Yaratıcı Blog Ödülü  

Posted by Asuman Yelen in ,


Sevgili Aslan Bey' e bana yönlendirdiği bu güzel ödül için çok teşekkür ederim.

Çok yakınlarda hemen tüm arkadaşlarım benzeri soruları yanıtladıkları için ve blog aleminde çok da geniş bir çevrem olmaması nedeniyle, sadece kendi ilginçliklerimi (bitmek tükenmek bilmeyen) bir kez daha sıralamakla yetineceğim.

1-Her şey yolundayken ve keyfim yerindeyse az yerim. Hele çok mutlu olursam iyice iştahtan kesilirim. Gelen, beni çok mutlu eden bir telefon, o sırada yemekte olduğum bir şeyi yemekten vazgeçmem için yeterlidir. İğne ipliğe de dönsem canlılığımı yitirmem. Bunalımdaysam tam tersi, sürekli yer ve yedikçe kötülerim.

2-Sıkı bir Red Kit fanatiğiyim. Çok yavaş okur, her kareyi, tiplerin bıyıklarının kıvrımlarına kadar inceler, her baktığıma gülerim. Hala eskileri aynı zevkle okuyorum.

3-Son on yıldır Puzzle (son bir yıl hariç) hayatımın bir parçası oldu. Çok renkli komik olanlarını tercih ediyor, onları zamana bölerek bazen l5 günde bazen 1 ayda tamamlıyorum. Genelde sabırsızken puzzle da çok sabırlıyım. Bana huzur veriyor.

4-Annemden genlerimize geçtiğini düşündüğüm, hepimizde olan bir hafif şaklabanlık durumu var. Kendimden söz ettiğime göre, arkadaşlarımla bir araya geldiğimde genellikle GÜM (güldürü üretme makinesi) ben olurum. Havamda isem ortalığı kırar geçiririm.

5-Çok büyük bir çığlıkla hapşırırım. Sokakta herkes dönüp bakar. Yanımdakiler irkilir. Çalıştığım sırada bankada iki üst kat servisteki arkadaşımın telefon açıp "çok yaşa" dediğini hatırlıyorum.

6-Kağıt oyunlarından Kanastayı çok severim. Yazın balkonda sabahlara kadar (Yeğenlerimle) oynar çok zevk alırım. Bir de tatilde gittiğim yerlerde.

7-Zeytinyağlı yemekleri güzel yaparım.



Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 2.03.2010 at Salı, Mart 02, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Sayın Asuman Yelen,
Gülerek okumakla birlikte eskilere daldım birden, arkadaş öyle bir hapşırdı ki(Hoşdere/Ankara) birden irkildim yanına gittim hemen şube sallandı farkettiniz mi dediğimde nasıl bir hopladı ayağa kalkmasıyla birlikte kendini dışarı atması bir olmuştu kalan personel kahkaya basarken bize hadi çıkın hadi çıkın diye bağırırken biz kahkahayı basmaya devam ediyorduk neden sonra içeri geldiğinde siz neden çıkmadınız yoksa sallanmadık mı deyince evet sallandık ama senin hapşırığın sayesinde sallandık deyince sevgili Eda ne yapacağını şaşırmıştı dönüp dönüp özür diledi ya kızım özür dilemene gerek yok ki hoş bir anı olarak kaldı diyerek olayı kapatmıştık.
Kulakların çınlasın sevgili Eda.
Sayenizde güldüm hep gülün emi.
Sevgi ve saygılarınla

2 Mart 2010 07:46

5. şık aynı ben:))

Seni yeniden tanıdığıma sevindim:)

Sevgiler canım

2 Mart 2010 09:17

Kendi adıma ödülünüze çok sevindim,Gerçekten hakettiğinizi düşünüyorum.Sevgi ve saygılarrrrr.

2 Mart 2010 10:29

Sayın Haykırış,
Bu insanın elinde olan bir şey değil. Çok ani geliyor, kontrol edemiyorsunuz.Eskiden utanırdım. Şimdi ben de herkesle gülüyorum.
Sevgiler...

2 Mart 2010 12:18

Çınar inanmıyorum.
İlk defa bu konuda benimle aynı olan bir arkadaşım oldu. Seninle yolda birlikte yürüyüp aynı anda aksırdığımızı düşündüm. :)) Etrafımız anında boşalırdı.
Öpüyorum seni...

2 Mart 2010 12:21

Asuman Ablacım, Ben de puzzle yaparken o kadar sakinleşiyorum ki, kendime şaşıyorum.
Taaa İzmir'den bir not:
ÇOK YAŞAYIN :))

2 Mart 2010 12:25

Annemineli,
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.
Sevgiyle...

2 Mart 2010 12:27

Gerçekten öyle değil mi şeniz' cim,
insana huzur veriyor. Hele çok parçalı olup da bitirince... Emin ol ne dert kalıyor ne ağrı sızı. Epey idare ediyor.
İstanbul' dan bir not.: SEN DE GÖR....

2 Mart 2010 12:34

Az yemek güzel bir alışkanlık,espri üretmek ise zeki insanların işidir.Çok yaşayın.

2 Mart 2010 15:35

Ramazan Bey,
Son zamanlarda malesef o güzel alışkanlığı bırakmak zorunda kaldım.
Teşekkürler...

2 Mart 2010 17:35

Sizi biraz daha tanımak güzeldi..4.maddede benziyoruz :)

Sevgiler

2 Mart 2010 19:09

Dalgaları Aşmak,
Ben de ortak bir yanımızın daha çikmasına sevindim.
Sevgiyle kalın...

2 Mart 2010 20:57

zeytin yağlı yemeklere bayılırım zaten fazla et yemeyen biri olarak favorim zeytinyağlılardır sevgi ve dostlukla..

2 Mart 2010 23:56

Aslında bu pek ilginç bir yan sayılmayabilir Bilge' cim herhangi bir kadın için ama ben genelde tüm yemekleri pek güzel yapamadığımdan içlerinde bir gurubu lezzetli yapabilmek ilginçlik oluyor :))
Zeytinyağlıları ben de severim.
Teşekkürler, sevgiler...

3 Mart 2010 00:02

Şikların çok şık, yanlız zeytinyağlı yemeği yemeden bir şey söyleyemem.
Çok yaşa! biraz evvel hapşırdın sanırım, kulağıma şöyle bir çarptıda:)))
Seni yeniden yeniden tanımak çok güzel...

3 Mart 2010 01:14

Barbunyam, iç baklalı enginar ım dostlarım tarafından beğenilir. Çocuklar pırasa ve kereviz isterler. Ama ne acıdır ki lahana dolması hiç yapmadım. Beceremedim yani. Yaprağı da çok seyrek sararım. .Biber dolmam iyidir şekerini güzel ayarlarım.
Genelde de kötü yemek yaparım, iyi olursa tesadüftür.
İyi geceler Nur' cum...

3 Mart 2010 02:16

Yanıtladığınız için çok teşekkür ederim Asuman hanım.Sizi yakından tanımak çok güzeldi.

Dostlukla...

3 Mart 2010 17:42

Aslan Bey,
Bana bol bol kendimden bahsetme fırsatı verdiğiniz için asıl ben teşekkür ederim.
Bayılıyorum bunu yapmaya :)))

3 Mart 2010 18:25

Asumancığım şu hapşırma olayına pek güldüm,çok şekersin.Ben de zeytiyağlılara baaayııılıırııımm ! Ama puzzle'dan acayip sıkılırım,demek ki çok sabırlı bir yaradılışın var.Espirili olman zaten yazılarından da belli. Bütün şıklar harika.Ama ben bir şık daha ekliyeyim mi? - Çok hassas, kırılgan ,empati yeteneği son derece gelişmiş ve sevecen.
Asumancığım seni çooook seviyorum.İyi ki buradasın ve iyi ki tanıdık seni.

4 Mart 2010 00:43

Çoban Yıldızım Çok sağol güzel sözlerin için. Bu üçüncü yedili soru gurubu olunca ben de bu sefer tuhaf yönlerimi yazdım.
Canım, ben de yüreği olan herkes kadar hassas ve kırılganım. Çok hassasım gerçekten ama belki de bir çok kimseden daha az kırılgan olduğumu da güvenle söyleyebilirim.
Sadece yanlış anlaşılmaktan hoşlanmam ve alaycı insanları sevmem.Uzaklaştıklarımdan beni kırdıkları için değil kızdırdıkları için uzaklaşırım.
Çok sert bir yaşamdan sonra insan özellikle ufak tefek şeylere kırılmanın gereksizliğini anlıyor. Canını sıkan şeylerden de kaçmak istiyor.
Özellikle sana bu açıklamayı yapmak gereğini duydum nedense.
Ben de seni seviyorum
İyi geceler canım...

4 Mart 2010 01:15

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin