Hadi Satürn öğret bana hayatı!...  

Posted by Asuman Yelen in , ,



Bu günlerde en çok konuşan ve dinlenenlar astrologlar.

Herkes sustu adeta tüm kanallarda onlar konuşuyor.

Diyorlar ki:

Biz Yengeç burcundakiler büyük şeyler yaşayacakmışız.

İyi, kötü- güzel, çirkin olması bize bağlıymış.

Bugün Rezzan Kiraz, o eksantrik teatral tavrıyla Yengeçleri uyardı.

"Silin göz yaşlarınızı yeter artık ne bu mızmızlık. Çıkın kabuğunuzdan. Bırakın geçmişi

yadetmeyi, özlemeyi. Hem ne o öyle etrafınız eski eşyalarla dolu. Atın hepsini camdan aşağı.

Bu ne dağınıklık, toplayın etrafınızı !.."

Sanki o an ekranın camından başını uzatmış bana sesleniyor gibiydi. Tam da o sırada elime

ulaşan tebrik kartlarının zarflarını telaşla ortalığa atmış, kartların resmini çekmeye

uğraşıyordum. Yerlerde Paçoz' un oyun olsun diye kaçırıp oraya buraya bıraktığı çorap tekleri

vardı ve ortalık öbek öbek kuru mama döküntüleriyle doluydu.

Her cümlesi tanıdık bu uyarıların sonuncusunda iyiden iyiye herşeyi bırakıp dinlemeye

koyuldum.

Bu yıl Satürn Gezegeni Yengeçlerin üzerinde olacakmış ve tüm bunları öğretecekmiş.

Satürn' ün benimle işi zor. Kesinlikle ağlak ve içine kapanık biri değilim. Hadi evi dağıtmama

konusunda elimden geleni yapmaya çalışırım ama kalan kısmını silah zoruyla bile yaptıramaz.

Umutsuzluk ve çaresizlikten değil.

Genç biri olsaydım geçmişe bu kadar bağlı kalmak düşündürücü olabilirdi. Ama gerçekçi olmak

gerekirse "gelecek" kavramının anlamını kaybettiği çağlardayım.

Eşyalarımdan ise, bir çöp bile atmaya kalksa ben onu camdan aşağı atarım.

Gelsin Satürn kardeş.

Bana tek yapacağı yardım evimi toplayıp temizlemek olur.

Ötesine gelince...

Görsün bakalım el mi yaman, bey mi yaman :)))



Güzel günlere...

This entry was posted on 30.12.2010 at Perşembe, Aralık 30, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Sizin ve ailenizin yeni yılını en iyi dileklerimle kutluyorum Asuman hanım. Başta sağlık, mutluluk, bereketli günler dilerim. Her şey gönlünüzce olsun. Ancak bir konuya müsadenizle sizi tanıdığımı düşünerek görüş beyan etmek isterim, "gelecek" kavramının anlamını kaybettiği çağlarda olduğunuza itirazım var. En olgun, en verimli çağlarımızdayız hepimiz, bundan güzel bir dönem mi olabilir...

Umarım yanlış anlamazsınız, lütfen cüretimi bağışlayınız. Yeni yılda görüşmek üzre hoşçakalın şimdilik.

Dostlukla...

30 Aralık 2010 19:26

Aslan bey, çok teşekkür ederim. Bu iyi niyetli satırlarda kesinlikle yanlış anlaşılacak, "cüret" diye nitelendirilecek tek bir kelime yok.
Hiç olur mu öyle şey.
Karamsar değil keyifli olarak yazdım bu yazıyı ve orada da belirttiğim gibi gerçekçi olmak istedim sadece. Yoksa asla yaşamdan vazgeçmiş değilim. Sizinle aynı fikirdeyim ve halimden memnunum.
Bu vesile ile ben de size ailenizle ve sevdiklerinizle güzelliklerle dolu yıllar dilerim...

30 Aralık 2010 20:08

Ahahha çok eğlenerek okudum ama. Vay o satürnün başına geleceklere. Koluna takar gece klübüne falan götürürsün bence sen onu bu genç ruhunla.

İyi yıllar arkadaşım. 1 Ocak akşamına kadar ben iptal olacağım, şimdiden kutlayayım yeni yılını.

30 Aralık 2010 22:07

Olacağına bak Sis' cim.
Kendine dikkat et.
Sana şimdiden, oğlunla ve tüm sevdiklerinle huzurlu, mutlu bir yıl diliyorum. Umarım her şey istediğin gibi olur.
Sevgiler canım...

30 Aralık 2010 22:40

"gelecek kavramı" konusuna takıldım ben. sizinle tamamen aynı fikirdeyim o konuda, üstelik genç sayılan bir yaştayken :)
adı gele-cek olsa dahi çok fazla da emin değilim açıkçası gelip gelmeyeceğinden. geçmişi biliyorum bir tek bir de içinde bulunduğum an'ı. nasıl mutlu olacağımızı kimseden öğrenmeye ihtiyacımızın olmadığı kanaatindeyim ayrıca :)
yanınızda olanlarla, yüreğinizde yaşattıklarınızla güzel bir yıl diliyorum size Asuman hanım.
Sevgiyle...

30 Aralık 2010 22:51

Sevgi Gibi,
Sanırım sizin yaşınızdayken de aynı fikirdeydim. Gelecek benim için hiç ümitvar olmadı. Bazan karamsar, bazan umursamaz, bazan da mutlu ama hep bu gerçekle girdim gelen yıla.
Bu arada son yazınızdaki duygularınızı anladığımı ve sessizce katıldığımı belirtmek isterim.
Yeni yılın, size de beklediğiniz istediğiniz her ne varsa getirmesini dilerim.
Sevgiyle kalın...

30 Aralık 2010 23:16

Sevgili Asuman hanım, naçizane bir arkadaş tavsiyem olacak; Satürnü hafife almayın. Kendileri bir kaç yıl kadar da bende kalmıştı ve canıma okumuşdu. Umarım sizdeki misafirliği daha nazik olur :-) Öpüyorum, sevgiler.

7 Ocak 2011 12:15

Sevgili Güngör,
Sanırım geç kaldın uyarmakta. Şimdiden yamultu beni. Sen misin meydan okuyan.
Yataktan yazıyorum cevabımı. Düştüm belimi incittim. Boğazım rezalet. Moralim yerlerde. Biraz daha anlat n'olur. Daha neler gelecek başıma.

7 Ocak 2011 17:53

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin