersin???
Son dileğin için seni kooocaman öpüyorum. İçimi ısıttın.
Sen istersin de ben yazmaz mıyım canım benim....Umarım yazarım...(İradem dışında bir şey olmazsa yani)

23 Aralık 2010 00:35

Sevgili Asuman hanımcığım, sizdeki sevecenlik ve olgunluk, sanal ortamda da olsak, öyle güzel hissediliyor ki...
Umarım ayağınız sizi bir daha hiç üzmez.. Sağlığınız, mutluluğunuz ve huzurunuz daim olsun..
Sevgilerimle :)

25 Aralık 2010 14:00

Sıcacık iltifatların için çok teşekkür ederim Müge' cşim. Bunu duymak insanı rahatlatıyor.
Yeni yıl hepimize mutluluk ve güzellik getirir inşallah.
Güzel bir hafta sonu diliyorum...

25 Aralık 2010 14:25

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin