Ve Haziran...  

Posted by Asuman Yelen



Nihayat Haziran' a girdik....

Umarım Mayıs sıkıntıları tümüyle Mayısta kalır.

Problemlerimizin bazıları çözüldü.

Bazıları eminim ki çözülecek.

Çözüldüğünü sandığımız ama çözümsüz olduğunu gördüğümüz hiç bir şey

için ise  asla kimse üzülmeyecek.







Muhabbetle









Aşkla












 Sevgiyle






 

Aşılmayacak sıkıntı yok.


Yeter ki sağlıklar yerinde olsun...

This entry was posted on 1.06.2012 at Cuma, Haziran 01, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

26 yorum

valla bence gidişata göre çözülmeyi geç hepten arap saçına dönüşecek sorunlar patlayacak haziranda. Ülke için diyorum. Her gün umutsuzluğum daha da artıyor.

1 Haziran 2012 02:51

Asucum ne güzel dilekler.Umarım öyle de olur.

Şimdiye kadar yaşadığımız en güzel haziran olsun.

1 Haziran 2012 06:43

Sis, sağol yaa. İçime su serptin:)
Şaka bir yana benim yakınlarımı son zamanlarda üzenler, tüm olup bitenlerden bağımsız şeyler değil.

1 Haziran 2012 08:34

Sıcaklar da gelir yavaştan. Balkonlarda daha çok vakit geçiririz. Domatesler karpuzlar daha kırmızı. Sevgiler...

1 Haziran 2012 08:35

Sağol Lale' cim.Bence de olmalı.
Artık mücadele gücümü de kaybediyorum yavaş yavaş.
Herkese sağlık ve huzur diliyorum.

1 Haziran 2012 08:38

İnşallah Mihriban' cım.Artık iliği kemiği ısıtmanın zamanıdır.
Gece öksürmekten uyuyamadım ve şu an göğsüm,sırtım ağrılar içinde.

1 Haziran 2012 08:47

KESİNLİKLE ÖYLE ASUMAN ABLACIM, SAĞLIĞIMIZ YERİNDE OLSUN GERİSİ OLUR GİDER . İYİ HAZİRAN AYLARI DİLİYORUM SEVGİLER ..

1 Haziran 2012 11:14

Mayıs ayını yağmurlarla geçirdik. Haziranda ısınırız inşallah. Geçmiş olsun.
sevgiler

1 Haziran 2012 16:32

ohhh ne güzel söyledin asuman ablacım, umarım öyle olur :)

1 Haziran 2012 16:38

Mayıs sıkıntıları(mızın) tümüyle Mayısta kalması ve güneşli aydınlık
günlerin hepimize ferahlık, güzellik getirmesi dileklerime...

1 Haziran 2012 17:30

Aynen öyle Nesrin' cim. Sevgiler.

1 Haziran 2012 18:55

Sevginin Ruhu, çok teşekkür ederim.
Evet, ısınalım artık. Bünyeler iyice şaşırdı.

1 Haziran 2012 18:57

İnşallah Dilek' cim. Sağol canım.

1 Haziran 2012 18:58

İnşallah Dilek' cim. Sağol canım.

1 Haziran 2012 18:58

Mehmet Bey, çok teşekkür ederim. Aydınlık ve ferah günler hepimiz için gelsin.

1 Haziran 2012 19:01

Ahhhh Can dostum ahhh,ne güzel dilekler bunlar....Tüm içtenliğimle diliyorum ben de mayıs sıkıntılarımızın mayısta kalmasını.Umutsuz olmayalım ama haziran da korkutur beni...Selam ve sevgilerimle.

1 Haziran 2012 19:06

Biz yine de en iyisini umalım Arzu'cum. Kişisel, toplumsal tüm sorunlar uzaklaşsın birer birer.
Sevgiler Can Dostum...

1 Haziran 2012 19:53

Umarım arkadaşım umarım, çok güzel dilekler bunlar.
Haziran beni çok korkutuyor yine de:(

1 Haziran 2012 22:24

Ne güzel dilekler bunlar böyle..ve ne çok ihtiyacımız var güzel günleri görmeye!.. 2012'ye çok zorlu girdik(m!)..inşallah yılın yarısından sonrası feraha çıkacağız..Bu güzel dileklerinin hepimiz için gerçekleşmesini dilerim..

Tebessüm eden yüzünüz hep böyle sevgiyle, umutla gülsün..

Güzel bir haftasonu dilerim
Sevgilerimle Asuman Hanım...

1 Haziran 2012 23:11

Şu an nöbetler içinde çorap, hırka hapşuruk öksürük ateşle boğuşmakta olan biri olarak tüm temennim önce sağlık üzerine Nur' cum.
Hepimiz için güzel günler diliyor, öpüyorum seni...

2 Haziran 2012 00:19

Hem İhtiyacımız hem de hakkımız var güzel günler görmeye Sevgili Esmir.
Göreceğiz de.

Sizin de hafta sonunuz güzel geçsin.
Sevgiler...

2 Haziran 2012 00:49

tüm dileklerine aminnnn demek istiyorum

2 Haziran 2012 13:17

Mavianne, çook teşekkür ederim.
Hepimiz için her şey çok güzel olsun...
Güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler...

2 Haziran 2012 14:27

dün dündür, bu gün, bugündür diyerek, umutlarımızı yitermeden devam ediyoruz:) iyi dilekleriz için teşekkürler...
sevgiler

3 Haziran 2012 00:22

Aslında kişisel bir yazıydı benimki Sevgili Asortik.
Ailevi sorunlarla ilgili. Her evde herkesin sorunları var ve temelinde
bu gün içinde bulunduğumuz olumsuz şartlar yatıyor. Birileri "dün dündür bu gün bu gündür" repliğini
tekrarlayarak oluşturdular bu şartları. Biz değil.Üç yeğenim ve yığınla arkadaşımın çocuklarının emekleri para babaları tarafından fena halde sömürülmekte. Maaşları ödenmediği gibi "dışarıda işsiz ordusu bekliyor, isteyen gidebilir"
tehdidiyle.Yeğenlerimden birisi sadece çok güzel İng. Simultane çeviri yapabildiği için ve deliler gibi koşturduğu için maaşı (diğerlerine söylememesi) şartıyla gizlice ödeniyor ve bu yüzden arkadaşlarının yüzüne bakamadığı için yeni bir iş (yeni sıkıntıları göze alarak)bakıyor.
Sadece biraz umutvar bir Cumartesi yazısı olsun istedim.
Şu an ateşli, bol sancılı ve öksürükler arasında yazıyorum bu yorumu. Karamsar üslup için kusuruma bakmayın.
Size güzel bir Pazar diliyorum:)

3 Haziran 2012 03:09

çok geçmiş olsun asuman hanım, umarım biraz daha iyisinizdir.
üslubunuz değil yaşananların ta kendisi karamsar maalesef. biz umudumuzu yitirmeyelim yinede.
iyi bakın kendinize
sevgiler

4 Haziran 2012 09:34

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin