İlkbahar  

Posted by Asuman Yelen in , ,




İlkbahara kızıyorsam eğer, nedeni, sabah horozlar ötmeden, daha gün ağarmadan kalleşçe odamıza sızıp seni benden çaldığı içindir.


Babamızı da aynı şekilde güzel yuvamızdan koparıp götüren yine oydu.


Şimdi düşünüyorum da...


Eğer güneş, yaşamın karıyla, kışıyla ve olanca sevgisizliğiyle kaskatı kesilen bedenlerimizi ılgıt ılgıt ısıtıyorsa, o sıcaklıkta senin yüreğininki de bulunmakta...


Eğer çiçekler, açtıkları topraklardan tatlı ve masum gülümsüyorlarsa o tebessümlerde senin güzel ruhunun yansımaları da dansetmekte...


Kuşlar, oradan oraya neşeyle coşkuyla şarkılar söyleyerek uçarken belki de senin aralarındaki varlığını kutsuyorlar...


Ve sen, İlkbaharın tam ortasından tatlı tatlı bize gülümsüyorsun belki.


Ve ben, belki de tüm mevsimlerden daha da fazla sevmeliyim İlkbaharı....





Nurlar içinde yat uzun yol arkadaşım benim.....





Not:Çok sevdiğim ilk resmi, sevgili arkadaşım Leylak Dalı' nın blogundan çaldığımı utançla bildiririm. Daha güzelini bulamadım çünkü.

This entry was posted on 24.03.2010 at Çarşamba, Mart 24, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Üzüldüm, çok üzüldüm yazının sonuna geldiğimde..Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun...

24 Mart 2010 20:06

İçim acıdı be Asucum. Nur içinde yatsın, o yattıkça Allah sizlere ömür versin. Hayat çok acımasız ne yazık ki. Sen yine de kendine mukayyet ol arkadaşım olur mu? Sana bütün fotoğraflar feda olsun, dükkan senin:))

24 Mart 2010 23:09

Böylesine insana yaşam sevinci veren bir mevsim kalksın kalleşlik yapsın Sana Asuman Ablacım. Hayat işte yinede bildiğini okuyor.

25 Mart 2010 00:30

İlkbaharı sev ki, sana daha yakın olsun sevdiklerin.
Nur içinde yatsın, huzur içinde uyusun.
Çok üzgünüm,gerçekten çok üzgünüm canım arkadaşım benim.
Fotoğraf çok yaralayıcı!

25 Mart 2010 01:51

İnsan güneş doğduğunda, bahar geldiğinde hiç üzülmeyecek sanıyor. Tabiatla birlikte içindekilerde yeşerecek umuyor. Ama bazen öyle olmuyor demek ki Asuman abla.. Umarım bu bahar sana güzellikler getirir. Mekanı cennet olsun...

25 Mart 2010 10:17

Üzülme desem geçecek mi içindeki acı? Hayır biliyorum.Ama gerçekten gülümsemesi bahar gibi.Emin ol baharın yansımasıdır yüzüne vuran ve şimdi bahar borcunu ödüyor.Yol arkadaşının yansımasıdır baharın coşkusunu arttıran.

25 Mart 2010 14:24

İçim cızz etti Asumancığım. Nurlar içinde yatsın, mekanı cennet olsun..
Bazı zamanlar bize hüznüde peşinden getiriyor ama bu o zamanların suçu değil.Tıpkı Kurban bayramı sabahında namazdan gelemeyen dedem yüzünden tüm ailenin bu bayramı sevmeyişimiz gibi..Adı BAyram, ne suçu var değil mi? Ama öyle işte..

Sevgiyle kucaklıyorum Asumancığım.

25 Mart 2010 16:01

ÇOk sevgili arkadaşlarım,
Onuncu Köyün adamı,
Leylak'cığım,
Şeniz'ciğim
Nur' um,
İlknur'cuğum,
Buğday Tanesi ve
Çoban Yıldızı' m,
Yüreğinizi yüreğimde hissettirdiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

Hep sevgiyle kalalım...

25 Mart 2010 20:10

Sevgili blogdaşım, kaybettiklerimiz yüreğimizde bir yara bırakıp gidiyorlar.Yaranın iyileşmesi de pek mümkün olmuyor elbette. Gidenle de gidilmiyor. Allah rahmet eylesin. Sabırlar diliyorum.Cennet mekanı olsun.

26 Mart 2010 11:04

Ramazan Bey,
Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

26 Mart 2010 11:17

Güzel ve gülen dostumuzun sevgili arkadaşının ruhu şad olsun, çiçeklerle gülümsesin sana dilerim sevgilerimle.Tontini

26 Mart 2010 18:21

Sevgili Sufi,
Çok teşekkür ederim. Resim, 10 yıl önce kaybettiğim ablama aittir. En değerli dostum olan ablama.
Sevgiler...

26 Mart 2010 19:20
Adsız  

Merhaba Asuman abla (size abla demek istiyorum müsaade ederseniz.Şeniz'in bloğunda yorumlar da görüyordum sizi.bloğunuzu ziyaret etmek bugüne kısmetmiş.)

Allah rahmet eylesin.Nur içinde yatsın ablanız.Mekanı cennet olsun.Benim de teyzemi alıp götürdü nisan ayında bahar.Allahtan bol sabır diliyorum.
sevgilerimle.

31 Mart 2010 17:43

Kamikaze, Hoşgeldin
Tabii ki bana abla diyebilirsin.
Buraya iyi niyetlerle uğrayan tüm genç arkadaşlara blogum açıktır.
Ablamla ilgili içten olduğuna inandığım güzel sözlerin için teşekkür ederim. Senin teyzen de nurlar içinde yatsın.
Sevgiler...

31 Mart 2010 18:32

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin