Şiir defterimden  

Posted by Asuman Yelen in ,



BİR KAPI AÇIP GİTSEM



Ben bu dünyaya yanlış gelmiş olacağım ben
Ben öyle her insandan, o kadar uzağım ben
Yine bu gözlerimdir okşanacak şey arar
Yoksa içimde başka bir dünya hasreti var

Uyanır gibi birden bir korkulu rüyadan
O içimden sevdiğim, benim olan dünyadan
Bir ses bana: 'Gel! ' dese, ben o sesi işitsem
Kimsecikler duymadan bir kapı açıp gitsem



Cahit Sıtkı TARANCI















This entry was posted on 7.10.2009 at Çarşamba, Ekim 07, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Çok güzel bir şiir paylaşım için teşekkürler

7 Ekim 2009 15:05

Şirinem,
Beğendiğine sevindim. Teşekkür ederim.
Sevgiler...

7 Ekim 2009 15:38

Demek ki Cahit Sıtkı da bizim çok sık yaşadığımız duyguları hissetmekteymiş.İlk kez okudum bu şiirini..
Öylesine tanıdık ki bu duygular :(

Güzel paylaşımın için teşekkürler Asucuğum..

7 Ekim 2009 23:18

Zeugma,
Dikkatini çekmiştir umarım. Şiir defterimin açılış sayfası.Senin için resmini çektim ye yapıştırdım oraya.
İlk sayfasında da bu şiir var. Daha on yedimde kaçış özlemi.
Yıllardır o kapı beynimin bir tarafında aralık duruyor. Zaman zaman o aralıktan gelen ışık bana göz kırpar. Bazan "gel" demesini isterim, bazan da görmemezlikten gelirim.

8 Ekim 2009 00:05

"Kimsecikler duymadan bir kapı açıp gitsem"
Bu aralar bana uyan bu satır içimi acıttı.
Çok teşekkürler canım.

8 Ekim 2009 01:17

Her şeyi bırakıp, buralardan kaçıp gitme arzusu zaman zaman hepimizi yokluyor Nur' cuğum.
İnsanız, taş değiliz. Duygularımız, kendimize saygımız, zaman zaman uğradığımız hayal kırıklıklarına isyan ediyor. Ama çok şükür her birimiz bunları aşacak güce sahibiz.
İhtiyacımız olan şey biraz sabır.
Savgiler arkadaşım...

8 Ekim 2009 01:44

Ustadan bir şiir de benden...


UMUT


Yorgunsun,uzaklardan gelmişsin;

Yitirmişsin neyin varsa birer birer.
Bir sağlık,bir sevinç,bir umut...
Onlar da neredeyse gitti gider.

Dost bildiğin insanların yüzleri
Aynalar gibi kapkara.
Suyu mu çekilmiş bulutların?
Dönmüşsün kuruyan ırmaklara.

Taşlara düşen saat gibi,
Ne artı, ne eksi.
Bir sağlık,bir sevinç,bir umut
Hikaye hepsi.


Cahit Sıtkı Tarancı


Sevgiler canım

8 Ekim 2009 22:40

Gerçekten öyle değil mi Çınar.

Bir sağlık, bir sevinç, bir umut.
Onlar da yarım, eksik, güdük.
Gerisi hikaye...
Fikret' in dediği gibi. Hayat dediğin zaten zoraki bir avunma.
"Bir ölür, bir doğar manasında.
Hepimiz böyle yaşamaktayız, ne yazık, yürüyen, canlı ölüler halinde."

Hep sevgiyle kal...

8 Ekim 2009 23:32

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin